#1
- Midden in de nacht op een dijk vorig jaar met carnaval:P
- Een weilandje vlakbij een loods op een industrieterrein waar we een feest hadden.
- Op het 2persoons luchtbed van een vriend van me, s' middags midden op Renesse, vond hij overigens niet zo leuk...Gek he !?!? :P (mijn stretcher was kapot btw)![:wink:]()
- Een weilandje vlakbij een loods op een industrieterrein waar we een feest hadden.
- Op het 2persoons luchtbed van een vriend van me, s' middags midden op Renesse, vond hij overigens niet zo leuk...Gek he !?!? :P (mijn stretcher was kapot btw)
