#1
Hi ik ga iets zeggen dat zwaar valt en makkelijk is gezegd als gedaan.
Vanaf mijn jeugd tot nu heb ik ongeveer 20 zelfmoorden meegemaakt.
Dat is extreem veel.
Als kind viel het zwaar en kon ik er niet mee omgaan.
Nu zou je kunnen overbrengen na mijn idee dat deze mensen egoistiese teringlijers zijn ik heb geen enkele compassie meer voor mensen die dat doen. Alleen voor de nabestaande.
Ja ze zagen geen andere uitweg en blabla... Rot toch op man je vernietigd de leven van je ouders je kinderen en broers en zussen.
Ik ga er iig niet meer mee zitten. Wat ik wel heb gedaan vroeger.
Zijn ze op deze manier gegaan dan zijn ze het leven ook niet waard.
Natuurlijk krijg je reacties nu van dat je moet weten hoe depressie werkt en dat soort dingen.
Maar ik ben door een hel gegaan en ik weet het best.
Dit zijn mensen die zwelgen in zelfmedelijden en dus geen fuck geven om andere alleen maar bezig zijn met zichzelf en zelf hun kinderen achter laten.
Ja het is moeilijk wat ik zeg maar daar kom je vanzelf als je het zo vaak meemaakt misschien dat mijn verhaal helpt.
succes iig!
Vanaf mijn jeugd tot nu heb ik ongeveer 20 zelfmoorden meegemaakt.
Dat is extreem veel.
Als kind viel het zwaar en kon ik er niet mee omgaan.
Nu zou je kunnen overbrengen na mijn idee dat deze mensen egoistiese teringlijers zijn ik heb geen enkele compassie meer voor mensen die dat doen. Alleen voor de nabestaande.
Ja ze zagen geen andere uitweg en blabla... Rot toch op man je vernietigd de leven van je ouders je kinderen en broers en zussen.
Ik ga er iig niet meer mee zitten. Wat ik wel heb gedaan vroeger.
Zijn ze op deze manier gegaan dan zijn ze het leven ook niet waard.
Natuurlijk krijg je reacties nu van dat je moet weten hoe depressie werkt en dat soort dingen.
Maar ik ben door een hel gegaan en ik weet het best.
Dit zijn mensen die zwelgen in zelfmedelijden en dus geen fuck geven om andere alleen maar bezig zijn met zichzelf en zelf hun kinderen achter laten.
Ja het is moeilijk wat ik zeg maar daar kom je vanzelf als je het zo vaak meemaakt misschien dat mijn verhaal helpt.
succes iig!