#1
Geen hele lijsten maar misschien wel de originaliteitsprijs?
Drientje zei:Ik wou er ook alleen maar in gaan zitten, niet om te neuken.sarcasm zei:Interessant... Alleen niet zo diep lijkt het...
Extisi zei:Vorig jaar zomer was ik vaak dronken. Ik kon niet zo goed tegen bier en zoop 4 keer in de week 5 of 6 halve liters Heineken weg.
Onder schooltijd wel te verstaan. Ik had op dat moment een vriend, en we hebben regelmatig seks gehad op vreemde plekken, vaak helemaal van het padje.
Op het strand, in een schuurtje van een vakantiehuisje, in de auto, op de motorkap, in een bubbelbad van Centerparcs Heijderbos, in de toilet van een Grand Café, en gewoon in bed. :/
Tegenwoordig doen we niks bijzonders meer, en heb ik dus ook heftig seks tekort.
Maar goed, die herrineringen blijven he.
Owkeeej. Whatever you want man.ik doe mijn best zei:Dit is geen grap-Op het graf van mijn moeder.Als een soort eer-respect.
achteraf had ik ook me bedenkingen,maar ja,..KoxBox zei:Owkeeej. Whatever you want man.ik doe mijn best zei:Dit is geen grap-Op het graf van mijn moeder.Als een soort eer-respect.
ik doe mijn best zei:Dit is geen grap-Op het graf van mijn moeder.Als een soort eer-respect.
Gelukkig geloof ik er niets van.ik doe mijn best zei:daarom zei ik ook,ik had achteraf geen goed gevoel er over.Sorry mama,..
Hoe heb je dat gedaan?endor zei:Pal in deze straat (veldstraat Gent ; shopping straat) tijdens klaarlichte dag.![]()
![]()
Hahaha shiiit! Meen je dat, ik zat op die plaats eens te blowen met iemand en de flikken kwam net in dat steegje. Wij van die trappen gesprongen, beginnen lopen met die flikken achter ons.endor zei:wel in de richting van de foto , als je stapt heb je op gegeven moment een klein steegje rechts in waar allemaal trappen zijn van de gebouwen. Daar dus.![]()
KoxBox zei:Hahaha shiiit! Meen je dat, ik zat op die plaats eens te blowen met iemand en de flikken kwam net in dat steegje. Wij van die trappen gesprongen, beginnen lopen met die flikken achter ons.endor zei:wel in de richting van de foto , als je stapt heb je op gegeven moment een klein steegje rechts in waar allemaal trappen zijn van de gebouwen. Daar dus.![]()
Gewoon een winkel in gelopen, Paris XL als ik me niet vergis.
![]()
endor zei:wel in de richting van de foto , als je stapt heb je op gegeven moment een klein steegje rechts in waar allemaal trappen zijn van de gebouwen. Daar dus.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."