#1
Bedankt voor het openen van dit topic @Legio Patria Nostra !
Denk dat het voor veel mensen goed voelt om over dit onderwerp te delen.
Denk dat het voor veel mensen goed voelt om over dit onderwerp te delen.
Het deed wel wat deugd al die emoties en gevoelens dat ik het wel wat heb kunnen wegschrijven.Respect, kerel. Respect!
Hoe voel je je nu, na het schrijven van dit zeer beladen stuk?
Het gaat er noout om, wie er schuld heeft aan het een of ander.
Het gaat erom, hoe diep je hebt moeten gaan, en vervolgens hoe je het gered hebt, en er dus nog altijd bent!
Nja daar heb je gelijk in helaas...Dat ergens wegsteken, dat is maar een tijdelijke hulp.
Want, hoe dan ook het komt te pas en te onpas weer naar boven.
Hoe temeer je wegsteekt, Hoe te moeilijker het wordt om schoon schip te kunnen maken.
Wegsteken, onderdrukken, het werkt niet....
Gaat het wel goed met je ?Hierbij voeg ik nog dit:
Vanavond had uk nogbeensnheel heel klein beetje " disso" getest.
De smaak was toch a la 2fd.
Ja.
De werking dus beslist niet.
Typisch als je deze drug neemt, dat je niet eens meer je gedachten onder woorden kunt brengen, ( dan weet je dus ook Hoe dat is voor mensen met een hersenbloeding, die w茅l iets w铆llen zeggen, maar dat niet meer kunnen,
Ergo : dat is erg, heel Erg klote,
En voorts allerlei zeer diepgaande elementen van zienswijzen/ discussies te gaan beredeneren in de gedachtenwereld. Onderwerp:
In dit topic dus, suicide.
Conclusie betreffende deze disso:
Dit is rotzooi. Niet meer in te nemen.
Het restant gaat later naar de testers.
Met corona zijn de vendors misschien niet meer betrouwbaar.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."