Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw liefdesleven!

Jouw liefdesleven!

251 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het gaat zoooo ontzettend goed! Hopelijk wonen we snel samen en kunnen we nestje maken :hearteyes: Het klikt echt op bijna alle vlakken zo goed, too good to be true!
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lauu zei:
BT2303 zei:
Ik begin gevoelens voor een collega te krijgen, weet niet of dit nou wel de bedoeling is.
Klik om te vergroten...

en waarom niet? liefde kent geen grenzen...ik heb het ook namelijk een beetje
Klik om te vergroten...
Ik vind het gewoon confronterend om met iemand te werken waar je verliefd op wordt/bent/aan het worden bent. Ook is dit gevoel wat ik bij haar heb anders dan andere keren, het is gewoon een beetje vreemd.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pak Suiker zei:
lysergine25 zei:
advies nodig:

hoe maak je indruk op een mooie vrouw ?
Klik om te vergroten...

Met een hele dikke portomonee. :grin: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Oh, Ben je er zo'n eentje! :wink:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#4
SperSIZEboon zei:
En relatie met een collega kan soms best wel vervelend zijn ja, helemaal als het bijvb. weer overgaat tussen jullie
Klik om te vergroten...

Zo echtwel... ik denk dat we daar allemaal wel over mee kunnen praten :confused:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Qocaïne zei:
SperSIZEboon zei:
En relatie met een collega kan soms best wel vervelend zijn ja, helemaal als het bijvb. weer overgaat tussen jullie
Klik om te vergroten...

Zo echtwel... ik denk dat we daar allemaal wel over mee kunnen praten :confused:
Klik om te vergroten...
hehehe doet me denken aan vroegah toen ik nog een klein Boontje was en in de supermarkt werkte, had ik een relatie met een collega en ging vreemd met een andere collega :rolleyes:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#6
SperSIZEboon zei:
Qocaïne zei:
SperSIZEboon zei:
En relatie met een collega kan soms best wel vervelend zijn ja, helemaal als het bijvb. weer overgaat tussen jullie
Klik om te vergroten...

Zo echtwel... ik denk dat we daar allemaal wel over mee kunnen praten :confused:
Klik om te vergroten...
hehehe doet me denken aan vroegah toen ik nog een klein Boontje was en in de supermarkt werkte, had ik een relatie met een collega en ging vreemd met een andere collega :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Hahaha, vieze playert :wink:
Nu alles nog flex tussen jou en je dinnetje? :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nog steeds helemaal goed :hearteyes:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Still nothing... geen flirt, geen lach, geen blik of knipoog.
Alleenmaar scheldwoorden en dreigementen tot fysiek geweld. :rolleyes:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#9
^ Waarom dat?
Fysiek geweld? jezus zeg! :confused:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pak Suiker zei:
Still nothing... geen flirt, geen lach, geen blik of knipoog.
Alleenmaar scheldwoorden en dreigementen tot fysiek geweld. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Het dik gedrukte is bij mij van toepassing. Scheldwoorden en geweld gelukkig niet :grin:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Angramar Temenos zei:
Pak Suiker zei:
Still nothing... geen flirt, geen lach, geen blik of knipoog.
Alleenmaar scheldwoorden en dreigementen tot fysiek geweld. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Het dik gedrukte is bij mij van toepassing. Scheldwoorden en geweld gelukkig niet :grin:
Klik om te vergroten...

Ik denk dat je daar best wat verandering in kunt brengen overigens. :)
Je nieuwe kapsel en meer lachen doe je al goed, nu nog minder liegen en stoppen drugs te misbruiken. :wink:
Dan kom je er vast wel.* :grin:

* Geen garanties op die uitspraak.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik denk nu dat ik iemand leuk vind, maar daar ben ik nog niet over uit, 'k ben echt *extreem* voorzichtig met dit soort dingen.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#13
Angramar Temenos zei:
Ik denk nu dat ik iemand leuk vind, maar daar ben ik nog niet over uit, 'k ben echt *extreem* voorzichtig met dit soort dingen.
Klik om te vergroten...
Zorg dat je niet te extreem voorzichtig bent (:


Mijn liefdesleven is wel goed nu denk ik, single maar daar komt wel verandering in, dat weet ik wel zeker (:
K
KalinkaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb nu al 2 jaar en 3 dagen een gelukkige relatie die nog niet direct gaat worden stopgezet :grin:


xx
n
nilsn91Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik kan geen vriendin krijgen daarom dat ik een soort vervangmiddel zoek voor liefde...
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
nilsn91 zei:
Ik kan geen vriendin krijgen daarom dat ik een soort vervangmiddel zoek voor liefde...
Klik om te vergroten...

never say never
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
hislordship zei:
En is het zo raar dat ik zonder liefde niet gelukkig kan zijn? Ben ik dan gelijk emo?
Voor mij geldt love=life.
Klik om te vergroten...
Waarom dan eens niet proberen het in jezelf te vinden, in plaats van altijd in de wispelturige ander?
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nog steeds gelukkig samen, nog steeds samenwoon plannen. En zelfs trouwen is niet meer eng als ik er aan denk. En dat al na bijna 4 maanden, ik herken mezelf niet meer. :grin:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#19
Deranged zei:
hislordship zei:
En is het zo raar dat ik zonder liefde niet gelukkig kan zijn? Ben ik dan gelijk emo?
Voor mij geldt love=life.
Klik om te vergroten...
Waarom dan eens niet proberen het in jezelf te vinden, in plaats van altijd in de wispelturige ander?
Klik om te vergroten...

Als ik zou weten hoe zal ik het zeker proberen.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#20
Deranged zei:
Jezelf vormen met je gedachten.

Jezelf leren kennen en verliefd worden.
Klik om te vergroten...


Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met jezelf vormen.
Zou je dat iets beter kunnen uitleggen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."