#1
Je mag hem aan de achterkant parkeren.
Is dit te moeilijk voor een 14 jarige of kan het?
(im so sorry)
Ja heb bij de IKEA gewerkt.. Dit soort zinnen hoorden we constantπ Als er nog wat te boven schiet zeg ik het π€£Omg jij bent lekker op dreef.. You go girl..ππ€£
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."