Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoor de liefhebbers...

Voor de liefhebbers...

24 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#1
2/3/B
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zanza zei:
Ik sluit me geheel bij je aan!
Klik om te vergroten...
De kwijlbrigade verklaar ik hierbij tot gevestigd! 🤤😋🥰
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#3
1/3/A voor mij 😎
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
3 - 3 - B

De eerste vrouw die er ook zo over denkt trouw ik meteen zonder second thought
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
MetalGuy zei:
Na het zien van het onderstaande plaatje, ben ik wel benieuwd hoe de liefhebbers van bief/toast/koffie hierover denken...

Ik trap af: 2/4/A

Bekijk bijlage 40339
Klik om te vergroten...
Afhankelijk van de kwaliteit van de biefstuk 1, 2 of 3. Toast 2. Koffie D. Of X!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#6
Echt goede biefstuk moet je nog kunnen reanimeren, dan is ie precies goed!
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#7
2/3/geen 🤓
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Mevrouw Pløp zei:
Echt goede biefstuk moet je nog kunnen reanimeren, dan is ie precies goed!
Klik om te vergroten...
Vind ik echt pure onzin, je kookt je kip en rund/varkensvlees toch ook goed gaar? Waarom zou je een biefstuk dan half rauw eten omdat je er niet ziek van word? Goed doorbakken hoort die shit te zijn 🥰 net precies rood genoeg om niet te hard te zijn maar zeker 80% gaar 🥰
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dopemonster zei:
Vind ik echt pure onzin, je kookt je kip en rund/varkensvlees toch ook goed gaar? Waarom zou je een biefstuk dan half rauw eten omdat je er niet ziek van word? Goed doorbakken hoort die shit te zijn 🥰 net precies rood genoeg om niet te hard te zijn maar zeker 80% gaar 🥰
Klik om te vergroten...
Omdat ie halfrauw gewoon lekkerder is dopey!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#10
1 - 4 - A.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ljuv zei:
1 - 4 - A.
Klik om te vergroten...
Close enough 🥰 Koffietje vanavond? 🥰
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ljuv zei:
1 - 4 - A.
Klik om te vergroten...
Ik vind je trouwens echt een bitch dat je je biefstuk zo rauw eet! 😡
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dopemonster zei:
Ik vind je trouwens echt een bitch dat je je biefstuk zo rauw eet! 😡
Klik om te vergroten...
Puur natuur, toch? Gewoon een hap uit een koeienreet.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Zanza zei:
Puur natuur, toch? Gewoon een hap uit een koeienreet.
Klik om te vergroten...
Geef mij maar gewoon spare ribs. Ben dit hele kut biefstuk gedoe zat😠

Willen jullie die spare ribs ook lekker hard dat ze niet van het bot af te krijgen zijn? 🤭 Amateurs 👎🏻
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dopemonster zei:
Ik vind je trouwens echt een bitch dat je je biefstuk zo rauw eet! 😡
Klik om te vergroten...
Ik eet niet echt biefstuk meer maar ben wel een liefhebster... De rooier de beter, als het vlees goed is. Oh trouwens rauw vlees lust ik nog altijd graag hoor.
Dopemonster zei:
Close enough 🥰 Koffietje vanavond? 🥰
Klik om te vergroten...
Biertie?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
ljuv zei:
Ik eet niet echt biefstuk meer maar ben wel een liefhebster... De rooier de beter, als het vlees goed is. Oh trouwens rauw vlees lust ik nog altijd graag hoor.

Biertie?
Klik om te vergroten...
Nee, bedankt voor het aanbod schat maar morgen heb ik een crematie en van alcohol word ik emotioneel en onvoorspelbaar as fuck. Heroin and valium it is 🤗 Geniet nog van je avond! 😘

(Ps je was toch vegetarisch met je rode vlees? 😲)
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
3/3/X
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dopemonster zei:
Nee, bedankt voor het aanbod schat maar morgen heb ik een crematie en van alcohol word ik emotioneel en onvoorspelbaar as fuck. Heroin and valium it is 🤗 Geniet nog van je avond! 😘
Klik om te vergroten...
Ah van je oma? Sterkte sowieso❤️ en ook nog een beetje fijne avond.

Dopemonster zei:
(Ps je was toch vegetarisch met je rode vlees? 😲)
Klik om te vergroten...
Jaha zeg ik toch
ljuv zei:
Ik eet niet echt biefstuk meer maar ben wel een liefhebster...
Klik om te vergroten...
Ik eet het niet maar ljuv het wel.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#19
Soms maak ik wel een uitzondering maar alleen als ik weet dat ik een week ziek kan zijn💃😂
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
ljuv zei:
Ah van je oma? Sterkte sowieso❤️ en ook nog een beetje fijne avond.
Klik om te vergroten...
Dankje ❤ Paar dagen geleden te horen gekregen dat er weer een dierbare maat/kennis binnen 3 maanden dood gaat 🙁 Alvleesklierkanker..... Het leven is zo oneerlijk die man is echt een supergoed persoon gaat naar 3e wereld landen om zich in te zetten voor die mensen. Altijd positief.... Ze vrouw vorrig jaar doodgeschoten toen ze vrouw bij een vriendin op visite was en die ex van die vriendin ff leip werd...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."