Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHebben jullie dit ook wel eens gehad?

Hebben jullie dit ook wel eens gehad?

68 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Spyro zei:
Ik zou het ook echt niet weten 😂
Klik om te vergroten...

Tjongejonge wat heb ik nou aan jou 🙂😂
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#2
Anna_ zei:
@Legio Patria Nostra
Ik denk nog steeds zo vaak aan je. Ik houd echt van je.
Klik om te vergroten...

Heb ik iets gemist....
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Anna_ zei:
@Legio Patria Nostra
Ik denk nog steeds zo vaak aan je. Ik houd echt van je.
Klik om te vergroten...

?!??
On mo ge lijk.
Met mij haal je de duivel in huis, ik zeg het naar alvast!
Ik ben niet de eerste de beste...en niet geschikt voor relaties

Wel sooodeju. Nou wil ik er een flink aantal smileys achteraan zetten, lukt me dit niet...
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat is hier gaande... 😂🤣
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb geen idee, dus iemand die het weet, die mag het zeggen!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lang geleden dat iemand dat tegen me zei.
K
KwatzakottelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Niet in de ogen kijken, dat doen amateurs. De Kift schreef er een mooi liedje over:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Maar dat in de ogen kijken, dat is het hem dus juist.
Je kunt zoooo ontzettend veeel zien aan de ogen, nee, beter nog. In de ogen van diegene,
waar het om gaat!
In allerlei situaties.
Van verliefd raken tot knokpartij.
En er is ook nog eens een hele partij liedjes over gemaakt, zoals:
Twee reebruine oogen ....die keken de jager aan....
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#9
Iemand al eens fel vermagerd zonder reden? Geen overmatig druggebruik, geen ziekte, bloedwaarden normaal, gezonde appetijt en dieet,...
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#10
Legio Patria Nostra zei:
Lang geleden dat iemand dat tegen me zei.
Klik om te vergroten...

Jij oude snoeperd.... 😜❤️
K
KwatzakottelLid
01-01-2024, 00:00
#11
De ogen de ogen....een beetje jager schiet vanuit de heup. Slavendrijvers, maat! Toverkollen uit de Oprahste Dimensie.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Legio Patria Nostra zei:
ik heb geen idee, dus iemand die het weet, die mag het zeggen!
Klik om te vergroten...

Misschien heb je wel een geheime aanbidder/stalker....😏
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Syl zei:
Jij oude snoeperd.... 😜❤️
Klik om te vergroten...

Ik snoep nooit...tenminste wat je nu aangeeft!
Die tijd heb ik gehad.
Aangezien ik niemand meer vertrouw...nee.
Passé!
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Legio Patria Nostra zei:
Zo zit ik niet in elkaar.
Old scool zegt men weleens
Klik om te vergroten...
Jij wilt heel de snoepzak hebben zonder eerst te proeven 😋?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kwatzakottel zei:
.....
De ogen de ogen....een beetje jager schiet vanuit de heup. ....
Klik om te vergroten...

Ik kan schieten uit zeer veel verschillende houdingen. .Met allerlei verschillende soorten vuurwapens . Jazeker!
Treffen, ook.
Tja, dat heb ik gratis kunnen leren in mijn werk vroegah!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#16
Legio Patria Nostra zei:
Ik snoep nooit...tenminste wat je nu aangeeft!
Die tijd heb ik gehad.
Aangezien ik niemand meer vertrouw...nee.
Passé!
Klik om te vergroten...

Je kunt ook snoepen zonder een relatie 😄
Even als "lekker tussendoortje" 😁
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#17
Syl zei:
Je kunt ook snoepen zonder een relatie 😄
Even als "lekker tussendoortje" 😁
Klik om te vergroten...
Lieve Syl, zorg niet dat ik je straks moet komen redden! :tearsofjoy:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#18
geflipt zei:
Lieve Syl, zorg niet dat ik je straks moet komen redden! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Was ff "mona weet raad" rubriekje 😁

@Legio Patria Nostra kent me en weer wie het zegt.. 😉
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Syl zei:
Je kunt ook snoepen zonder een relatie 😄
Even als "lekker tussendoortje" 😁
Klik om te vergroten...

Zo zit ik niet in elkaar.
Old scool zegt men weleens
K
KwatzakottelLid
01-01-2024, 00:00
#20
Legio Patria Nostra zei:
Ik kan schieten uit zeer veel verschillende houdingen. .Met allerlei verschillende soorten vuurwapens . Jazeker!
Treffen, ook.
Tja, dat heb ik gratis kunnen leren in mijn werk vroegah!
Klik om te vergroten...

Ik tapdans op jouw kogels, maat. Rampetampetam. Heb ik gratis kunnen leren tijdens mijn leven
als professionele uitkeringstrekker.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."