#1
Vaker wel dan niet, terwijl ik geen verlegen persoon ben over het algemeen. Er zat een keer een knappe gozer tegenover me in de trein die heel de tijd subtiel naar me probeerde te kijken, maar het viel ontzettend op omdat hij telkens midden in het gesprek met z'n vrienden naar mij keek. Toen we er bij hetzelfde station uit moesten liep hij voor me en hield hij de deur voor me open, terwijl hij nog altijd ook contact met me probeerde te maken, maar nu echt ontzettend duidelijk. Keek opzettelijk naar de grond heel de tijd, aangezien ik hem dus eigenlijk gewoon een soort van te knap vond om aan te kunnen kijken zonder te beginnen te zweten. ![:tilttearlaugh:]()