#1
Volgens mij heb ik de knappe Temudgin in de war gebracht.Volgens mij snap ik hem nog steeds niet helemaal.
:3
Volgens mij heb ik de knappe Temudgin in de war gebracht.Volgens mij snap ik hem nog steeds niet helemaal.
Saaaaaaai 😂😉Ik wil daar niet per se een andere betekenis aan hechten maar wat anderen doen moeten zij weten :P
Je ging er wel op in.Ik ga er voor de rest helemaal niet op in. Ieder moet maar geloven wat hij/zij/hem of haar wil.
![]()
Frankfurt School - Wikipedia
en.wikipedia.org
Kan die avatar ook uit, of stil?Ja nee ik weet niet ik voel het toch niet nee. Ik ben voortaan maar gewoon mijn avatar dan kan niemand me ooit nog te serieus nemen.
Er was ooit eens, lang geleden, besloten dat bewegende avatars of onderschrift niet meer mag of iig niet gewenst was. Ergens is er een oud topic over.Kan die avatar ook uit, of stil?
het woord is de verleden tijd van 'awake'. hier en NL wordt het net als 'Links' bijna als een scheldwoord gebruikt.Nog een domme vraag: wat is “woke”?
Ik lees het hier, soms bij klimaat dingen, politiek, corona maar wat betekend dat “woke” nou of wie zijn dat?
(ik moet echt niet meer zoveel blowen in 1 weekend… Mijn geheugen en focus zijn 0)
Jammer... Had graag leren begrijpen hoe je denkt. Eens met je laatste zin 👌🏻Ik ga er voor de rest helemaal niet op in. Ieder moet maar geloven wat hij/zij/hem of haar wil.
![]()
Frankfurt School - Wikipedia
en.wikipedia.org
Haha ligt niet aan je wiet gebruik denk ik😂. Het is ook een beetje een onzin term, de vaak door rechts populistische stromingen wordt gebruikt om overwegend progressief linkse mensen aan te duiden. Dus kan inderdaad over klimaat, lbhtqi+, alle onderwerpen gaan, maar van origine komt het van "woken up" zijn en werden mensen omschreven die "wakker waren geworden" voor al het racistische leed/problematiek.Nog een domme vraag: wat is “woke”?
Ik lees het hier, soms bij klimaat dingen, politiek, corona maar wat betekend dat “woke” nou of wie zijn dat?
(ik moet echt niet meer zoveel blowen in 1 weekend… Mijn geheugen en focus zijn 0)
Aha, woord in de categorie “wappie en schaap”. Ik vind het iig net zo vervelend klinken.het woord is de verleden tijd van 'awake'. hier en NL wordt het net als 'Links' bijna als een scheldwoord gebruikt.
maar het was dus een zelf-identificerende term, voor minderheden die het gevoel hadden dat ze wakker werden, of leden van de minderheid die ook wakker waren geworden door misstanden te herkennen.
Ha thanks!Jammer... Had graag leren begrijpen hoe je denkt. Eens met je laatste zin 👌🏻
Haha ligt niet aan je wiet gebruik denk ik😂. Het is ook een beetje een onzin term, de vaak door rechts populistische stromingen wordt gebruikt om overwegend progressief linkse mensen aan te duiden. Dus kan inderdaad over klimaat, lbhtqi+, alle onderwerpen gaan, maar van origine komt het van "woken up" zijn en werden mensen omschreven die "wakker waren geworden" voor al het racistische leed/problematiek.
Ik heb het hem wel eens geprobeerd te vragen maar hij laat mij telkens schrikken.Kan die avatar ook uit, of stil?
Precies.Aha, woord in de categorie “wappie en schaap”. Ik vind het iig net zo vervelend klinken.
Ik vind het filmpje van Lubach (op de eerste pagina) het wel heel goed illustreren eigenlijk. Al gezien?Nog een domme vraag: wat is “woke”?
Ik lees het hier, soms bij klimaat dingen, politiek, corona maar wat betekend dat “woke” nou of wie zijn dat?
(ik moet echt niet meer zoveel blowen in 1 weekend… Mijn geheugen en focus zijn 0)
Ik ben soms een schaap, soms een wappie, soms woke, soms helemaal niks… Net als bijna iedereen!Precies.
Betekenis verandering is stom. Ook best vals omdat je daarmee een hele club mensen verdacht maakt.
Ik vind de term 'wappie' voor anti-vaxers, Covid-19- en klimaat-ontkenners om 2 redenen ook stom.
Ten eerste ben ik wel 's 'wap' en dit gaat niet over mij.
En ten tweede hoe ik het oneens ben met ze, ze wappie noemen zorgt alleen maar dat ze nog meer alleen naar elkaar luisteren en ik probeer wel met ze te blijven praten als ik iemand tegenkom.
Zal eens kijken maar ik ben niet zo een Lubach fan. En dan druk ik me zachtjes uit… 😂Ik vind het filmpje van Lubach (op de eerste pagina) het wel heel goed illustreren eigenlijk. Al gezien?
Natuurlijk wordt het schertsend gebracht, maar imo wel terecht.
Ja joh ik zoek wel fkes wat anders.Kan die avatar ook uit, of stil?
Hee ik absoluut ook niet!Zal eens kijken maar ik ben niet zo een Lubach fan. En dan druk ik me zachtjes uit… 😂
Beter wordt het niet.Ja joh ik zoek wel fkes wat anders.
Woah ik voel me helemaal herboren.
Ja of niet? ik dacht aan kinderen die steen papier schaar speelde zoals ik dat zelf ook deed vroeger. Ik wil daar niet per se een andere betekenis aan hechten maar wat anderen doen moeten zij weten :PAls je aangeeft dat je steen wil zijn, en wie papier wil spelen ?
You have much to learn, young Padawan Jedi.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."