Ik denk dat het beter in deze categorie past, dan bij tripreports...Het is dan ook geen echt tripreport, maar meer een beschrijving van een leuke avond met leuke mensen en leuke drugs
EDIT: het is wel een erg lang verhaal geworden, waarvoor mijn excuses
Even vooraf; wij (mijn vrouw en ik) zijn zgn. swingers, dwz dat wij als koppel ook sex hebben met andere koppels/mannen/vrouwen. Je mag het daar natuurlijk mee eens zijn, of helemaal niet, maar laat dit geen discussie worden over wat je daar van vindt. Het is meer een "sfeerimpressie"
In de afgelopen jaren hebben wij zo af en toe wel eens "gedate" met koppels. Meestal waren dat vrienden van ons, die we al kenden, een enkele keer ook mensen die we hadden leren kennen via de zgn. swingers-sites. Maar met vrienden was het al meerdere keren "fout" gelopen, dwz.dat de vriendschap dan ook ophield, en dat wilden we niet meer meemaken. Dus besloten we alleen nog te swingen met mensen die we niet kenden, noem het maar blind daten. Na wat dates met mannen alleen, en met vrouwen alleen, werden we via een swingers-site uitgenodigd voor een privé-trancefeestje. We hadden er al wel eens van gehoord, maar nog nooit meegemaakt. Voor diegene die het niet kennen; een trancefeestje, is in swingerskringen de benaming voor een date die (meestal) bij iemand thuis plaats vindt. Er gaan matrasjes op de grond, een lekker trancemuziekje op de achtergrond, sfeerverlichting, en er wordt dan (meestal) onder het genot van een pilletje en/of GHB (of wat je dan ook lekker vindt) een gezellige avond op de matras beleeft. Dit kan met 2 koppels, maar natuurlijk ook met meerder koppels, als daar de ruimte voor is.
![:wink:]()
Zo'n date wordt trouwens ook vaak een "wappie" date genoemd, maar dat wappen heeft dus niet met een GSM toestel te maken....
Wij werden dus uitgenodigd bij een leuk koppel in Gent. Onbekenden van ons, maar ze gaven vaak van die feestjes thuis, altijd met meerdere koppels, en de gasten die ons voor waren gegaan waren allemaal vol lof over de avondjes. Tja, erg leuk, maar ook wel erg spannend...je weet namelijk niet altijd wie je daar treft, hoe mensen reageren op de stimulerende middelen, of hoe je zelf reageert. Maar, voor ons was de verleiding toch erg groot. We hadden al vaker sex gehad met elkaar en een ander koppel onder invloed van XTC. Dat was leuk, erg leuk zelfs, want je wordt nog losser dan normaal (en we zijn al niet zo vast..), je gevoel is zoveel anders, lekkerder, en zolang de jongeheer bij de man blijft werken kun je nog sex hebben ook
![:grin:]()
Tja, we weten allemaal dat XTC als nadelig effect kan hebben dat hij niet meer mee wil werken...maar goed, daar bestaan dan weer andere pilletjes voor
Dus we trokken de stoute schoenen aan, zorgden dat alle overtollige haartjes en stoppeltjes verwijderd werden, probeerden ons zo toonbaar mogelijk te maken. En dat is niet voor iedereen even makkelijk hoor!!
![:wink:]()
's Middags nog een mooie Marlies Dekkers voor de vrouw gevonden, want die wilde zich natuurlijk zo mooi mogelijk presenteren voor de mede-gasten. We wisten inmiddels dat we in totaal met 6 koppels zouden zijn, onszelf inclusief. Een prettig idee, want dan moet er haast wel wat bij zitten van onze gading
20u werden we verwacht in Gent, zo'n anderhalf uur van ons vandaan. Om 18u in de auto gestapt, en na een spannende rit, inclusief een flinke file in Antwerpen, kwamen we om 20u stipt in Gent aan. Volgens instructies belden we bij het zwarte hek aan, onderste bel. "loop maar door naar achter", waarop we in een donker pad naar achteren een deur open zagen gaan, en onze gastheer van de avond al naar buiten kwam. Gelukkig, een bekend gezicht, al was het alleen maar van wat foto's en wat email verkeer. Een erg vriendelijke begroeting, en we werden naar binnen gelaten. Eenmaal binnen zat daar ook de gastvrouw in weinig verhullende kleding, en één van de andere koppels zat al aan tafel. Oeps, niet echt onze types
![:(]()
Maar goed, gastheer en gastvrouw waren erg leuk en vriendelijk, en er zouden nog 4 koppels komen, dus geen man overboord...
Het volgende koppel melde zich, een jong koppel (voor ons dan, als 35 en 38 jarige). Ha, leuk, vlotte mensen. Onder het genot van wat fris werd er wat gebabbeld, en natuurlijk konden we niet verbergen dat wij Nerderlanders waren...de enige Nederlanders van die avond, tussen Vlamingen. Goed luisteren dus voor ons, want West-Vlaams is voor ons soms ook erg moeilijk te volgen

Nog een koppel kwam aan, en weer een erg leuk en vlot koppel. Onze leeftijd (dachten we toen...) en erg vrolijk en vriendelijk. We raakten meteen aan de praat, vertelden dat het voor ons de eerste keer was op zo'n feestje, en het was voor hen de 2e keer
![:)]()
Het was zelfs voor hen pas de tweede keer dat ze drugs gingen gebruiken tijdens zo'n date, de eerste keer was een tijdje terug bij dezelfde mensen als nu. Leuk, toch een beetje "lotgenoten"
![:grin:]()
Het andere jonge koppel had blijkbaar nog nooit iets gebruikt bij het swingen, dus we waren niet als enigen een beetje zenuwachtig...
We waren voorlopig even compleet vertelde de gastvrouw, het laatste koppel kwam pas om 22u. Wat voor pilletje willen jullie, werd er gevraagd...euh..heb je keus dan? Ja dus, allerhande kleuren duifjes, motorola's enz. Tja, mijn vrouw en ik hebben al wel vaker XTC gebruikt, en we weten dat we tegenwoordig vaak wat meer nodig hebben dan vroeger...tolerantie ofzo...
![:(]()
We kregen allebei een Motorola, dat zouden de "zwaardere pillekes" zijn. Vooruit, om half negen ging hij erin, met een slokje Cola light. We hadden vooraf gezegd dat we onze eigen (geteste) pilletjes zouden mee nemen, maar het is voor ons al wekenlang onmogelijk om pilletjes of wat dan ook te vinden...dus we vertrouwden op de gastheer, maar waren wel zo slim om onze eigen, geteste GHB mee te brengen. Zeker met G kun je anders voor (onaangename) verassingen komen te staan. Bij de pilletjes kregen de heren ook allemaal een Kamgra...er werd dus gehandeld met voorkennis, anders zijn de jongeheren misschien vroegtijdig uitgeschakeld. De gastvrouw stelde voor om allemaal een plekje te gaan zoeken voor in huis, op het matrasje...nou, matrasje...een matras van zo'n 4 bij 4 meter
![:openmouth:]()
De open haard brandde lekker naast de matras, en we zochten allemaal een plekje. We kregen een korte uitleg, daar is het toilet, hier staat een grote met ijswater gevulde bak, vol met fris en water, pak zoveel als je nodig hebt. Naast de matras vind je enkele dozen met speeltjes, en natuurlijk bakjes met condooms...Massage-olie, in flesjes, en als die leeg waren, kon je ze vullen aan een 20 liter vaatje
![:tearsofjoy:]()
Echt overal was aan gedacht..we kregen zelfs allemaal wollen sokjes van de gastvrouw, zodat we geen koude voetjes zouden krijgen....(of zij geen afdrukken van zweetvoetjes op de tegelvloer naar het toilet
![:)]()
) Onvoorstelbaar, overal was aan gedacht..we trokken dus allemaal de sokjes aan, ieder een andere kleur
Voel jij al iets, vroeg mijn vrouw aan me. Nee, nog niet, alleen een beetje warm. De gastheer legde ons uit dat zij daar een ander gezegde voor als het pilletje insloeg..."ik krijg een sms'je"...Hilarisch!!
Op dat moment lagen/hingen/zaten we dus allemaal gekleed op het matras. Naast de open haard. En met allemaal een pilletje op. Ja, het was echt warm, zonder gekheid..Nadat één man de stoute schoenen aantrok, en wat bovenkleding uit trok, volgde ik snel....pff, das beter. we lagen allemaal midden op de matras, en werd wat gepraat over koetjes en kalfjes gepraat. De meeste mannen lagen inmiddels in enkel het ondergoed, de dames in lingerie of lapjes stof, die meer uit lucht bestonden dan uit stof
![:grin:]()
Ook mijn vrouw lag inmiddels in haar prachtige oranje Marliesje naast me, maar de sfeerverlichting was dusdanig gedimd, dat die niet echt tot zijn recht kwam
En op dat moment gaat de vrouw die naast me ligt, op haar knieën zitten..ze buigt voorover, blazend...haalt diep adem, blaast weer..."gaat het?" vraag ik haar...ze kijkt me zwoel aan, en zegt "ja, ik krijg denk ik een sms'je"Lol, dat is de eerste...ik wrijf haar wat over haar rug, en voel dan zelf ineens wat gebeuren....een sms'je? Dat kan toch niet, zeg ik nog gekscherend, niemand hier heeft mijn nummer! Maar toch hebben ze mij gevonden, en ik draai me om, ga languit op mijn rug liggen...Ik voel me heerlijk, vergeet even alle mensen om mijn heen, en ik lig met mijn ogen dicht te genieten van de muziek
![:hearteyes:]()
Echt een geweldig gevoel krijg ik, lang geleden dat ik me van X zo lekker heb gevoeld. Ik voel dat mijn vrouw me over mijn lichaam streelt, en lig intens te genieten. Voor mijn gevoel lig ik met alleen mijn vrouw daar op het matrasje, heerlijk te genieten...totdat ik meerdere handen voel..Mijn vrouw waarschuwt de aanwezige dames dat mijn plassert voorzien is van een versiering, een Prince Albert, en dat ze daar niet van hoeven te schrikken, en dat hij ook gewoon uit kan indien gewenst...ik laat het allemaal over me heen komen, ik heb het veel te druk met genieten
Op dat moment heeft inmiddels iedereen wel een sms'je ontvangen, en de sfeer is natuurlijk geweldig. De massageolie vloeide rijkelijk, en er werden enkele sensuele body to body massages uitgewisseld. Inmiddels was mijn vrouw onder de gastheer terecht gekomen, die ook niet zuinig met de massage olie was
![:grin:]()
Haar plaats was ingenomen door een andere vrouw, die vol bewondering de eerder genoemde piercing bestudeerde, met handen, ogen, en mond
![:hearteyes:]()
Hmmm...er bestaat dus wel een hemel op aarde
![:grin:]()
Voor de eerste keer die avond kreeg ik de vraag "doet dat niet zeer als je dat laat zetten?" Maar iedereen die hem van dichtbij zag die avond, stelde die vraag natuurlijk. "Nee, dat valt wel mee..."Ik besefte dat ik hem erg goed te pakken had door de XTC, en dus behoorlijk "wappie" was. Ik merkte dat ik een beetje scheel keek, iets dat ik vaker heb op X, maar niemand die dat op zou vallen...En het onvermijdelijke gebeurde, ik liet zonder het te beseffen een boertje
![:flushed:]()
Héé, zij mijn vrouw, dat zou je niet doen!! Gelach van alle kanten, no problem, dat zal vanavond nog wel meer gebeuren!! Niemand kijkt je raar aan, je hoeft je nergens voor te schamen, we kennen het allemaal...
Ik knuffel wat met een dame, probeer zonder om te vallen een beetje rechtop te gaan zitten, en zie dan een geweldig uitzicht
![:grin:]()
Er kronkelen en kruipen allemaal naakte mannen en vrouwen over het matras, en er wordt vooral heel erg veel geknuffeld en gekletst. De sfeer is echt onvoorstelbaar gemoedelijk, en wordt alleen maar beter. Knuffelen wordt afgewisseld met kletsen, geflirt, vooral veel orale sex. Na enige tijd kijk ik naast me, en zie dat mijn vrouw al bovenop een man zit, en zich blijkbaar, net zoals hem, erg goed vermaakt. Blijkbaar zit ik op dat moment aan zijn vrouw, en op het moment dat zij het tafereel ook ziet, lijkt ze te schrikken. Haar hand schiet tussen de twee in, ze voelt blijkbaar of hij een condoom draagt
![:grin:]()
Vanzelfsprekend, hij stelt haar gerust, en verteld dat ze dat anders nooit vraagt. Tja, de XTC...ze is gerustgesteld, en richt zich weer op mij...We gaan helemaal in elkaar op, terwijl het 6e koppel zich inmiddels ook aanmeldt. Ook een leuk, vlot koppel, dat blijkbaar net zoals ons uit Belgisch Limburg komt. Dat blijven dus voor de rest avond "buurman" en "buurvrouw"
Dan meldt de gastvrouw zich weer; "wie wil er wat vloeibare, en hoeveel?" Ze heeft een A4'tje bij, met alle namen erop, vermeldt daarachter de tijd en de hoeveelheid die iedereen neemt. Netjes, daar is in ieder geval over nagedacht! Mijn vrouw en ik zoeken elkaar op, wij hebben namelijk onze eigen G bij. We nemen allebei een beetje, en wisselen snel wat ervaringen uit. Duidelijk is dat we alle twee geweldig naar onze zin hebben
![:hearteyes:]()
We mengden ons weer snel onder het publiek, en lieten ons gaan op de heerlijke muziek. Op dat moment was er één koppel dat zich ging aankleden. We wisten niet meteen waarom, maar we hoorden even later dat de mannelijke helft wat misselijk was geworden van het pilletje. Het zal een uur of elf-twaalf geweest zijn inmiddels, en nadat de gastvrouw er zich van had vergewist dat ze nuchter genoeg waren, vertrokken ze. Of dat slim was betwijfel ik, maar goed, als je weg wilt kan niemand je tegen houden....
Dan schrik ik me ineens wezenloos, van een hard sissend geluid
![:openmouth:]()
Wie wil er een ballonnetje!!! Ballonnetje?? Dat leken wel heteluchtballonnen!! De gastvrouw had een grote cilinder staan met lachgas, en vulde voor iedereen die dat wilde een ballon. Ik paste, ik had het al veel te druk met mijn X en G
![:hearteyes:]()
Iedereen werd verzocht om even rustig te zijn, zodat de ballonvaarders in alle rust van de de ballon en de muziek konden geniet....wat ik toen zag, had ik nog nooit gezien...vrouwen die wild begonnen te dansen, lachen, echt helemaal uit hun dak!! Ik wist niet dat lachgas zo'n sterk effect had, en geniet van het schouwspel. Die avond gaan er nog heel wat ballonnen doorheen
Om een uurtje of twee krijgen we de vraag of we een tweede pilletje willen. Vooruit dan, nog één om het af te leren
![:grin:]()
En binnen no time krijg ik weer een sms'je binnen, nog harder dan de eerste keer....ik lig helemaal languit op mijn rug, tussen al die naakte lichamen in. De muziek, het licht van de haard, het gekreun van de vrijende mensen....Ik weet ineens wat Frank Boeijen bedoelt met Utopia, dit is een onmogelijke werkelijkheid...en ik geniet er met volle teugen van
![:hearteyes:]()
Ik hoor mensen om me heen vragen of ik slaap...Nee, echt niet!! Maar het is zo lekker!! Vol begrip kruipen mensen tegen je aan, kletsen met je, vrijen met je...hier zit iedereen op dezelfde golflengte, een golflengte die je nuchter gewoonweg niet kunt vinden.....
Ik besluit om dan toch ook maar weer eens een ballontje te proberen...eentje met poppers in?? Met poppers in? Tja, je kunt alleen lachgas krijgen, of een paar druppels amyl- of butylnitriet erbij in...Met!!! Ik krijg een ballon zo groot als een peuter, en ga lekker met een kussentje achter me tegen de muur zitten. Ik zet de ballon aan mijn mond, en begin in te ademen, en weer in de ballon uit ademen, dit herhaal ik een aantal keer, totdat alleen de blikkerige, metalen beats van de muziek in mijn hoofd weerklinken. Ik kan niet stilzitten, begin op de muziek mee te bewegen, en krijg zo'n verschrikkelijk lekkere rush in mijn hoofd en lijf, niet normaal...zo heb ik een ballontje nog nooit ervaren!!
![:hearteyes:]()
Om de paar minuten zet ik de ballon aan mijn mond, en geniet letterlijk en figuurlijk met volle teugen...
Ik lig inmiddels weer bij mijn vrouw, die geniet van het feit dat ik zo uit mijn bol ga
![:hearteyes:]()
Ik lig naast haar, op haar, naast haar, onder haar, we rollen over het matras...zonder woorden vertellen we elkaar hoe we ervan genieten, en hoe fijn we het vinden. Nog wat maar G dan? Het laatste beetje voor de avond? Vooruit dan, het is feest. We slikken het zoute spul weg met wat Light, krijgen de rillingen als we het proeven, en lopen weer terug naar het feestgedruis. Hmmm...het houdt maar niet op...ik masseer een leuke dame, en we wrijven met elkaars lichamen tegen elkaar. Ze voelt hoe het met kleine Hemi is, en als ze merkt dat die het ook erg leuk vindt, vist ze snel een condoom uit een bakje, en het feest gaat weer verder, deze maal met de dame bovenop...We vermaken ons kostelijk, verwisselen eens van positie, en mijn oog valt op mijn vrouw, die languit op haar buik ligt. Ze zal toch niet slapen, denk ik bij mezelf? Ik verlaat de blonde dame, en ga polshoogte nemen bij mijn eigen schatje.
"Slaap je?", vraag ik haar, en als ze me aan kijkt zie ik het al...die ligt te genieten in haar eigen wereldje
![:hearteyes:]()
"Nee hoor, ik slaap niet, ik lig even te genieten..."Ik ga naast haar liggen, en we liggen samen te genieten van alles en niets. Zo liggen we even in een hoekje samen, en als ik rond me heen kijk, zie ik dat er eigenlijk alleen nog maar gekletst wordt, op dat ene stel na dan, dat alleen maar aandacht heeft voor elkaar
![:grin:]()
En ik merk ineens dat ik weer nuchter ben. Geen vervelende come-down, gewoon nuchter en wakker. Enkele koppels die ook weer nuchter zijn, verlaten het feestje, en gaan naar huis. Het is dan een uurtje of half 5 in de ochtend. Mijn vrouw en ik, en nog een koppel, besluiten te blijven slapen. We krijgen dekentjes, de gastheer en zijn vrouw zoeken hun bedje op, en wij zoeken een lekker plekje op de matras. Kunnen jullie wel slapen, vraagt mijn vrouw aan het andere koppel. Tja, we proberen het gewoon, maar dat zal wel niet...we gaan allemaal liggen, licht uit, stilte. En binnen no time slaapt volgens mij iedereen, behalve ik...Verderop in huis liggen twee Engelse Bulldogs in hun benches te snurken
![:(]()
ik stoor me aan het gesnurk, en weet dat ik niet zal slapen. Ik krijg ook een vervelende hoofdpijn, de straf waarschijnlijk voor het feit dat ik niet genoeg gedronken heb.
Om 7 uur merkt mijn vrouw dat ik wakker ben. "Kun je niet slapen?" vraagt ze. "Nee, die honden snurken, en ik heb hoofdpijn. Ik wil naar huis..." Tja, en als ik zeg dat ik naar huis wil, ga ik ook naar huis. We kleden ons zachtjes aan, ik pak iets tegen de hoofdpijn, en nemen afscheid van het andere koppel op het matras, dat wakker is geworden van ons gestommel. We spreken af dat we elkaar ook nog eens met 4en gaan ontmoeten, want het klikte wel erg goed met ons 4tjes. We bedanken elkaar voor de leuke avond, en wensen elkaar een veilige thuiskomst toe. We vertekken iets na 7u, en ik verbaas me over hoe druk het al is in de straten van Gent. Ik voel me opmerkelijk wakker en fit, op de hoofdpijn na. Mijn vrouw gaat lekker liggen slapen op weg naar huis, en ik rij op mijn dooie gemak naar huis. Om 9u komen we thuis, we sturen meteen even een mailtje naar de organisatoren om ze te bedanken voor de geweldige avond en gastvrijheid. En dan kruipen we in ons eigen bedje...heerlijk..we doen het samen nog even dunnetjes over, en vallen dan in diepe slaap....
om 14.15 schrikken we dan wakker. Geen hoofdpijn, geen kater, moe maar voldaan..We brengen de rest van de dag door op de bank, lekker chillend, nakletsend over over hoe we het vonden. We komen tot de conclusie dat het ons uitstekend bevallen is, en dat we dat zeker nog eens over gaan doen. We zijn weer een ervaring rijker, een ervaring die we voor geen goud hadden willen missen.
Hmmm...ik heb echt mijn best gedaan om het kort en bondig te houden. Ik heb zelfs alle echt sappige en 18+ passages eruit gelaten...en nog is het een hele lap tekst geworden
![:flushed:]()
Maar goed, als je het tot hier gered hebt, zul je het waarschijnlijk wel de moeite waard gevonden hebben om te lezen
![:hearteyes:]()
Ik ga ook geen spelfouten meer zoeken, het is nu zondagavond 23.30, en ik wil naar mijn bedje
Hemi (en vrouw Jessie)