#1
Het gaat zoooo ontzettend goed! Hopelijk wonen we snel samen en kunnen we nestje maken
Het klikt echt op bijna alle vlakken zo goed, too good to be true!
Ik vind het gewoon confronterend om met iemand te werken waar je verliefd op wordt/bent/aan het worden bent. Ook is dit gevoel wat ik bij haar heb anders dan andere keren, het is gewoon een beetje vreemd.Lauu zei:BT2303 zei:Ik begin gevoelens voor een collega te krijgen, weet niet of dit nou wel de bedoeling is.
en waarom niet? liefde kent geen grenzen...ik heb het ook namelijk een beetje
Pak Suiker zei:lysergine25 zei:advies nodig:
hoe maak je indruk op een mooie vrouw ?
Met een hele dikke portomonee.![]()
![]()
SperSIZEboon zei:En relatie met een collega kan soms best wel vervelend zijn ja, helemaal als het bijvb. weer overgaat tussen jullie
hehehe doet me denken aan vroegah toen ik nog een klein Boontje was en in de supermarkt werkte, had ik een relatie met een collega en ging vreemd met een andere collegaQocaïne zei:SperSIZEboon zei:En relatie met een collega kan soms best wel vervelend zijn ja, helemaal als het bijvb. weer overgaat tussen jullie
Zo echtwel... ik denk dat we daar allemaal wel over mee kunnen praten![]()

SperSIZEboon zei:hehehe doet me denken aan vroegah toen ik nog een klein Boontje was en in de supermarkt werkte, had ik een relatie met een collega en ging vreemd met een andere collegaQocaïne zei:SperSIZEboon zei:En relatie met een collega kan soms best wel vervelend zijn ja, helemaal als het bijvb. weer overgaat tussen jullie
Zo echtwel... ik denk dat we daar allemaal wel over mee kunnen praten![]()
![]()

Pak Suiker zei:Still nothing... geen flirt, geen lach, geen blik of knipoog.
Alleenmaar scheldwoorden en dreigementen tot fysiek geweld.![]()
Angramar Temenos zei:Pak Suiker zei:Still nothing... geen flirt, geen lach, geen blik of knipoog.
Alleenmaar scheldwoorden en dreigementen tot fysiek geweld.![]()
Het dik gedrukte is bij mij van toepassing. Scheldwoorden en geweld gelukkig niet![]()
Zorg dat je niet te extreem voorzichtig bent (:Angramar Temenos zei:Ik denk nu dat ik iemand leuk vind, maar daar ben ik nog niet over uit, 'k ben echt *extreem* voorzichtig met dit soort dingen.
nilsn91 zei:Ik kan geen vriendin krijgen daarom dat ik een soort vervangmiddel zoek voor liefde...
Waarom dan eens niet proberen het in jezelf te vinden, in plaats van altijd in de wispelturige ander?hislordship zei:En is het zo raar dat ik zonder liefde niet gelukkig kan zijn? Ben ik dan gelijk emo?
Voor mij geldt love=life.
Deranged zei:Waarom dan eens niet proberen het in jezelf te vinden, in plaats van altijd in de wispelturige ander?hislordship zei:En is het zo raar dat ik zonder liefde niet gelukkig kan zijn? Ben ik dan gelijk emo?
Voor mij geldt love=life.
Deranged zei:Jezelf vormen met je gedachten.
Jezelf leren kennen en verliefd worden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."