#1
Mijn verhaal lijkt erg veel op dat van @Zeehond , ben nu 50 en pas een paar jaar XTC en RC's ontdekt (zoals 6-apb, 5-mapb etc.), psychedelica enz., probeer eigenlijk alles behalve sterke uppers zoals speed of "zware" drugs zoals heroine of crystal meth. Wiet kende ik al uit m'n studententijd maar lang uit beeld, nu 1 à 2 keer per week weer. Doe t liefst thuis en met partner. Ik heb er geen ongemakken van, wel lange pauzes tussen sero middelen zoals XTC/MDMA aanhouden, gezond leefpatroon, voeding etc. Ik neem ook wat voedingssupplementen. Uitzoeken wel stofje wat doet en me erin verdiepen (psychonaut wiki, erowid, tripsit, reddit etc ) is een soort hobby geworden ![:)]()