#1
Extisi zei:Vorig jaar zomer was ik vaak dronken. Ik kon niet zo goed tegen bier en zoop 4 keer in de week 5 of 6 halve liters Heineken weg.
Onder schooltijd wel te verstaan. Ik had op dat moment een vriend, en we hebben regelmatig seks gehad op vreemde plekken, vaak helemaal van het padje.
Op het strand, in een schuurtje van een vakantiehuisje, in de auto, op de motorkap, in een bubbelbad van Centerparcs Heijderbos, in de toilet van een Grand Café, en gewoon in bed. :/
Tegenwoordig doen we niks bijzonders meer, en heb ik dus ook heftig seks tekort.
Maar goed, die herrineringen blijven he.
"in een bubbelbad van Centerparcs Heijderbos" ahhaha daar ben ik laatst nog geweest, en in het zwembad heb ik me ook prima vermaakt met me vriend whahaha
