Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHebben jullie dit ook wel eens gehad?

Hebben jullie dit ook wel eens gehad?

68 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vaker wel dan niet, terwijl ik geen verlegen persoon ben over het algemeen. Er zat een keer een knappe gozer tegenover me in de trein die heel de tijd subtiel naar me probeerde te kijken, maar het viel ontzettend op omdat hij telkens midden in het gesprek met z'n vrienden naar mij keek. Toen we er bij hetzelfde station uit moesten liep hij voor me en hield hij de deur voor me open, terwijl hij nog altijd ook contact met me probeerde te maken, maar nu echt ontzettend duidelijk. Keek opzettelijk naar de grond heel de tijd, aangezien ik hem dus eigenlijk gewoon een soort van te knap vond om aan te kunnen kijken zonder te beginnen te zweten. :tilttearlaugh:
G
Generaal_GrafsteenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeker heb ik dit wel gehad. Bij mij is het persoonlijk toch afkomstig uit het stukje "Insecurity" zalmaarzeggen. En misschien ben ik ook wel een beetje verlegen. Mijn truc is om ze nooit te laten weglopen, maak lekker een praatje, grijp zijn nummer, wordt vrienden whatever. It doesn't hurt to atleast talk!
K
KwatzakottelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Legio Patria Nostra zei:
Ik kan schieten uit zeer veel verschillende houdingen. .Met allerlei verschillende soorten vuurwapens . Jazeker!
Treffen, ook.
Tja, dat heb ik gratis kunnen leren in mijn werk vroegah!
Klik om te vergroten...

Ik tapdans op jouw kogels, maat. Rampetampetam. Heb ik gratis kunnen leren tijdens mijn leven
als professionele uitkeringstrekker.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#4
Legio Patria Nostra zei:
Zo zit ik niet in elkaar.
Old scool zegt men weleens
Klik om te vergroten...

Weet ik toch 💪
Was maar wat aan het dollen 😉❤️
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Weet ik ook...!
Do not worry..
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
tapdansen op mijn kogels?!
Dat zou ik weleens willen zien...
Wat heeft het trekken van een uitkering hiermee te maken....
Één ding weet ik zeker.
Op mijn kogels was men zeer snel uitgedanst. Jazeker
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#7
O leuk,is dit een soort lexa?Ik heb nog een vrijgezelle zoon in de aanbieding,Knap,lief,eigen huis,vaste baan,Kweekt uhhh voor bijverdiensten
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kwatzakottel zei:
Niet in de ogen kijken, dat doen amateurs. De Kift schreef er een mooi liedje over:
Klik om te vergroten...

Ik kijk zoals dat uitkomt wel of niet in de ogen. Ja.
Als ik ou moeten schieten, dan doe ik dat direct, zodra daarvoor het juiste moment zich voordoet.
Ik wacht nóóit af, zoals je vaak op tv ziet .
Dat zijn pas amateurs...Die gaan zelfs nog een praatje maken...nee .
Zo werkt het niet in de praktijk. Sukkelaars zijn het.
Ogen, of niet.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#9
geflipt zei:
Iemand al eens fel vermagerd zonder reden? Geen overmatig druggebruik, geen ziekte, bloedwaarden normaal, gezonde appetijt en dieet,...
Klik om te vergroten...
Ja ik had een te snelle schildklier

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."