Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe en waar heb jij je partner leren kennen?

Hoe en waar heb jij je partner leren kennen?

133 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
En? Wat is het antwoord? Laat ons niet zo in spanning man!

Ben wel benieuwd hoe je dat gifje als profielfoto hebt gekregen
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkjan zei:
Huh, maar jij bent toch een wijze ouwe merlijn met baard tot je knieen? Je bent Zandman. Die ga je niet weigeren in een kinderkroeg, kom op nou waar zijn we mee bezig.
Klik om te vergroten...
Ahahah. Merlijn met baard?
Nee hoor, zo zie ik er niet uit maar het schijnt zo te zijn dat ik de druïde van DF ben.
Kinderkroeg....bestaan die?
Ik heb er nog nooit een bezocht....want ik kwam er alleen maar om mij in een zo kort mogelijk tijdsbestek vol te laten lopen met trappisten bier...en dat kan niet als er kinderen in betrokken zijn.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Via een DM op DrugsForum, vragend of mijn profielfoto echt bewoog of dat het aan de LSD lag die ze toen genomen had.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
MaddMonkey zei:
En? Wat is het antwoord? Laat ons niet zo in spanning man!

Ben wel benieuwd hoe je dat gifje als profielfoto hebt gekregen
Klik om te vergroten...
Het was beiden!
Ondertussen 7 maanden gelukkig samen ☺️
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Snuffelaar zei:
Het was beiden!
Ondertussen 7 maanden gelukkig samen ☺️
Klik om te vergroten...
Vernoemen jullie de babys naar RC's? Wat zeg je als mensen vragen hoe kennen jullie elkaar? (Niet dat internet een raar antwoord is these days)
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Proxima zei:
Naam voor het kind van die twee lijkt me duidelijk: Lucy
Klik om te vergroten...
Moxy klinkt ook cool 😉
Was trouwens de drug die we op de eerste date samen gebruikten.

Maar geen kinderplannen.

Snoozerboy5000 zei:
Vernoemen jullie de babys naar RC's? Wat zeg je als mensen vragen hoe kennen jullie elkaar? (Niet dat internet een raar antwoord is these days)
Klik om te vergroten...
Gemeenschappelijke vriendengroep. Enkel dichte vrienden van ons weten over DF.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Snoozerboy5000 zei:
Vernoemen jullie de babys naar RC's? Wat zeg je als mensen vragen hoe kennen jullie elkaar? (Niet dat internet een raar antwoord is these days)
Klik om te vergroten...
Naam voor het kind van die twee lijkt me duidelijk: Lucy
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snuffelaar zei:
Moxy klinkt ook cool 😉
Klik om te vergroten...
Grappig! Ik wilde eerst Moxy en Foxy voorstellen, maar Lucy leek me toepasselijker in verband met die vraag over je avatar.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Proxima zei:
Grappig! Ik wilde eerst Moxy en Foxy voorstellen, maar Lucy leek me toepasselijker in verband met die vraag over je avatar.
Klik om te vergroten...
Op onze eerste date gebruikten we samen Moxy, dus ook van toepassing haha. Love drug nietwaar?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
MaddMonkey zei:
En? Wat is het antwoord? Laat ons niet zo in spanning man!

Ben wel benieuwd hoe je dat gifje als profielfoto hebt gekregen
Klik om te vergroten...
Hartje heb ik geanimeerd via Adobe After Effects. Gifs kan je hier gewoon uploaden als avatar.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb @Mezelf leren kennen toen ik voor de lol in een park een stel mensen zag te dansen onder een brug in Antwerpen, een van die mensen was de tandartsassistente van de huisarts van mezelf, en die stelde ons 5 jaar later via via voor aan elkaar.

Oh nee ik ken @Mezelf via de M&M fans meeting
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Apotheker zei:
Ik heb @Mezelf leren kennen toen ik voor de lol in een park een stel mensen zag te dansen onder een brug in Antwerpen, een van die mensen was de tandartsassistente van de huisarts van mezelf, en die stelde ons 5 jaar later via via voor aan elkaar.

Oh nee ik ken @Mezelf via de M&M fans meeting
Klik om te vergroten...
Is mezelf een vrouwtje? Ben jij geen mannetje? Wat is nog de waarheid, wie kan het weten?
978DE292-93BC-4FAC-98A0-75F5306A56E9.gif
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tijdens een "beleg je eigen pizza" avond
L
Larocca1971Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Wel... eerste partner was een schoolliefde, 22 jaar samen geweest/gehuwd. Dan gescheiden en twee jaar alleen geweest. Dan in 2011 mijn huidige partner leren kennen in Club Mystique in Rucphen. Na 10 jaar nog altijd samen en ondertussen gehuwd. :)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mijn probleem is dat mijn schoonouders geen kinderen kunnen krijgen...
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hallooooaaa,

Ik vraag mij weleens af, hoe mensen elkaar hebben ontmoet, en waarom denk je dat jullie nog steeds een (liefdes) relatie hebben en daarin gelukkig zijn?

Ben gewoon benieuwd naar leuke, grappige, interessante verhalen🤗.

Ik had mijn ex leren kennen via werk, begon met flirten en op gegeven moment berichtjes over en weer en nja uiteindelijk 7 jaar mee uitgehouden 😂.
Korte relaties gehad voor die tijd en dat was eigenlijk via vriendengroep waar ik destijds mee omging, was nooit echt serieus verder..

Na die lange relatie was ik er eigenlijk wel klaar mee, maar heb toch nog wel wat kortstondige (nja of het nou echt relatie te noemen is.... uhh😂) dingetjes gehad via badoo, mja uiteindelijk gaat dat ook maar om 1 ding🙄. Dat werkt dus ook niet, volgens mij, of heeft iemand hier andere ervaringen mee?

Dus nu ben ik happy single, hoop ooit wel echt een soulmate te vinden, maar ik ga nergens op wachten, ik vind het zo ook wel prima voorlopig, lekker m'n eigen weg gaan zonder gezeik, super toch😏. Toch ben ik benieuwd... Hoe zijn jullie tot je soulmate gekomen, of is het stiekem toch de sleur waar je in zit? Of bang om alleen te zijn?

Ik ontken niet dat het soms gemis is een arm om je heen of iemand die lekker tegen je aan ligt, maarja, liever alleen dan met de verkeerde persoon daar ben ik wel achter🤐.

Ik ben er eigenlijk alleen maar op vooruit gegaan als k het zo bekijk haha, mja ik ben een nieuwsgierig persoontje, dusssss

Vertel je verhaal😄

Lekkere zondagavond vermaak toch😋
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#17
De toekomst
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#18
benzzzy zei:
De toekomst
Klik om te vergroten...

Vertel😋
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#19
ljuv zei:
Het zal jullie vast verbazen maar in de kroeg, joe.
Klik om te vergroten...
Mocht daar niet eens komen trouwens, was 17👌🏻
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#20
ljuv zei:
Mocht daar niet eens komen trouwens, was 17👌🏻
Klik om te vergroten...
Boefje

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."