#1
Daaromje was toch vegetarisch met je rode vlees
Daaromje was toch vegetarisch met je rode vlees
Ik sluit me geheel bij je aan!Na het zien van het onderstaande plaatje, ben ik wel benieuwd hoe de liefhebbers van bief/toast/koffie hierover denken...
Ik trap af: 2/4/A
De kwijlbrigade verklaar ik hierbij tot gevestigd! 🤤😋🥰Ik sluit me geheel bij je aan!
Afhankelijk van de kwaliteit van de biefstuk 1, 2 of 3. Toast 2. Koffie D. Of X!Na het zien van het onderstaande plaatje, ben ik wel benieuwd hoe de liefhebbers van bief/toast/koffie hierover denken...
Ik trap af: 2/4/A
Bekijk bijlage 40339
Vind ik echt pure onzin, je kookt je kip en rund/varkensvlees toch ook goed gaar? Waarom zou je een biefstuk dan half rauw eten omdat je er niet ziek van word? Goed doorbakken hoort die shit te zijn 🥰 net precies rood genoeg om niet te hard te zijn maar zeker 80% gaar 🥰Echt goede biefstuk moet je nog kunnen reanimeren, dan is ie precies goed!
Omdat ie halfrauw gewoon lekkerder is dopey!Vind ik echt pure onzin, je kookt je kip en rund/varkensvlees toch ook goed gaar? Waarom zou je een biefstuk dan half rauw eten omdat je er niet ziek van word? Goed doorbakken hoort die shit te zijn 🥰 net precies rood genoeg om niet te hard te zijn maar zeker 80% gaar 🥰
Close enough 🥰 Koffietje vanavond? 🥰1 - 4 - A.
Ik vind je trouwens echt een bitch dat je je biefstuk zo rauw eet! 😡1 - 4 - A.
Puur natuur, toch? Gewoon een hap uit een koeienreet.Ik vind je trouwens echt een bitch dat je je biefstuk zo rauw eet! 😡
Geef mij maar gewoon spare ribs. Ben dit hele kut biefstuk gedoe zat😠Puur natuur, toch? Gewoon een hap uit een koeienreet.
Ik eet niet echt biefstuk meer maar ben wel een liefhebster... De rooier de beter, als het vlees goed is. Oh trouwens rauw vlees lust ik nog altijd graag hoor.Ik vind je trouwens echt een bitch dat je je biefstuk zo rauw eet! 😡
Biertie?Close enough 🥰 Koffietje vanavond? 🥰
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."