#1
jup, i do.Degene die mijn verhaal, wat ik schreef onder de naam Bad Karma,
Respect hoor, het is geen makkelijke weg geweest voor jeBlowen doe ik niet meer. Het was met name Syl maar ook veel anderen hier op dit forum die mij er vanaf hebben geholpen,
Het is 'leuk' om weer eens een update van je te lezen ouwe :PIk ben erg blij dat ik weer in staat ben stukjes te schrijven.
Hoe gaat het met slapen btw?