#1
3970 zei:vode zei:Haha, lekker! Ik mis de avondjes met z'n allen rollebollen op de matrassen wel, nu ik een mono relatie heb. Maar dat heeft ook z'n charmes natuurlijk.![]()
Oja? Leg eens uit dan?![]()
Nee, das gekheid, ieder zijn ding, wij hebben ook het grootste gedeelte van onze relatie een monogaam bestaan gehad. Maar goed, dat was vroeger :P
Haha, het doet wel deugd om na zo'n wilde jeugd ff rustig aan te doen en alleen op elkaar te focussen. Maar ik weet bijna zeker dat de toekomst weer wilde tijden gaan brengen wanneer onze relatie sterk genoeg is om zulke dingen samen te doen.