Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe en waar heb jij je partner leren kennen?

Hoe en waar heb jij je partner leren kennen?

133 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#1
PsyTekz zei:
Die waren al samen toch. Snuffel en lisje hebben mekaar via hier wel gevonden. De sappige df roddels.
Bekijk bijlage 35115
Klik om te vergroten...
En dat zijn dan hopelijk mensen die verstandig met drugs omgaan?

Relaties van verslaafden zijn in mijn ervaring niet super succesvol :joycat:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snoozerboy5000 zei:
En dat zijn dan hopelijk mensen die verstandig met drugs omgaan?
Klik om te vergroten...

Ze hebben gekozen voor liefde, meest neurotoxische drug bij verkeerd gebruik...
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Purplext zei:
We want more!
Klik om te vergroten...

200 (2).gif
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#4
PsyTekz zei:
Die waren al samen toch. Snuffel en lisje hebben mekaar via hier wel gevonden. De sappige df roddels.
Bekijk bijlage 35115
Klik om te vergroten...
We want more!
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik probeer mijn liefde te verleiden via dit forum 🤡
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Via Facebook, en dankzij @Spyro haar amstaff 😊
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tijdens een "beleg je eigen pizza" avond
L
Larocca1971Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Wel... eerste partner was een schoolliefde, 22 jaar samen geweest/gehuwd. Dan gescheiden en twee jaar alleen geweest. Dan in 2011 mijn huidige partner leren kennen in Club Mystique in Rucphen. Na 10 jaar nog altijd samen en ondertussen gehuwd. :)
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat leuk dat je dit topic bent begonnen @Snelleke Snel , ik hou er echt van om zulke verhalen te lezen altijd haha!
Ik heb tussen mijn 16e en 20e wat korte relaties gehad, die steeds een paar maanden duurden hooguit. Ik was toen erg actief op internetfora en via daar leerde ik veel mensen kennen met wie ik soms alleen in bed belandde of soms een korte relatie had. Maar na 3/4 maanden ging het dan om wat voor reden dan ook weer uit.

Op mn 19e/20e had ik ook een profiel op 2 datingsites staan. Ik was op mn 19e toen ik niet meer thuis woonde zomers nog wel mee geweest met het gezin op vakantie omdat we een roadtrip door de VS gingen maken. Dus dat leek me toch wel gaaf om nog mee te maken. Toen ik terugkwam van vakantie had ik een bericht van een man op 1 van die datingsites. Maar dat was inmiddels natuurlijk al een paar weken daarvoor verstuurd. Het bericht klonk toch wel erg leuk en zijn profiel zag er goed uit. Dus ik heb hem toch nog een bericht teruggestuurd. Hij natuurlijk helemaal verbaasd dat hij na zo'n tijd nog een reactie kreeg, hij had de hoop allang opgegeven en dacht dat ik gewoon niet geïnteresseerd was. Van augustus tot maart het jaar daarna (inmiddels was ik 20 geworden) hebben we alleen nog via de mail contact gehad. Hij had in de tussentijd een huis gekocht en in onze levens gebeurde van alles, maar van een afspraak kwam het al die maanden niet! Maar het voelde wel heel goed en we hadden wel intensief contact via de mail met elkaar en bouwden zo echt een band op al.

Eind maart zouden we toen toch eindelijk eens met elkaar gaan afspreken na al die maanden. We zouden gewoon een drankje doen in de stad. Maar deze pechvogel scheurde net die dag met sporten haar hamstring. Het was een hectische dag en ik liep op krukken en zag het niet zitten om naar de stad te moeten. Maar afzeggen wilde ik ook niet omdat ik wel echt heel benieuwd was naar hem geworden natuurlijk. Dus toen hebben we toch maar gewoon op mijn studentenkamer afgesproken, wat ik normaal niet zo snel deed uit veiligheid. Maar omdat ik al zolang met hem aan het mailen was durfde ik het toch wel aan.

Op die donderdagavond kwam hij dus naar mij en hebben we de hele avond gezellig zitten kletsen. Maar verder gebeurde er fysiek niks, maar hij had ondanks dat hij 6 jaar ouder was ook nog niet heel veel ervaring (ook geen maagd maar geen relaties gehad nog). We hadden in het echt ook wel een klik en het voelde gewoon meteen heel vertrouwd. Hij ging gewoon 's avonds weer naar huis en we zouden wel gewoon nog een vervolgdate afspreken.

De zondag erna was het stralend weer en postte hij op een forum waar we ook allebei op zaten dat hij lekker op zijn balkon in de zon zat met een stokbroodje met kruidenboter. Ik een reactie posten als iets van "oehh lekker, ik ben jaloers!". Zo raakten we weer aan de praat en toen ben ik ondanks mn gescheurde hamstring en met mn krukken heel impulsief met de trein naar zijn plaats gereisd. Bij het station haalde hij me met de auto op en gingen we naar zijn huis. De hele middag hebben we samen lekker op het balkon in de zon zitten kletsen en 's avonds diepvriespizza gegeten. Na het avondeten toen de zon weg was verplaatsten we naar de bank. En eindelijk begonnen we te zoenen hoor! Dat was zo lekker, dat toen we klaar waren de laatste trein allang vertrokken was haha. Dus toen ben ik meteen maar blijven slapen en hebben we ook seks gehad. En vanaf toen was het na maanden mailen en elkaar 2 keer zien in kannen en kruiken en hadden we een relatie. Als datum hebben we gewoon die zondag aangehouden, want dat was op 1 april, dus dat was wel grappig. Maanden later vertelde hij dat hij toen ik zo impulsief zei dat ik naar hem kwam nog afwas had staan waar hij geen tijd meer voor had en dat hij dat maar in een leeg keukenkastje had weggemoffeld om wel een goede indruk achter te laten hahaha.

Ik had wat korte relaties gehad dus, hij nog niet, maar uiteindelijk hebben we samen dus 10 jaar een relatie gehad, waarvan ik na 3 jaar bij hem ben ingetrokken en we 7 jaar samen hebben gewoond. In die tijd echt heel veel heftige dingen meegemaakt, maar daar kwamen we toch steeds weer uit. En net toen het met ons allebei weer beter ging en ik dacht dat we eindelijk weer echt in een positieve flow zaten en door konden, kwam hij op een vrijdagmiddag thuis uit zn werk en zei hij opeens dat hij niet meer verder wilde omdat zijn gevoel blijkbaar al bijna een jaar voor me minder aan het worden was/weg was. En dat hij zelf had gehoopt dat het terug zou komen, maar dat dat dus niet was gebeurd. Dus zonder dat hij er ooit met mij over heeft gepraat of er samen wat aan heeft willen doen om te kijken of hij dat gevoel weer terug kon krijgen hakte hij de knoop door en wilde hij opeens niet meer verder!
Dus dat kwam echt als een donderslag bij heldere hemel voor me. Daarna ben ik dus op zoek gegaan naar een andere woning wat nog best lastig was omdat ik nergens ingeschreven stond (beetje dom). Maar dat is gelukkig goedgekomen en 5 maanden na die dag dat hij thuiskwam ben ik verhuisd naar een andere stad. Al die tijd nog wel bij hem ingewoond omdat ik nergens anders heen kon, dus dat was wel echt kut, ook omdat we maar 1 slaapkamer hadden en gewoon nog in het zelfde bed sliepen ook nog eens. In die 5 maanden nadat het uitging hebben we meer ruzie gehad dan in die 10 jaar ervoor.

Volgende maand woon ik hier alweer 3 jaar en in die tijd is er op relatiegebied vrij weinig gebeurd. Ik heb heel in het begin een paar maanden een FWB-relatie gehad met een buurman, maar die kreeg toen een relatie met een andere vrouw. We spreken elkaar nog wel gewoon nu als we elkaar tegenkomen. Ik heb 1 relatie van een maand of 4 gehad met een man die ik had leren kennen op een feestje dat de sportschool gaf. Dat was gewoon in een kroeg waar we met elkaar aan de praat raakten. Hij was samen met zijn nichtje die bij hem logeerde en in de kroeg dus al wel gezoend met elkaar, maar we gingen apart van elkaar naar huis. De volgende ochtend spraken we nuchter meteen weer af en toen hebben we 4 maanden een erg ingewikkelde relatie gehad waarvan ik zelf heb gezegd dat dit niet goed voor me was en ik het uitmaakte. Daarna heb ik 2 dates gehad via Tinder, met de eerste niet echt een klik en de tweede was helaas een erg foute man waarmee ik 2 weken gedate heb maar helaas in zijn mooie praatjes ben getrapt. En dus flink de boot in ben gegaan en nog maanden problemen door en met hem heb gehad daarna. Dat speelde rond maart-juni vorig jaar af.

In juni vorig jaar sprak ik na al dat gedoe met die vent af met een man die ik ook al jaren via internet kende maar nog nooit gezien had. We waren allebei niet op zoek naar een relatie, maar waren wel nieuwsgierig naar elkaar. Met hem had ik IRL ook wel een klik en werden we Friends With Benefits. Ook ging ik die maand naar een meeting van een internetsite wat in een dorp hier in de buurt werd gehouden. Daar had ik wel een klik met een man, hele middag in elkaars buurt gezeten en een beetje geknuffeld en verder gewoon gezellige middag gehad op die meeting. Nummers uitgewisseld en de week erna alleen met hem afgesproken. Dat beviel wel, maar we werden niet verliefd op elkaar, kregen geen liefdesgevoelens. Maar we vonden elkaar wel leuk als vrienden en hadden wel seks met elkaar, dus met hem ook Friends With Benefits geworden. En ja, dat wisten die 2 mannen ook gewoon dat dat zo zat en was prima.

Maar na een paar maanden had ik het met die tweede man toch wel weer gezien, bleken we verder toch weinig gemeenschappelijks te hebben. Dus nou spreken we niet meer echt af, maar hebben nog wel gewoon af en toe via de app of die site contact met elkaar. En van het weekend kwam ik er dus achter dat die eerste man naast mij ook met een vriendin van mij FWB bleek te zijn, wat ik dus niet wist. Dus dat vind ik niet tof dat dat achter mijn rug om is gebeurd, want ze wisten dat wel van ons allebei. Vandaag zou ik al naar hem toe gaan om te logeren en ik heb er via de app verder nog niet echt over gepraat met hem omdat ik zoiets niet via de app wil doen. Dus ik ga vanmiddag wel gewoon naar hem toe en er face 2 face met hem over praten. En dan zie ik wel hoe het loopt en wat zijn verklaring is waarom het zo gegaan is en zal ik een besluit moeten nemen wat ik hier nu mee wil met hun 2.

Dus dat is een beetje hoe het hier gaat, voornamelijk via internet dus en soms met uitgaan of op een meeting. Maar na dat gedoe met die man van Tinder ben ik wel klaar met die datingapps, dus die heb ik toen wel allemaal verwijderd. En nu ben ik ook niet echt op zoek naar een relatie want ik heb nu al wel even genoeg aan mezelf en ben hard met mezelf aan het werk. Ook al is het zoals je zegt @Snelleke Snel ook wel eenzaam nu soms en mis ik iemand met wie ik alles kan delen en die arm om mn schouder, het is voor mij ook wel goed om even op mezelf aangewezen te zijn. Ik trek helaas dus ook wel "verkeerde" mannen aan, dus dan kan ik toch maar beter iets voorzichtiger zijn en eerst zelf maar wat sterker worden en blij zijn met mezelf. Zodat een relatie geen opvulling van een leegte wordt, maar een toevoeging. Want dat is toch wat gezonder.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wouw lang verhaal haha, wel leuk om te lezen hoe dit bij iedereen zo kan lopen in het leven, blijft zo'n onvoorspelbaar iets! Dat maakt het leven toch interessant, je weet nooit wie of wat er op je pad komt 🙂
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#11
wie?
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Via Tinder. Zij had 4-MMC liggen en ik was daar altijd al benieuwd naar. Had kaarten gewonnen voor een hardcore feest dus gevraagd of ze mee wou. Eerst een lijntje 4-MMC net na het ontmoeten en bij terugkomst uren lang op de bank lopen spacen met (te veel) ketamine.

Drugs schept een band right.
R
RalouLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nu bijna zeven jaar samen (beiden 30) met mijn man, elkaar ontmoet toen ik op kot (kamers) zat . Zelfde verdieping twee deuren van elkaar af. Beiden nog in een relatie. Aan het einde van het jaar net voor ik afstudeerde was ik een maand weg bij mijn ex, hoewel het daarvoor al een klik was raakten we toen aan de praat, na drie uur lang praten op het terras i.p.v. studeren, hebben we die nacht samen gedeeld 😏 en vanaf toen geen nacht meer apart geslapen (op een enkele nacht na in de afgelopen jaren). (Oh ja de dag nadien was ook hij beschikbaar .... en nee het contact met mij heeft het enkel een nodige zet gegeven maar ook zijn relatie was na zes, zeven jaar op een dood eind gelopen)
Elk jaar zijn we meer en meer naar elkaar toe gegroeid, we leren nog elke dag bij en na veel turbulente ervaringen ook rust aan t vinden samen.
Dit ook met dank aan vooral veel , heel veel praten, lezen en openstaan om te leren, maar zeker ook met dank aan de fantastische magische trips op paddestoelen (vnl) 🤩😎
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Via school, mijn allereerste vriendje :blush: vond het in het begin ook maar gek, en niet bij me passen dat hele relatie gedoe. Altijd meer met de jongens omgegaan zo kwam hij ook uit de vriendengroep met nog 4 andere jongens. Zo is het vanuit een vriendschap meer geworden.

Ik wist wel wie ik de leukste vond maar nooit wat mee gedaan omdat je in een vriendengroep zit waar je met iedereen heel hecht bent, totdat het mis ging op een dronken avond hahaha. Ondertussen ruim 2 jaar verder tot nog toe zeker geen spijt van gehad.

Ik dacht zelf altijd dat de verliefdheid die je in het begin ervaart redelijk snel wegebt, maar ondertussen geloof ik dat er manieren zijn om dat gevoel te behouden door simpel gewoon steeds nieuwe ervaringen op te doen samen. Ik weet zeker dat wij beiden er nog heel gelukkig in staan dat voel ik in alles. 🖤💜 Ik hoop nog lang met deze jongen verder te kunnen.👫
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
@SkittlesAndMe heb ik zo'n 6 jaar geleden hier leren kennen en we zijn bijna 4 jaar samen. :joycat: #truestory
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb haar nog niet leren kennen. Maar hopelijk zeer snel. :sweatsmile:
N
NeohippieLid
01-01-2024, 00:00
#17
@WuceBrayne en ik hebben elkaar een 13 jaar geleden leren kennen in een locale discotheek. Afgelopen oktober getrouwd, 3 kinderen, veel meegemaakt en nog steeds heel erg gelukkig samen.
R
RalouLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ralou zei:
Nu bijna zeven jaar samen (beiden 30) met mijn man,
Klik om te vergroten...

@Naam 😎☺️
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Op een geinig feestje aan het water. Ik helemaal in de war van de pillen, zij was slechts aangeschoten.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ganggang💯 zei:
Op een geinig feestje aan het water. Ik helemaal in de war van de pillen, zij was slechts aangeschoten.
Klik om te vergroten...

Haha klinkt goed, en nog steeds bij elkaar?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."