Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSekspartner vinden die open staat voor drugs/‘experimentje’

Sekspartner vinden die open staat voor drugs/‘experimentje’

44 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
B
BoromeijLid
01-01-2024, 00:00
#1
C-Man zei:
Das toch nog steeds kutmuziek hoor. :blush: :nerd::smirk::grimacing:
Klik om te vergroten...

das jouw mening xD

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
B
BoromeijLid
01-01-2024, 00:00
#2
C-Man zei:
Das toch nog steeds kutmuziek hoor. :blush: :nerd::smirk::grimacing:
Klik om te vergroten...
wat voor muziek luister jij meestal?
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Boromeij zei:
wat voor muziek luister jij meestal?
Klik om te vergroten...

Alles van Adele tot God Dethroned. :blush:
B
BoromeijLid
01-01-2024, 00:00
#4
C-Man zei:
Alles van Adele tot God Dethroned. :blush:
Klik om te vergroten...

ah ja daar kan ik dus echt niet naar luisteren
tevens mijn mening
het zijn goede makers maar het is gewoon niet mijn stijl
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Boromeij zei:
ah ja daar kan ik dus echt niet naar luisteren
tevens mijn mening
het zijn goede makers maar het is gewoon niet mijn stijl
Klik om te vergroten...

Ook Haim, St Vincent en Lorde kan ik zeer smaken. Om maar die te noemen.
B
BoromeijLid
01-01-2024, 00:00
#6
C-Man zei:
Ook Haim, St Vincent en Lorde kan ik zeer smaken. Om maar die te noemen.
Klik om te vergroten...

Ah ja nouja ieder zo z'n ding toch
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Boromeij zei:
Ah ja nouja ieder zo z'n ding toch
Klik om te vergroten...

Ja, zeker.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#8
bkll zei:
Nu was mijn vraag voor tips: hoe kom je in godsnaam met iemand in contact die daarvoor in is? Ik kan het moeilijk in m’n Tinder-profiel gaan zetten ofzo :wink:
Klik om te vergroten...
Ik zou dus wel zoiets in m'n Tinder profiel zetten. Een beetje in code taal, zodat alleen medegebruikers het snappen. Een woordgrapje over snoepjes, hulplijnen ofzo?
Of een grappige meme drugsgerelateerd tussen je foto's.
Als je dan eenmaal met een match in gesprek bent, vraag gewoon of ze weleens wat gebruikt.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#9
@Gympie, heb jij niet een leuk plaatje over drugs, voor in zijn Tinder profiel? Een beetje subtiel! 😜
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#10
Natozlato zei:
@Gympie, heb jij niet een leuk plaatje over drugs, voor in zijn Tinder profiel? Een beetje subtiel! 😜
Klik om te vergroten...

Wat dacht je van deze..

download (4).jpeg
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Natozlato zei:
@Gympie, heb jij niet een leuk plaatje over drugs, voor in zijn Tinder profiel? Een beetje subtiel! 😜
Klik om te vergroten...

ik zag laatst deze..
moest ik wel om lachen.
subtiel?..hmmm

1603874390920.png

1603874472074.png

1603874500312.png


kheb wel m'n nieuwe avatar gevonden denk ik :wink:
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#12
HAHAHA :joycat::cheerpompom:
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#13
deze mss?
zou zo'n hart snoepje kunnen zijn.. maar stiekem toch iets anders.

1603875284252.png
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gympie zei:
deze mss?
zou zo'n hart snoepje kunnen zijn.. maar stiekem toch iets anders.
Klik om te vergroten...
Die is wel lekker subtiel ja. Lijkt onschuldig maar onder liefhebbers van "snoepgoed" zal het toch vermoedens oproepen :wink:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#15
Screenshot_20201028_100225.jpg
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je kunt ook in je profiel zetten dat je een superfan bent van The Grateful Dead. :smirk:
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hahaha dit hele verhaal laat me denken aan een leuke anekdote van 20 jaar geleden toen ik een lange reis maakte door Azie. We waren in Cambodia aangekomen waar ze in sommige restaurants "happy pizza's" serveerden. Dit waren exact dezelfde pizza's als op het normale menu maar voor 1 $ extra kon je ze "happy" bestellen. Wat er in de praktijk op neer kwam dat er een flinke lading cannabis over heen gestrooid werd.

Ik wilde eigenlijk ook wel eens een jointje roken ipv "happy" te eten dus ik vroeg ik op gegeven moment aan de ober : "Excuse me Sir. I would like to order the happy Pizza without the Pizza". De ober keek me verward aan. Hij dacht waarschijnlijk wat wil deze maffe backpacker nu weer van me. Dus ik probeerde het nogmaals. "I would like to get just the happy, no pizza". Nu begreep de ober me. 2 minuten later kwam hij glimlachend terug met een grote zak wiet in zijn handen: "Mr. wants the happy Bag"!

Sorry voor het Off-topic gelul. Hopelijk kan de topic-starter het me vergeven. Ik moet altijd zo lachen als ik terugdenk aan dat verhaal... :laughing:
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Eik zei:
Hahaha dit hele verhaal laat me denken aan een leuke anekdote van 20 jaar geleden toen ik een lange reis maakte door Azie. We waren in Cambodia aangekomen waar ze in sommige restaurants "happy pizza's" serveerden. Dit waren exact dezelfde pizza's als op het normale menu maar voor 1 $ extra kon je ze "happy" bestellen. Wat er in de praktijk op neer kwam dat er een flinke lading cannabis over heen gestrooid werd.

Ik wilde eigenlijk ook wel eens een jointje roken ipv "happy" te eten dus ik vroeg ik op gegeven moment aan de ober : "Excuse me Sir. I would like to order the happy Pizza without the Pizza". De ober keek me verward aan. Hij dacht waarschijnlijk wat wil deze maffe backpacker nu weer van me. Dus ik probeerde het nogmaals. "I would like to get just the happy, no pizza". Nu begreep de ober me. 2 minuten later kwam hij glimlachend terug met een grote zak wiet in zijn handen: "Mr. wants the happy Bag"!

Sorry voor het Off-topic gelul. Hopelijk kan de topic-starter het me vergeven. Ik moet altijd zo lachen als ik terugdenk aan dat verhaal... :laughing:
Klik om te vergroten...

uiteindelijk dan toch nog een happy ending.. oh, wacht effe 😅
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Eik zei:
Die is wel lekker subtiel ja. Lijkt onschuldig maar onder liefhebbers van "snoepgoed" zal het toch vermoedens oproepen :wink:
Klik om te vergroten...

ik word altijd zo blij van naar xtc tabletjes kijken.. al die kleuren en vormpjes.. en bijbehorende herinneringen.

nog een subtiele..

1603878625845.png
K
KoLijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nou intussen ben ik 2 jaar verder en een ervaring (na gisteren 2 zelfs) rijker! 😅 met dank aan de feestjes die er tegenwoordig weer zijn.. en damm wow ik heb er zelfs ff nog geen woorden voor!! Enkel: ik wil nog wel een paar keer hahaha
en ik moest opeens aan dit topic terug denken. Bedankt hier nog mensen.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."