Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSex op gekke plekken?

Sex op gekke plekken?

237 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
B
BountyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geen hele lijsten maar misschien wel de originaliteitsprijs?

s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drientje zei:
sarcasm zei:
Interessant... Alleen niet zo diep lijkt het...
Klik om te vergroten...
Ik wou er ook alleen maar in gaan zitten, niet om te neuken.
Klik om te vergroten...


verkeerde topic?
p
psychedelicchickLid
01-01-2024, 00:00
#3
Extisi zei:
Vorig jaar zomer was ik vaak dronken. Ik kon niet zo goed tegen bier en zoop 4 keer in de week 5 of 6 halve liters Heineken weg.
Onder schooltijd wel te verstaan. Ik had op dat moment een vriend, en we hebben regelmatig seks gehad op vreemde plekken, vaak helemaal van het padje.
Op het strand, in een schuurtje van een vakantiehuisje, in de auto, op de motorkap, in een bubbelbad van Centerparcs Heijderbos, in de toilet van een Grand Café, en gewoon in bed. :/
Tegenwoordig doen we niks bijzonders meer, en heb ik dus ook heftig seks tekort.
Maar goed, die herrineringen blijven he.
Klik om te vergroten...

"in een bubbelbad van Centerparcs Heijderbos" ahhaha daar ben ik laatst nog geweest, en in het zwembad heb ik me ook prima vermaakt met me vriend whahaha
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
In het toilet van een binnen skatepark in Eindhoven.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik doe mijn best zei:
Dit is geen grap-Op het graf van mijn moeder.Als een soort eer-respect.
Klik om te vergroten...
Owkeeej. Whatever you want man.
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dit is geen grap-Op het graf van mijn moeder.Als een soort eer-respect.
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#7
KoxBox zei:
ik doe mijn best zei:
Dit is geen grap-Op het graf van mijn moeder.Als een soort eer-respect.
Klik om te vergroten...
Owkeeej. Whatever you want man.
Klik om te vergroten...
achteraf had ik ook me bedenkingen,maar ja,..
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik doe mijn best zei:
Dit is geen grap-Op het graf van mijn moeder.Als een soort eer-respect.
Klik om te vergroten...

Niet cool man.
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#9
daarom zei ik ook,ik had achteraf geen goed gevoel er over.Sorry mama,..
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik doe mijn best zei:
daarom zei ik ook,ik had achteraf geen goed gevoel er over.Sorry mama,..
Klik om te vergroten...
Gelukkig geloof ik er niets van.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pal in deze straat (veldstraat Gent ; shopping straat) tijdens klaarlichte dag. :flushed:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
endor zei:
Pal in deze straat (veldstraat Gent ; shopping straat) tijdens klaarlichte dag. :flushed:
Klik om te vergroten...
Hoe heb je dat gedaan?

OT: in een "parkje" (was niet echt een parkje te noemen) waar we dachten dat niemand ons kon zien. Na de daad eens voorbij die plek gelopen om te zien of we wel zo onzichtbaar waren, helaas je kon ons gewoon perfect zien. :tearsofjoy:

In een bos is ook wel spannend eigenlijk, heel de tijd om je heen kijken en je oren openhouden. :hearteyes:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#13
wel in de richting van de foto , als je stapt heb je op gegeven moment een klein steegje rechts in waar allemaal trappen zijn van de gebouwen. Daar dus. :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
endor zei:
wel in de richting van de foto , als je stapt heb je op gegeven moment een klein steegje rechts in waar allemaal trappen zijn van de gebouwen. Daar dus. :grin:
Klik om te vergroten...
Hahaha shiiit! Meen je dat, ik zat op die plaats eens te blowen met iemand en de flikken kwam net in dat steegje. Wij van die trappen gesprongen, beginnen lopen met die flikken achter ons. :tearsofjoy: Gewoon een winkel in gelopen, Paris XL als ik me niet vergis. :grin:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#15
KoxBox zei:
endor zei:
wel in de richting van de foto , als je stapt heb je op gegeven moment een klein steegje rechts in waar allemaal trappen zijn van de gebouwen. Daar dus. :grin:
Klik om te vergroten...
Hahaha shiiit! Meen je dat, ik zat op die plaats eens te blowen met iemand en de flikken kwam net in dat steegje. Wij van die trappen gesprongen, beginnen lopen met die flikken achter ons. :tearsofjoy: Gewoon een winkel in gelopen, Paris XL als ik me niet vergis. :grin:
Klik om te vergroten...

Hahahaha :tearsofjoy:
Ik vind mijn ervaring met dat plekje dan toch leuker hoor. :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
endor zei:
wel in de richting van de foto , als je stapt heb je op gegeven moment een klein steegje rechts in waar allemaal trappen zijn van de gebouwen. Daar dus. :grin:
Klik om te vergroten...

Daar heb ik weleens gepist. Jammer man :grin:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#17
We hebben gisteren een huisje geraakt (ik en mijn vriendin) en we dronken daar wat biertjes enzo.
Daarna lekker seks als gevolg.

Dus : seks in een kraakpand. :grin:
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Op de middenstip van een voetbalveld... :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Op de grond 10 meter naast de dansvloer op Vuuv :flushed:
j
jansenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb het een paar keer in een openbaar buitenbad gedaan, 's nachts over het hek klimmen. Super geil.

Heb het op een druk parkeerterrein 's avonds in amsterdam gedaan, gelukkig waren de ramen beslagen.

In de duinen in Frankrijk heb ik het gedaan. Beetje zanderig maar wel leuk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."