Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat drink jij tijdens gebruik??

Wat drink jij tijdens gebruik??

33 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#1
Water
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#2
Water, thee, cup a soup tomaat (heaven!!) flesjes dextro, soms een red bull of wat cola maar dat komt steeds terug om te boeren..

Eten? Tijdens 4FA kan ik blijven eten, dropjes, koekjes, fruit, alles gaat erin, dag erna net zo als een kliko. Met MDMA handel ik meestal een halve banaan en veel kauwgom. Dag erna ook bluuuuuh om te eten.

Verschillend dus, meestal blijf ik met een plakbek achter..
Z
ZonnetjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Water idd
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Thee met aardbeiensmaak ........ heerlijk
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ligt eraan hoe droog mijn bek is... In sommige gevallen 'lukt' het me wel om bier te blijven drinken, maar soms gaat het vies smaken en dan water en cola light (ik vind gewone cola echt te zoet bah).
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Water of soep.
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Met mdma water. Vind meeste andere drankjes niet te zuipen dan. 7up is wel mega lekker. Haha. Vind ik overigens nuchter niks aan. En druiven zijn jammie.

Met 2cb ook water of een vruchtensapje.

Met wiet ranja of green ice tea :)
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#8
Water met alle drugs.

Met lsd extreem veel water, krijg daar op de een of andere manier extreme dorst van. En in de come down wil ik altijd bier...
T
TaktakLid
01-01-2024, 00:00
#9
Water of Ice Tea peach zonder prik, heerlijk.

Ik ga er uitzonderlijk eens een pintje/biertje op drinken.
L
LunaMilaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Drinken vergeet is meestal of smaakt mij dan echt niet.. Water ijsjes zijn dan echt hemels op 2cb of XTC echt waterijsjes ik eet dan zo een heel pak op.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#11
Normaal ben ik niet zo'n water liefhebber (drink altijd crystal clear ipv gewoon water), maar tijdens gebruik juist wel gewoon (mineraal)water. Pas met 3mmc wel een paar glazen Malibu-cola gedronken en dat ging wel prima samen. Waterijsjes zijn echt hemels, vooral perenijsjes:hearteyes:
Het innemen doe ik met cola-zero, dat vind ik niet lekker met water vanwege de wat bittere smaak vaak.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
Op stims, pep met name, smaakt alles naar beschimmelde koeienzeik. Ook (of zelfs vooral) water. Het enige wat ik dan nog énigszins te hachelen vind is cola of andere zoete frisdrank. Al kan ik me ook voorstellen dat mensen dat afschuwelijk vinden, juist vanwege het mierzoete. Op festivals aan de MDMA probeer ik het wel vaak bij water te houden.

Op psychedelica meestal water met een smaakje (bijvoorbeeld Spa Touch of Lemon). Dat vind ik dan echt ideaal!

+ In alle gevallen geen light versies van frisdranken, ik hou nuchter al zo niet van de typische aspartaam-nasmaak maar high van welk middel dan ook proef ik dat nog beter.

Moet onder invloed vaak bewust proberen te drinken, het is geen natuurlijke respons. Ik krijg er zelden dorst van.

In come downs werk ik nogal eens een cup-a-soupje of yoghurt binnen als ik thuis ben, om maar iets gegeten te hebben.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#13
@Roze Olifant
Typisch, pep beïnvloedt mijn smaak totaal niet, maar dat was vroeger dus wel het geval maar toen doseerde ik een stuk hoger.

Ik verdraag ook geen aspartaam, het schijnt een zoetstof te zijn, maar mijn smaakpapillen registreren een nogal chemisch aandoende en zeer onaangename bitterheid, zowel nuchter als onder invloed.
h
henkie2Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Als ik stoned ben heb ik om één of andere reden altijd trek in Red Bull.

Tijdens psilo-trips meestal ijsthee, of gewoon water.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."