#1
Klinkt alsof je van een enorme last af bent man
Ja, zo voelt het wel een beetje. Ik ben gewoon opgelucht dat niet mijn hele rechterkant is uitgevallen, in een rolstoel terecht ben gekomen of weet ik wat er wel niet wat had kunnen gebeuren. Ik had wat uitval aan mijn rechterhand wat gelukkig al weer is genezen. En, ik heb geweldige ondersteuning aan mijn vriendin. ik ben haar eeuwig dankbaar. Zonder haar had er allemaal heel anders uitgezien. Had ik i.i.g. een heel stuk moeilijker gehad. Nu nog uitzicht op een plekje waar ik voorgoed kan blijven wonen en dan zie ik het wel weer goed komen.
Ben trouwens bezig om te stoppen met roken en dat is pas zwaar. Zwaarder dan stoppen met blowen. En ook mijn verslaving aan xylometazoline (neusdruppels) ben ik aan het aanpakken en dat valt ook niet mee, damn. maar het gaat me lukken. Ik ben verslavingen meer dan zat, ik wil niet meer afhankelijk zijn van stofjes. En daarbij, mijn bloeddruk is nog steeds te hoog en van neusdruppels krijg je hoge bloeddruk.