Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsApenpokken

Apenpokken

41 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
Zo te lezen helpt die prik dus wel! Alleen staat er niet bij (of ik lees verkeerd) dat het ook geldt als je die prik 50 jaar geleden hebt gekregen. Of DIE nog helpt of dat je een nieuwe moet.
Klik om te vergroten...
"De “gewone” pokken, in het Engels smallpox, werden door een succesvolle wereldwijde vaccinatiecampagne in de jaren zeventig uitgeroeid. “Maar wie ingeënt is, geniet ook bescherming tegen de apenpokken”"

Dit impliceert wel dat je beschermd bent met je inenting in de jaren 70
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geneesmiddel zei:
"De “gewone” pokken, in het Engels smallpox, werden door een succesvolle wereldwijde vaccinatiecampagne in de jaren zeventig uitgeroeid. “Maar wie ingeënt is, geniet ook bescherming tegen de apenpokken”"

Dit impliceert wel dat je beschermd bent met je inenting in de jaren 70
Klik om te vergroten...
Topoie!!!!!
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pokke Apen 😆
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Is op verzoek naar het juiste subforum verplaatst!
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geen reden tot paniek over apenpokken, zeggen experts: 'Totaal anders dan corona' - https://nos.nl/l/2430274
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zijn we eindelijk van die hoerencorona-maatregelen af, komt er een eventuele dreiging tot een derde wereldoorlog. Denk ik dat dat eindelijk afzwakt, wat denk je, apenpokken?

HOU EENS OP.
J
Jesuswalksurviv0rLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik weet waar de apenpokken vandaan komen. Tijdens de lockdowns, hebben de blanken in Nederland hun tanden laten zien aan negers, surinamers, antilianen, afrikanen, halfbloedjes.. Ik was daar onderdeel van. Apenpokken is dus nepnieuws, om negers gek te maken. Artieste S10 was ook de bedoeling, om daar jongens mee te pesten die niet netjes met dames omgaan. Haar buik triggert criminelen, omdat hun vecht- en vlucht reactie op overactief staan. Ben je gevoelig voor dreiging, dan is het zien van een ontblote buik een trigger voor je...

Apenpokken = nepnieuws, om negers mee te provoceren.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Goh dit is ook al weer weg uit het nieuws ineens.

Volgens mij wou de media dit helemaal ophypen maar is dat niet gelukt omdat het echt niks voorstelt? Alternatieve media is er wel nog helemaal vol van 😂
F
Flamingo FlaterbroekLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jesuswalksurviv0r zei:
Ik weet waar de apenpokken vandaan komen. Tijdens de lockdowns, hebben de blanken in Nederland hun tanden laten zien aan negers, surinamers, antilianen, afrikanen, halfbloedjes.. Ik was daar onderdeel van. Apenpokken is dus nepnieuws, om negers gek te maken. Artieste S10 was ook de bedoeling, om daar jongens mee te pesten die niet netjes met dames omgaan. Haar buik triggert criminelen, omdat hun vecht- en vlucht reactie op overactief staan. Ben je gevoelig voor dreiging, dan is het zien van een ontblote buik een trigger voor je...

Apenpokken = nepnieuws, om negers mee te provoceren.
Klik om te vergroten...
apenfokken, apenpokken of artisjokken, allemaal 1 pot nat man , doodgaan doe je er toch aan .
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dopemonster zei:
Deze man kunnen we beter even met rust laten in een internaat 👏🏻
Klik om te vergroten...
Zit ie inmiddels ook
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Jesuswalksurviv0r zei:
Ik weet waar de apenpokken vandaan komen. Tijdens de lockdowns, hebben de blanken in Nederland hun tanden laten zien aan negers, surinamers, antilianen, afrikanen, halfbloedjes.. Ik was daar onderdeel van. Apenpokken is dus nepnieuws, om negers gek te maken. Artieste S10 was ook de bedoeling, om daar jongens mee te pesten die niet netjes met dames omgaan. Haar buik triggert criminelen, omdat hun vecht- en vlucht reactie op overactief staan. Ben je gevoelig voor dreiging, dan is het zien van een ontblote buik een trigger voor je...

Apenpokken = nepnieuws, om negers mee te provoceren.
Klik om te vergroten...

Deze man kunnen we beter even met rust laten in een internaat 👏🏻
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Zanza zei:
Zit ie inmiddels ook
Klik om te vergroten...
Wie is de volgende? @Flamingo Flaterbroek ?
F
Flamingo FlaterbroekLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dopemonster zei:
Wie is de volgende? @Flamingo Flaterbroek ?
Klik om te vergroten...
beginnerspijn, je moet hier in het zog zwemmen van de gekken die je voor waren. de creatieve kolderiek van gefaalde pottenbakkers hangt hier nog,!

die vibe tune je zo in . geen ontkomen aan als je zintuigen wijd openstaan.

behekst is dit forum. ik zie builen en bulten van lijdende gezichten in de monitor van mijn pc trekken en dan terug wegebben?

het voelt hier als een oud duister forum , waar niet velen ongeschonden uitkomen.
das de meest plausibele uitleg

coherentie verdien je hier maar als badass junkie heb ik gehoord van een oude chinees uit gorinchem die hier vaker over opium postte.
ming whing houdemin drakenvaas was zijn nickname.

klein ventje hoor, maar dat stak ie weg door wijde broeken te dragen
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#14
WHO: apenpokken nu geen noodsituatie van internationaal belang - https://nos.nl/l/2434112
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Flamingo Flaterbroek zei:
beginnerspijn, je moet hier in het zog zwemmen van de gekken die je voor waren. de creatieve kolderiek van gefaalde pottenbakkers hangt hier nog,!

die vibe tune je zo in . geen ontkomen aan als je zintuigen wijd openstaan.

behekst is dit forum. ik zie builen en bulten van lijdende gezichten in de monitor van mijn pc trekken en dan terug wegebben?

het voelt hier als een oud duister forum , waar niet velen ongeschonden uitkomen.
das de meest plausibele uitleg

coherentie verdien je hier maar als badass junkie heb ik gehoord van een oude chinees uit gorinchem die hier vaker over opium postte.
ming whing houdemin drakenvaas was zijn nickname.

klein ventje hoor, maar dat stak ie weg door wijde broeken te dragen
Klik om te vergroten...

Welk virus moet dit voorstellen ? :thinking:
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Don Draper zei:
WHO: apenpokken nu geen noodsituatie van internationaal belang - https://nos.nl/l/2434112
Klik om te vergroten...

Net zoals de covid "pandemie" dat ook niet was.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Krijg mijn prik maandagmiddag.
D
DutchversaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Geneesmiddel zei:
Volgensmij heb je mazzel 😜

"het reguliere pokkenvaccin beschermt volgens de Wereldgezondheidsorganisatie ook tot 85 procent tegen apenpokken"

Zie ook:
m.nieuwsblad.be

Patrick Soentjens (ITG): “Oude pokkenvaccin beschermt tegen apenpokken”

Het oude vaccin tegen de pokken, ook wel variola genoemd, beschermt tegen het apenpokkenvirus. Dat zegt dr. Patrick Soentjens van het Instituut voor Tropische Geneeskunde (ITG) vrijdag. De Deense farmaceutische producent Bavarian Nordic heeft sinds een paar jaar een effectief vaccin tegen de...
m.nieuwsblad.be m.nieuwsblad.be
Klik om te vergroten...
Ik val onder de categorie MSM (mannen die sex hebben met mannen) en ik slik Prep, heb de prik ook nog gehad en heb een uitnodiging gekregen. Mannen die als kind gevaccineerd zijn krijgen 1 prik, jongere mannen 2 prikken. Ik mag volgende week mijn prik halen.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dutchversa1972 zei:
Ik val onder de categorie MSM (mannen die sex hebben met mannen) en ik slik Prep, heb de prik ook nog gehad en heb een uitnodiging gekregen. Mannen die als kind gevaccineerd zijn krijgen 1 prik, jongere mannen 2 prikken. Ik mag volgende week mijn prik halen.
Klik om te vergroten...
Ben van 1977. Ma en ik herinneren ons een eventuele prik niet meer.
Dirkjan zei:
Zijn we eindelijk van die hoerencorona-maatregelen af, komt er een eventuele dreiging tot een derde wereldoorlog. Denk ik dat dat eindelijk afzwakt, wat denk je, apenpokken?

HOU EENS OP.
Klik om te vergroten...
Ken je die Middeleeuwse illustratie van een engel die een bak vol zwadder (De Pest) boven een stad uitstort? En dat Spitting Image lied over War, Hunger, Plague and Death? Hoezo zullen die dingen niet met ons gebeuren?
Jesuswalksurviv0r zei:
Ik weet waar de apenpokken vandaan komen. Tijdens de lockdowns, hebben de blanken in Nederland hun tanden laten zien aan negers, surinamers, antilianen, afrikanen, halfbloedjes.. Ik was daar onderdeel van. Apenpokken is dus nepnieuws, om negers gek te maken. Artieste S10 was ook de bedoeling, om daar jongens mee te pesten die niet netjes met dames omgaan. Haar buik triggert criminelen, omdat hun vecht- en vlucht reactie op overactief staan. Ben je gevoelig voor dreiging, dan is het zien van een ontblote buik een trigger voor je...

Apenpokken = nepnieuws, om negers mee te provoceren.
Klik om te vergroten...
Was ik bij in Amsterdam
Had wel wat.
Don Draper zei:
Goh dit is ook al weer weg uit het nieuws ineens.

Volgens mij wou de media dit helemaal ophypen maar is dat niet gelukt omdat het echt niks voorstelt? Alternatieve media is er wel nog helemaal vol van 😂
Klik om te vergroten...
Het is weer terug

Flamingo Flaterbroek zei:
apenfokken, apenpokken of artisjokken, allemaal 1 pot nat man , doodgaan doe je er toch aan .
Klik om te vergroten...
Artisjokken bloeien nu met paars Gobo van de Fraggles-haar.
Dopemonster zei:
Deze man kunnen we beter even met rust laten in een internaat 👏🏻
Klik om te vergroten...
...
Flamingo Flaterbroek zei:
beginnerspijn, je moet hier in het zog zwemmen van de gekken die je voor waren. de creatieve kolderiek van gefaalde pottenbakkers hangt hier nog,!

die vibe tune je zo in . geen ontkomen aan als je zintuigen wijd openstaan.

behekst is dit forum. ik zie builen en bulten van lijdende gezichten in de monitor van mijn pc trekken en dan terug wegebben?

het voelt hier als een oud duister forum , waar niet velen ongeschonden uitkomen.
das de meest plausibele uitleg

coherentie verdien je hier maar als badass junkie heb ik gehoord van een oude chinees uit gorinchem die hier vaker over opium postte.
ming whing houdemin drakenvaas was zijn nickname.

klein ventje hoor, maar dat stak ie weg door wijde broeken te dragen.
Klik om te vergroten...
Komt me ook bekend voor. Opium ken ik niet, maar een Franse arts had mijn overleden geliefde opium-pillen voorgeschreven, die ik na zijn dood een jaar of twee later(?) met smaak opgegeten heb.
Ben op zich wel geïnteresseerd in opium, maar het zal nu wel nooit gaan gebeuren...
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Eerste vaccinatie gisteren gebeurd. Komt aan het eind van de maand nog één.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."