Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw liefdesleven!

Jouw liefdesleven!

251 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
BT2303 zei:
Moet mezelf echt een schop onder me kont geven en een leuke vriendin gaan zoeken :grin:
Klik om te vergroten...
Zoeken helpt niet. Je moet vinden.
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#2
relatie loos jammer genoeg :( ben altijd wel bang om afgewezen te worden.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nog steeds suuupergelukkig met mijn vriendje, nu al bijna 14 maanden :) En we wonen een half jaar samen, en gaat allemaal supergoed! Vooral erg gezellig dat samenwonen :grin:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drientje zei:
Zoeken helpt niet. Je MOET vinden.
Klik om te vergroten...
Even mijn interpretatie ervan erin gezet, op die manier ben ik het niet zo met je eens, het ligt eraan waarnaar je zoekt natuurlijk.
Als hij een vriendin zoekt kan ie die best vinden denk ik.

Verder: welkom terug Drientje!! :grin: :hearteyes: :wave: :rockband: :rock: :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pak Suiker zei:
Drientje zei:
Zoeken helpt niet. Je MOET vinden.
Klik om te vergroten...
Even mijn interpretatie ervan erin gezet, op die manier ben ik het niet zo met je eens, het ligt eraan waarnaar je zoekt natuurlijk.
Als hij een vriendin zoekt kan ie die best vinden denk ik.

Verder: welkom terug Drientje!! :grin: :hearteyes: :wave: :rockband: :rock: :P
Klik om te vergroten...
Ja je moet natuurlijk helemaal niets he, laat dat duidelijk zijn. Hij begon met moeten...

En ja, terug, ik ben niet echt weggeweest. :P :grin: Even een time out.

:hearteyes:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#6
Deranged zei:
http://james-allen.in1woord.nl/?lang=dutch&text=zoals-je-denkt#c1

Ik zou dit eens doorlezen als ik jou was. Hier staat eigenlijk alles in wat een man moet weten.
Klik om te vergroten...

Dat is nog eens een lap tekst.
Ik ga het zeker lezen bedankt hiervoor :)
Z
ZoekendezoekerLid
01-01-2024, 00:00
#7
In 3 jaar veel ups en downs maar dat maakt de relatie ook sterker. Nu gelukkiger dan ooit :hearteyes:
:P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
vode zei:
Nog steeds gelukkig samen, nog steeds samenwoon plannen. En zelfs trouwen is niet meer eng als ik er aan denk. En dat al na bijna 4 maanden, ik herken mezelf niet meer. :grin:
Klik om te vergroten...
Je hebt dan ook wel een super kerel getroffen....

Las pas zijn blog, hij is lief en cool!
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#9
Na mislukte relaties heb ik enkel nog gevoelens voor hoeren gehad.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#10
vode zei:
Nog steeds gelukkig samen, nog steeds samenwoon plannen. En zelfs trouwen is niet meer eng als ik er aan denk. En dat al na bijna 4 maanden, ik herken mezelf niet meer. :grin:
Klik om te vergroten...

Dat dacht ik ook..
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gemini zei:
vode zei:
Nog steeds gelukkig samen, nog steeds samenwoon plannen. En zelfs trouwen is niet meer eng als ik er aan denk. En dat al na bijna 4 maanden, ik herken mezelf niet meer. :grin:
Klik om te vergroten...

Dat dacht ik ook..
Klik om te vergroten...

Wordt vervolgd en wel om half 2 vannacht.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gemini zei:
Gemini zei:
vode zei:
Nog steeds gelukkig samen, nog steeds samenwoon plannen. En zelfs trouwen is niet meer eng als ik er aan denk. En dat al na bijna 4 maanden, ik herken mezelf niet meer. :grin:
Klik om te vergroten...

Dat dacht ik ook..
Klik om te vergroten...

Wordt vervolgd en wel om half 2 vannacht.
Klik om te vergroten...

Ga je vannacht om half twee trouwen?
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Verre van.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik denk iets met geërecteerde geslachtsdelen.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Verre van.
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#16
sinds 2,5 a 3 jaar tot gisteren was mijn liefdesleven een beetje dood.
maar toen :openmouth: ik had zowaar een date en lijken we elkaar wel te kunnen verdragen :):)
FUCK YEAH sorry ben er een beetje opgewonden van :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
dirtbag zei:
sinds 2,5 a 3 jaar tot gisteren was mijn liefdesleven een beetje dood.
maar toen :openmouth: ik had zowaar een date en lijken we elkaar wel te kunnen verdragen :):)
FUCK YEAH sorry ben er een beetje opgewonden van :P
Klik om te vergroten...
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Onze DF hunk zometeen bezet. :(
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje zei:
dirtbag zei:
sinds 2,5 a 3 jaar tot gisteren was mijn liefdesleven een beetje dood.
maar toen :openmouth: ik had zowaar een date en lijken we elkaar wel te kunnen verdragen :):)
FUCK YEAH sorry ben er een beetje opgewonden van :P
Klik om te vergroten...
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Onze DF hunk zometeen bezet. :(
Klik om te vergroten...

haha *bloos* :grin:
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ruim 3 jaar samen, met ups en downs afgelopen 2 jaar, en heb sinds kort pas door waar het door komt, zitten totaaaal niet meer op 1 niveau.. Zij, universitair student net begonnen aan dr master, ouder, denkt alles al te hebben gezien, zoals vele hoog opgeleide studenten denkt ze soort van monopoly op slimheid te hebben WANT ze zit op de universiteit.. Maar ik ben continue bezig dingen voor te kauwen, wijzen op egoistisch gedrag, dingen voor haar relativeren.. Maar als ik is lekker wil praten, gevoel bloot leggen (niet eens zo zeer over onze relatie, gewoon over het leven en mensen in t algemeen) wordt het haar al gauw te moeilijk/depri en wil ze het liever over andere dingen hebben..

Vind het moeilijk, ik kan er heel moeilijk mee omgaan dat ze ondanks haar goed kunnen leren verschrikkelijk narrowminded is, bekijkt alles vanuit eigen oogpunt en oordeelt dus ook zo.. Als ik dr uitleg dat je bepaalde dingen ook vanuit andermans ogen moet bekijken, snapt ze het gelijk.. Maar ze doet er niets mee.. En voor je het weet hebben we weer een discussie, en als ik haar iets wil uitleggen (discussieren) moet ik maar weer ophouden met "mijn mening opleggen". Irritantttttttttt.....

Er zijn genoeg leuke dingen ook natuurlijk, maar dat is wel een beetje mijn negatieve gevoel bij de relatie.. En ik weet ook echt niet wat ik moet doen na 3 / 3,5 jaar samen.. Maar ik heb gewoon iemand nodig die mijn gevoel niet te moeilijk/depressief vind, als zij problemen heeft draag ik ze ook voor haar.. En misschien pak ik dingen wel verkeerd aan hoor, als je zoiets kan opmaken uit mn verhaal wijs me erop. Misschien zie ik het dit keer wel heel narrowminded, i dont know...
Bluh!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#20
What wonderment! Het lijkt zo wat de goede kant op te gaan met mij! :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."