#1
Das toch nog steeds kutmuziek hoor.![]()
![]()
das jouw mening xD
Das toch nog steeds kutmuziek hoor.![]()
![]()
wat voor muziek luister jij meestal?Das toch nog steeds kutmuziek hoor.![]()
![]()
wat voor muziek luister jij meestal?
Alles van Adele tot God Dethroned.![]()
ah ja daar kan ik dus echt niet naar luisteren
tevens mijn mening
het zijn goede makers maar het is gewoon niet mijn stijl
Ook Haim, St Vincent en Lorde kan ik zeer smaken. Om maar die te noemen.
Ah ja nouja ieder zo z'n ding toch
Ik zou dus wel zoiets in m'n Tinder profiel zetten. Een beetje in code taal, zodat alleen medegebruikers het snappen. Een woordgrapje over snoepjes, hulplijnen ofzo?Nu was mijn vraag voor tips: hoe kom je in godsnaam met iemand in contact die daarvoor in is? Ik kan het moeilijk in m’n Tinder-profiel gaan zetten ofzo![]()
@Gympie, heb jij niet een leuk plaatje over drugs, voor in zijn Tinder profiel? Een beetje subtiel! 😜

@Gympie, heb jij niet een leuk plaatje over drugs, voor in zijn Tinder profiel? Een beetje subtiel! 😜




Die is wel lekker subtiel ja. Lijkt onschuldig maar onder liefhebbers van "snoepgoed" zal het toch vermoedens oproependeze mss?
zou zo'n hart snoepje kunnen zijn.. maar stiekem toch iets anders.
Hahaha dit hele verhaal laat me denken aan een leuke anekdote van 20 jaar geleden toen ik een lange reis maakte door Azie. We waren in Cambodia aangekomen waar ze in sommige restaurants "happy pizza's" serveerden. Dit waren exact dezelfde pizza's als op het normale menu maar voor 1 $ extra kon je ze "happy" bestellen. Wat er in de praktijk op neer kwam dat er een flinke lading cannabis over heen gestrooid werd.
Ik wilde eigenlijk ook wel eens een jointje roken ipv "happy" te eten dus ik vroeg ik op gegeven moment aan de ober : "Excuse me Sir. I would like to order the happy Pizza without the Pizza". De ober keek me verward aan. Hij dacht waarschijnlijk wat wil deze maffe backpacker nu weer van me. Dus ik probeerde het nogmaals. "I would like to get just the happy, no pizza". Nu begreep de ober me. 2 minuten later kwam hij glimlachend terug met een grote zak wiet in zijn handen: "Mr. wants the happy Bag"!
Sorry voor het Off-topic gelul. Hopelijk kan de topic-starter het me vergeven. Ik moet altijd zo lachen als ik terugdenk aan dat verhaal...![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."