#1
Nou Dirk je haalt me de woorden uit de mond. Gewoon op zoek naar een cadeau en geen geld, al geef je kinderen een doos of een stukje papier. Als er een lintje om zit zijn ze helemaal gelukkig 🙋🏻♀️.Geld is leuk als je die leeftijd hebt bereikt dag je alles al hebt wat je in principe nodig hebt. Bedoel een Vila of een jacuzzi ofzo oke, maar iets leuks of handigs of creatiefs.
wie gaat een kind geld geven? Ik wil echt niet het cliché gebruiken dat is echt bullshit.
maar dat is echt bullshit.
dat is het leuke can kind zijn. Kinderen zijn blij met de kleinste dingen. Vroeger kreeg
Ik en mijn broer een zak met een soort Lego achtige riddertkes met kasteeltjes van een of ander flut merk
Beste tijd ooit mee gehad. Nooit zo blij geweest met plastic prut als een vijf Jarige. Het kan wel. Het kan wel .
Lego, playmobile, Duplo etc inderdaad een mega groot succes! Voor een baby misschien een kléín beetje te vroeg, maar ook daar heb je veel leuke (gepersonaliseerde) spulletjes voor 🥰.