Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsfitness

fitness

40 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
T
T-ShortyLid
01-01-2024, 00:00
#1
maar ik sport al lang ... gemiddeld 3x de week trainen 2 jaar lang en vroeger nog gedaan aan hockey maar die tijd is voorbij maar ik val gewoon niet verder af hoe hard ik ook train
T
T-ShortyLid
01-01-2024, 00:00
#2
mishien wel leuk als ik dit ook zouw weten

van wat val je net af en ik weet dat het best beide kan zijn maar ik bedoel wat is echt de grootste oorzaak?
-het niet eten (wat best logish lijkt)
-de chemishe reactie op je lichaam ?
(-overweldigend bewegen en lang opblijven???)
T
T-ShortyLid
01-01-2024, 00:00
#3
heey,

ik houd van sporten en bewegen maar ik ben toch niet slank
ik weet dat afvallen met speed gewoon dom is maar ik zouw toch graag een plat buikje hebben en dus dacht ik?

als ik nu mijn weekend gebruik opgeef en ik 2x per week een lijntje leg voor het fitnesse?

gaan mijn spieren hard afbreken? bv: ik blijf elke dag hard op armspieren trainen ..zal dit compenseren of zullen die sexy bultjes verdwijnen? :grin:

kan dit erg kwaad?? en helpt dit dus werkelijk ook sinds ik niet echt kan stilzitten onder de speed?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je wéét dat afvallen met speed gewoon dom is.
T
T-ShortyLid
01-01-2024, 00:00
#5
MetaalKonijn zei:
Je wéét dat afvallen met speed gewoon dom is.
Klik om te vergroten...


het is daarom dat ik ook zeg dat ik mijn weekend gebruik ervoor wil opgeven en ik dacht omdat je dan toch aan sport doet ik veeeeel kleinere dossisen ga gebruiken...dus ik denk wel dat dat compenseert? niet dan?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je jezelf je graf in wilt sporten, moet je vooral gaan snuiven van te voren. Dit is echt een dubbel zo grote belasting voor je hart en je zal niet de eerste zijn die op zo'n manier plotseling dood neervalt. Lijkt me dat dat niet je bedoeling is.

Sporten is een goed plan, maar verban eerst de pep uit je leven!!!!

Verder wil ik er nog even aan toevoegen dat niet eten juist niet de goede manier is om gezond af te vallen. Je raakt zeker kilo's kwijt zo, maar op het moment dat je weer normaal gaat eten, zal je razendsnel weer terug op je oude gewicht zitten. Sterker nog, in de meeste gevallen word je nog zwaarder dan je voorheen was. Dit komt omdat je metabolisme uit balans is geraakt. Om gezond af te vallen moet je je eetgewoontes gewoon op de juiste manier aanpassen. Hier zijn talloze boeken over geschreven, maar niet alle dieten zijn even goed of ongevaarlijk. Je kan je eventueel door je huisarts door laten verwijzen naar een dietist. Ook kun je via je sportschool speciale programma's volgen en die op jouw persoonlijke behoeftes aan laten passen.

Succes!!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
T-Shorty zei:
maar ik sport al lang ... gemiddeld 3x de week trainen 2 jaar lang en vroeger nog gedaan aan hockey maar die tijd is voorbij maar ik val gewoon niet verder af hoe hard ik ook train
Klik om te vergroten...

Ik heb mijn vorige post even aangepast met wat extra tips... Sporten icm speed kan iig echt levensgevaarlijk zijn! Misschien moet je gewoon ook je eetgewoonten aanpassen. Je kan 2x per week sporten, maar als je daarnaast te veel suikers en ongezonde vetten eet - en dus meer calorieen binnenkrijgt dan je verbrandt - dan kun je nog steeds te zwaar worden...
T
T-ShortyLid
01-01-2024, 00:00
#8
ok thx ^^

mishien ook wel leuk als ik dit zouw weten

van wat val je net af en ik weet dat het best beide kan zijn maar ik bedoel wat is echt de grootste oorzaak?
-het niet eten (wat best logish lijkt)
-de chemishe reactie op je lichaam ?
(-overweldigend bewegen en lang opblijven???)

als ik dan tog zouw gebruiken in de weekends dat ik me erdoorheen sleur om tog iets binne te krijgen...net zoals ik er nu moete mee heb maarja...we vieren maar 1x oud op nieuw he :tongueout:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Door het niet eten val je het meeste af, maar dat is dus tijdelijk. Door het niet eten verstoor je ook je natuurlijke metabolisme en als je weer gaat eten, kom je dubbel zo hard weer aan. Op zo'n manier proberen af te vallen heeft gewoon echt geen enkele zin dus!
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zou het gewoon maar niet doen... Ga maar wat meer sporten.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
afvallen is een manier van leven:

geen zout suiker en vet
alleen water en sla
op tijd slapen

veel bewegen, dus geen auto trein of tram maar fietsen lopen .

doe dat 5 jaar en je bent een den.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ermee afvallen is geen probleem, maar om op dat gewicht te blijven zul je moeten blijven gebruiken, niet slim dus, maar dat wist je wel.

En door speedgebruik wordt het corsitol gehalte in je lichaam hoger en die maken je spieren kapot. Beter ga je gewoon 3x in de week een uur hardlopen, krachtraining heeft minder effect om af te vallen.

Succes!
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#13
eet geen vette en zoete dingen meer en je valt af....

ga geen speed gebruiken om je vette/slechte leefgewoontes te compenseren want dat is alleen maar slechter....
T
T-ShortyLid
01-01-2024, 00:00
#14
ok idee afgeshaft dus... ik dacht als ik me weekend gebruik ervoor zouw opgeven dat het mishien niet zo vet veel kwaad kon ^^

thx voor de replies
f
frankiekrakLid
01-01-2024, 00:00
#15
gebruik dnp in 10 dagen kuurtje is je vet weg lees je er wel goed op in kan gevaarlijk zijn succes :)
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik sluit me volledig aan bij de posts van Marla!

Ik heb er eigenlijk niets aan toe te voegen, behalve dat een
stevig en vezelrijk ontbijt in de morgen heel verstandig is.
Hierdoor heb je de rest van de dag minder honger zodat je vanzelf wat minder eet, en heb
je energie om goed te kunnen sporten. Ook verbrand je meer 's morgens en overdag
dan 's avonds als je slaapt. Eet dus het liefst niet al te veel in de avond, maar honger jezelf
niet uit.

En over of het kwaad kan of niet om speed voor het sporten te pakken; het maakt niet uit wat voor doel je tegenover een lijntje speed voor het sporten zet, bijvoorbeeld je weekend gebruik
overslaan...de schade die zo'n eenmalige actie kan veroorzaken kan enorm zijn.

Zoals Marla al zei, het komt zelfs voor dat je hart het niet meer trekt zodat je gewoon dood neervalt, of voor de rest van je leven hartfalen hebt. En dat overkomt niet alleen de groentjes,
er zijn al meerdere professionele atleten door geveld.

Just don't, okay? :)

frankiekrak zei:
gebruik dnp in 10 dagen kuurtje is je vet weg lees je er wel goed op in kan gevaarlijk zijn succes :)
Klik om te vergroten...
Een ontzettend stom plan!
Het risico is te groot om te nemen, en de kilo's vliegen er na afloop weer aan.
En daar verandert inlezen geen ene mallemoer aan.
T
T-ShortyLid
01-01-2024, 00:00
#17
frankiekrak zei:
gebruik dnp in 10 dagen kuurtje is je vet weg lees je er wel goed op in kan gevaarlijk zijn succes :)
Klik om te vergroten...
Een ontzettend stom plan!
Het risico is te groot om te nemen, en de kilo's vliegen er na afloop weer aan.
En daar verandert inlezen geen ene mallemoer aan.[/quote]


haha weet zelft niet wat dnp is dus maak je geen zorgen :)
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#18
als je dood wil moet je dat vooral doen
onder invloed van pep gaat je rikketik al 120 ofzo
wil je dan ook nog gaan sporten?
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je zal niet merken dat je moe wordt van de inspanning, en daardoor te lang doorgaan, terwijl door de verhoogde hartslag en bloeddruk inspanning sowieso al sneller tot gevaarlijke situaties zal leiden.

Doe maar niet dus. Koop een fiets.

Olle
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#20
T-Shorty zei:
frankiekrak zei:
gebruik dnp in 10 dagen kuurtje is je vet weg lees je er wel goed op in kan gevaarlijk zijn succes :)
Klik om te vergroten...
Een ontzettend stom plan!
Het risico is te groot om te nemen, en de kilo's vliegen er na afloop weer aan.
En daar verandert inlezen geen ene mallemoer aan.
Klik om te vergroten...


haha weet zelft niet wat dnp is dus maak je geen zorgen :)[/quote]
Ah sorry, ik dacht dat je pep bedoelde. Las er ff overheen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."