Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat geef ik aan iemand die een dochter heeft gekregen?

Wat geef ik aan iemand die een dochter heeft gekregen?

71 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dirkjan zei:
Oh dit heeft kabouter plop ook echt zelf gebreid? Wat is het ook een topkabouter, hé?
Klik om te vergroten...

Jaaaaaa. :twohearts::elephant: :hearteyes: * kan geen kabouter tussen de smilies vinden *
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Het boek Oei ik groei
Moeder dochter armbandjes
Een muziekdoosje
Babyzwemband
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een chocoladetaart met proficiat erop.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Volgens mij zit het helemaal goed met die cadeaus 🥰. Je hebt wel rompertjes die met meerdere rijen knoopjes zijn en wat langer meegaan, maar je kan er ook voor kiezen iets te kopen in een paar maatjes groter. Als ze zo klein zijn groeien ze zo snel! Of je kan iets halen als een badponcho, hier kunnen ze wel weer heel lang mee doen 🙂.

voor moeder niks meer aan doen, dikkkke +1 die ideeën 🤩.

Vader zou je oordopjes kunnen geven (deels grap, deels zeker handig) en wellicht ook iets qua ontspanning of hobby? Boek over het vaderschap? LASTIG.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#5
als je in China bent dan een condoleantie en in Nederland een extra pakket rijlessen of doosje tampons.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Apotheker zei:
als je in China bent dan een condoleantie en in Nederland een extra pakket rijlessen of doosje tampons.
Klik om te vergroten...
Eikel. flauw.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Apotheker zei:
Eikel. flauw.
Klik om te vergroten...
Zit je nou je eigen grap een minuut later af te kraken?

Jij bent lekker uit je dak, of niet?
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Zit je nou je eigen grap een minuut later af te kraken?

Jij bent lekker uit je dak, of niet?
Klik om te vergroten...
Nouja ik ben zolang weggeweest dat ik weer even moet inkomen hier
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Apotheker zei:
Eikel. flauw.
Klik om te vergroten...
Nog even en ik geef je een klap voor je kanus
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Apotheker zei:
Nog even en ik geef je een klap voor je kanus
Klik om te vergroten...
Pas op hoor, apotheker is echt loco. Je moet hem niet zomaar bedreigen.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Pas op hoor, apotheker is echt loco. Je moet hem niet zomaar bedreigen.
Klik om te vergroten...
ben-je.gif
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Apotheker zei:
Bekijk bijlage 33800
Klik om te vergroten...
radiomeneer-radio.gif
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#13
Proxima zei:
Hoi allemaal,

Een goede vriendin van mij heeft een drie maanden geleden een dochter gekregen en nu ben ik bezig om voor haar, haar man en haar dochter een mooi cadeau-pakket te maken.


KLEINE

Voor de kleine heb ik al een echt bijzondere knuffel gevonden maar nu zit ik nog te denken aan kleding voor haar. Natuurlijk geef ik een paar sokjes, maar zijn er zaken zoals rompertjes of andere kleding die je kan verstellen zodat ze langer meegaan? Het zou toch zonde zijn als de kleine er maar een paar weken mee kan doen?

MAMA

Mama is helemaal nature minded en zeer mindful. Ze leven met z'n allen op een zelf-sustaining plekje in Spanje en daarom denk ik dat ik haar een aantal zaden op ga sturen van groenten die daar kunnen overleven.

En daarnaast nog een mooi boek zodat ze in de kleine uurtjes waar ze wat rust heeft wat kan lezen, ze houd van bijzondere boeken en Sci-Fi dus ik zit eraan te denken om haar "The Three-Body Problem" te sturen maar dan behalve het boek in het Engels ook de originele versie in het Chinees, dit omdat ze tegenwoordig gefascineerd is door China en een echte talenknobbel heeft (ze kan al Engels, Duits, Fins, Spaans en Italiaans spreken). Kan ze alvast lekker samen met de kleine gaan oefenen. :wink:

PAPA

Papa is al wat ouder en ik denk dat hij nu door de vele slapeloze nachten wel wat ontspanning kan gebruiken. Alleen weet ik nog niet precies wat daar nou het best voor is. Weten jullie iets wat deze arme man kan verlichten en dat niet een substantie is?



Laat a.u.b. weten of ik met mijn ideeën de goede kant opga en laat ook jullie eigen mooie suggesties weten! Dit is voor mij nu natuurlijk voor een specifiek geval maar we kunnen dit wellicht ook wat meer generiek maken zodat dit voor anderen ook toepasbaar is.

Ik kijk uit naar jullie responses!
Klik om te vergroten...
gewon geld geven
dat is altijd goed
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#14
ricorieks zei:
gewon geld geven
dat is altijd goed
Klik om te vergroten...
Heb nog nooit een newborn zien shoppen!?
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#15
nee klopt. maar de ouders zullen het wel nodig hebben misschien.
ik heb zelf ook vaak een cadeau gehad. die ik nooit gebruikte
geld is altijd lekker :innocent: kan je zelf iets ermee doen wat je leuk vindt
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#16
ricorieks zei:
nee klopt. maar de ouders zullen het wel nodig hebben misschien.
ik heb zelf ook vaak een cadeau gehad. die ik nooit gebruikte
geld is altijd lekker :innocent: kan je zelf iets ermee doen wat je leuk vindt
Klik om te vergroten...
Aan cadeau waar iemand echt goed over nagedacht en mee bezig is geweest is altijd 100x beter dan geld!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
ricorieks zei:
nee klopt. maar de ouders zullen het wel nodig hebben misschien.
ik heb zelf ook vaak een cadeau gehad. die ik nooit gebruikte
geld is altijd lekker :innocent: kan je zelf iets ermee doen wat je leuk vindt
Klik om te vergroten...
Pijpen is 50 euro in de rosse buurt.
P
Plucky DuckLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mevrouw Pløp zei:
Aan cadeau waar iemand echt goed over nagedacht en mee bezig is geweest is altijd 100x beter dan geld!
Klik om te vergroten...
Hoe doe je iets 2 keer liken, aja reageren

DIT ❤️❤️❤️❤️
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#19
ricorieks zei:
nee klopt. maar de ouders zullen het wel nodig hebben misschien.
ik heb zelf ook vaak een cadeau gehad. die ik nooit gebruikte
geld is altijd lekker :innocent: kan je zelf iets ermee doen wat je leuk vindt
Klik om te vergroten...
Hier geef je precies de reden waarom geld geen goed idee is! Het eindigt meestal in dingen waarvoor het niet gegeven is. Een persoonlijk cadeautje is zoveel waardevoller, ook voor het kind zelf als het ouder is 🙂
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Druktemaker zei:
Hier geef je precies de reden waarom geld geen goed idee is! Het eindigt meestal in dingen waarvoor het niet gegeven is. Een persoonlijk cadeautje is zoveel waardevoller, ook voor het kind zelf als het ouder is 🙂
Klik om te vergroten...
Geld is leuk als je die leeftijd hebt bereikt dag je alles al hebt wat je in principe nodig hebt. Bedoel een Vila of een jacuzzi ofzo oke, maar iets leuks of handigs of creatiefs.

wie gaat een kind geld geven? Ik wil echt niet het cliché gebruiken dat is echt bullshit.

maar dat is echt bullshit.

dat is het leuke can kind zijn. Kinderen zijn blij met de kleinste dingen. Vroeger kreeg
Ik en mijn broer een zak met een soort Lego achtige riddertkes met kasteeltjes van een of ander flut merk

Beste tijd ooit mee gehad. Nooit zo blij geweest met plastic prut als een vijf Jarige. Het kan wel. Het kan wel .

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."