#1
Aalpoepert zei:Nee, ik zal zware fouten op xtc nooit meer echter wel maandelijks blijven bumpen.
Ja, dat is ook wel een apart topic.
Die zou iedereen eens een keer gelezen moeten hebben.
Aalpoepert zei:Nee, ik zal zware fouten op xtc nooit meer echter wel maandelijks blijven bumpen.
Hou dat vol!Aalpoepert zei:Nee, ik zal zware fouten op xtc nooit meer echter wel maandelijks blijven bumpen.
W.F.L. zei:
W.F.L. zei:
Diogenes zei:W.F.L. zei:
En Hollanders zijn gierigaards! :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."