#1
2/3/B
De kwijlbrigade verklaar ik hierbij tot gevestigd! 🤤😋🥰Ik sluit me geheel bij je aan!
Afhankelijk van de kwaliteit van de biefstuk 1, 2 of 3. Toast 2. Koffie D. Of X!Na het zien van het onderstaande plaatje, ben ik wel benieuwd hoe de liefhebbers van bief/toast/koffie hierover denken...
Ik trap af: 2/4/A
Bekijk bijlage 40339
Vind ik echt pure onzin, je kookt je kip en rund/varkensvlees toch ook goed gaar? Waarom zou je een biefstuk dan half rauw eten omdat je er niet ziek van word? Goed doorbakken hoort die shit te zijn 🥰 net precies rood genoeg om niet te hard te zijn maar zeker 80% gaar 🥰Echt goede biefstuk moet je nog kunnen reanimeren, dan is ie precies goed!
Omdat ie halfrauw gewoon lekkerder is dopey!Vind ik echt pure onzin, je kookt je kip en rund/varkensvlees toch ook goed gaar? Waarom zou je een biefstuk dan half rauw eten omdat je er niet ziek van word? Goed doorbakken hoort die shit te zijn 🥰 net precies rood genoeg om niet te hard te zijn maar zeker 80% gaar 🥰
Close enough 🥰 Koffietje vanavond? 🥰1 - 4 - A.
Ik vind je trouwens echt een bitch dat je je biefstuk zo rauw eet! 😡1 - 4 - A.
Puur natuur, toch? Gewoon een hap uit een koeienreet.Ik vind je trouwens echt een bitch dat je je biefstuk zo rauw eet! 😡
Geef mij maar gewoon spare ribs. Ben dit hele kut biefstuk gedoe zat😠Puur natuur, toch? Gewoon een hap uit een koeienreet.
Ik eet niet echt biefstuk meer maar ben wel een liefhebster... De rooier de beter, als het vlees goed is. Oh trouwens rauw vlees lust ik nog altijd graag hoor.Ik vind je trouwens echt een bitch dat je je biefstuk zo rauw eet! 😡
Biertie?Close enough 🥰 Koffietje vanavond? 🥰
Nee, bedankt voor het aanbod schat maar morgen heb ik een crematie en van alcohol word ik emotioneel en onvoorspelbaar as fuck. Heroin and valium it is 🤗 Geniet nog van je avond! 😘Ik eet niet echt biefstuk meer maar ben wel een liefhebster... De rooier de beter, als het vlees goed is. Oh trouwens rauw vlees lust ik nog altijd graag hoor.
Biertie?
Ah van je oma? Sterkte sowieso❤️ en ook nog een beetje fijne avond.Nee, bedankt voor het aanbod schat maar morgen heb ik een crematie en van alcohol word ik emotioneel en onvoorspelbaar as fuck. Heroin and valium it is 🤗 Geniet nog van je avond! 😘
Jaha zeg ik toch(Ps je was toch vegetarisch met je rode vlees? 😲)
Ik eet het niet maar ljuv het wel.Ik eet niet echt biefstuk meer maar ben wel een liefhebster...
Dankje ❤ Paar dagen geleden te horen gekregen dat er weer een dierbare maat/kennis binnen 3 maanden dood gaat 🙁 Alvleesklierkanker..... Het leven is zo oneerlijk die man is echt een supergoed persoon gaat naar 3e wereld landen om zich in te zetten voor die mensen. Altijd positief.... Ze vrouw vorrig jaar doodgeschoten toen ze vrouw bij een vriendin op visite was en die ex van die vriendin ff leip werd...Ah van je oma? Sterkte sowieso❤️ en ook nog een beetje fijne avond.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."