#1
Oh gefeliciteerd!!!
![:blushing:]()
Sofia, het is niet goed om je unieke creatieve kant te tonen hoor. Je moet je medicatie nemen en precies zoals anderen zijn. Hup, in het gareel jij.
Het schoolsysteem is fucked up...
ADHD medicatie geeft bij iedere ADHD-er weer een ander effect. Het is waar dat sommigen er een soort zombie van worden, maar dat wil nog niet zeggen dat dit bij iedereen het geval is.
Draai het eens om. Medicatie doet mij ongelooflijk goed, maar ik weet dus wel dat dit specifiek mijn situatie is dus ik ga geen pleidooi houden dat ADHD medicatie in het algemeen fantastisch is en dat iedere ADHD-er aan de medicatie zou moeten. Maar omgekeerd zie ik dus wel ADHD-ers zonder medicatie die daar zo ongelooflijk mee lopen te pochen en mij bijkans veroordelen omdat ik dus wel medicatie gebruik. En dat ben ik dus een beetje beu.
Ook had ik een vriendin die ADHD had, en die werd volgepompt met Concerta. Haar eens zo frivole persoonlijkheid werd volledig de kop in gedrukt en er was geen persoonlijkheid meer over. Ook zij is gestopt en achteraf is ze daar enorm blij mee. Ze neemt nu genoegen met het feit dat ze 'afwijkend' gedrag vertoont, en ze voelt zich er gelukkig bij.
Medicatie is gewoon drugs toch? Laten we daar niet te moeilijk over willen doen. Als jij je er goed bij voelt is dat prima. Ik zeg niet dat je het niet moet doen. Ik geloof wel dat het afbreuk doet aan je wezenlijke persoonlijkheid. Tja, mijn mening tegenover de jouwe. Feit is dat ik geen ervaring heb met dit soort middelen en jij wel. Hoewel ik 1 keer Concerta genomen heb en ik er toch ook wel een soort hyperfocus van kreeg. Werd er niet per se gelukkiger van. Maar dit middel kreeg ik dan ook niet voorgeschreven door een psychiater.
Wat hier word gezegt spreekt mij erg aan, ik moet binnen kort ook naar de psycholoog.
waarschijnlijk heb ik ook add en ik ben indd wie ik ben maar mijn leven lijd er momenteel erg onder sinds 2 jaar.
ik weet niet meer hoe ik mij moet voelen voel mij wazig, angst aanvallen kan niet nadenken concentratie van niks kan niks onthouden. sociaal slecht niet op woorden kunnen komen. 1 opleiding verpest nu bezig met een nieuwe opleiding niveau lager. ik weet niet of iemand tips heeft ik word namelijk helemaal gek.
Ik hoop dat mensen die het zelfde probleem kwa verkeerde stempels en alles eruit komen want niks is zo *** dan jezelf niet kunnen begrijpen
Ik ben net een paar uur geleden papa geworden van onze mooie dochtertje jaylin
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."