De titel badasa junk op drugsforum noem ik nou ook niet helemaal het signaal van extreme welvaart en meer thoAh je hebt ook gelijk, de Adidas slipper is inderdaad het boegbeeld van financiele welvaart.
De allerbeste zomervibe is toch wel op je adidas slippers naar t strand en ze lekker uit trappen in de branding met een lekker drankje in de hand of niet
I can’t waitDe allerbeste zomervibe is toch wel op je adidas slippers naar t strand en ze lekker uit trappen in de branding met een lekker drankje in de hand of niet
Ik weet niet waarom maar ik ging hier helemaal stuk om.Dit is zijn fiets
Bekijk bijlage 38906
Ik had een hetero ex die af en toe een dildo in zijn kont ook best lekker vond. De anus van een man is ook een erogene zone. Maar dat wisten homos natuurlijk allang al.Ik denk dat er veel meer mensen gay zouden zijn of het beseffen als ze het een kans geven. Niemand zou zich gepusht moeten voelen, zeker niet. Maar vaak (zeker meer bij mannen dan vrouwen) word het nog gezien als iets "vuil" of vreemd. Is nu eenmaal beetje hoe mannen en hun ego in elkaar zitten denk ik. Daarom dat homos ook veel meer vriendinnen hebben dan hetero mannen. Die hebben niet constant de neiging om hun mannelijkheid te bewijzen 😂 Niks tegen hetero mannen btw ik voel ze al afkomen anders😂
Pedo ?Biseksueel.
Als het je maar geluk brengt!@Mondkapje Mooi verwoord en soms moeten misschien ook fantasieën zo blijven, maar ik ben wel nu 42. Ik wil niet later zeggen...had ik maar.
Nee, liever dan dat ik wel dingen heb geprobeerd.
Mijn quote is ook echt: Ik heb het nog nooit gedaan, maar denk wel dat ik het kan. (pipi langkous)
En hiermee gaat het niet om kunnen, maar ik wil mezelf niet tekort doen, door het nooit is te proberen.
Geslaagd.Nee, nog niet voor 5 miljoen....
Voor 5 miljoen wil ik mijn geaardheid tijdelijk wel flexibel maken.Geslaagd.
Dat was even een test van mij.
5 miljoen though... Ik bedoel, mijn waardigheid is me flink wat waard, maar 5 miljoen... Daar kun je een hoop troost doekjes voor kopen.
Lol, doet me aan een gesprek met iemand denken.
Mja ik ben dus ook geneigd dat te doen...Voor 5 miljoen wil ik mijn geaardheid tijdelijk wel flexibel maken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."