Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

Wat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

1417 antwoorden
191 weergaven
18-5-2026
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Rijdende Rachid zei:
Eindelijk een man van cultuur hier
Klik om te vergroten...
1646083057583.gif
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkjan zei:
Ah je hebt ook gelijk, de Adidas slipper is inderdaad het boegbeeld van financiele welvaart.
Klik om te vergroten...
De titel badasa junk op drugsforum noem ik nou ook niet helemaal het signaal van extreme welvaart en meer tho
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vind het trouwens wel grappig dat je "rijdende" Rachid heet, en dan heb je een plaatje met precies datgene wat niet rijdt.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#4
Stuur me anders een foto van je fiets dan pak ik die als avatar. Je hebt gelijk, deze slippers zweven alleen rijden niet
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Rijdende Rachid zei:
Stuur me anders een foto van je fiets dan pak ik die als avatar. Je hebt gelijk, deze slippers zweven alleen rijden niet
Klik om te vergroten...
Dit is zijn fiets
1646083316455.jpeg
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rotjoch zei:
Bekijk bijlage 38904
Klik om te vergroten...
De allerbeste zomervibe is toch wel op je adidas slippers naar t strand en ze lekker uit trappen in de branding met een lekker drankje in de hand of niet
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Rijdende Rachid zei:
De allerbeste zomervibe is toch wel op je adidas slippers naar t strand en ze lekker uit trappen in de branding met een lekker drankje in de hand of niet
Klik om te vergroten...
I can’t wait
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rotjoch zei:
Dit is zijn fiets
Bekijk bijlage 38906
Klik om te vergroten...
Ik weet niet waarom maar ik ging hier helemaal stuk om.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#9
The adidas feeling
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#10
Met adi'tjes 25 graden verander je plots in strandseksueel toch
G
GambolitasjuhLid
01-01-2024, 00:00
#11
Biseksueel
L
LilymoerasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kota zei:
Ik denk dat er veel meer mensen gay zouden zijn of het beseffen als ze het een kans geven. Niemand zou zich gepusht moeten voelen, zeker niet. Maar vaak (zeker meer bij mannen dan vrouwen) word het nog gezien als iets "vuil" of vreemd. Is nu eenmaal beetje hoe mannen en hun ego in elkaar zitten denk ik. Daarom dat homos ook veel meer vriendinnen hebben dan hetero mannen. Die hebben niet constant de neiging om hun mannelijkheid te bewijzen 😂 Niks tegen hetero mannen btw ik voel ze al afkomen anders😂
Klik om te vergroten...
Ik had een hetero ex die af en toe een dildo in zijn kont ook best lekker vond. De anus van een man is ook een erogene zone. Maar dat wisten homos natuurlijk allang al.
M
MarcoronaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Biseksueel.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Marcorona zei:
Biseksueel.
Klik om te vergroten...
Pedo ?
M
MondkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Fiero zei:
@Mondkapje Mooi verwoord en soms moeten misschien ook fantasieën zo blijven, maar ik ben wel nu 42. Ik wil niet later zeggen...had ik maar.
Nee, liever dan dat ik wel dingen heb geprobeerd.
Mijn quote is ook echt: Ik heb het nog nooit gedaan, maar denk wel dat ik het kan. (pipi langkous)
En hiermee gaat het niet om kunnen, maar ik wil mezelf niet tekort doen, door het nooit is te proberen.
Klik om te vergroten...
Als het je maar geluk brengt!
F
FieroLid
01-01-2024, 00:00
#16
@Mondkapje
Weet je, na 18 jaar met een negatieve, a-sexuele man die geen affectie, waardering, toonde, mijn mening was ondergeschikt, altijd!
Nu weer na 22 jaar met passie en vuur en liefde bij mijn 1e liefde van 22 jaar geleden. Open minded, liefdevol, respectvol en een fijn libido, is het ook leuk te merken dat we beide buiten de kaders denken. En elkaar het gunnen om verder te kijken, zover het geluk brengt.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
En als ik je nou 5 euro geef?
[/QUOTE]

Noot:
Nee, nog niet voor 5 miljoen....
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Zandman zei:
Nee, nog niet voor 5 miljoen....
Klik om te vergroten...
Geslaagd.

Dat was even een test van mij. :wink:

5 miljoen though... Ik bedoel, mijn waardigheid is me flink wat waard, maar 5 miljoen... Daar kun je een hoop troost doekjes voor kopen.

Lol, doet me aan een gesprek met iemand denken.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindless zei:
Geslaagd.

Dat was even een test van mij. :wink:

5 miljoen though... Ik bedoel, mijn waardigheid is me flink wat waard, maar 5 miljoen... Daar kun je een hoop troost doekjes voor kopen.

Lol, doet me aan een gesprek met iemand denken.
Klik om te vergroten...
Voor 5 miljoen wil ik mijn geaardheid tijdelijk wel flexibel maken.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
FredKroket zei:
Voor 5 miljoen wil ik mijn geaardheid tijdelijk wel flexibel maken.
Klik om te vergroten...
Mja ik ben dus ook geneigd dat te doen...

Maja makkelijk te zeggen, want wie gaat mij 5 miljoen betalen voor dat. :tongueclosed: (aanbiedingen per PM graag)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...666768697071
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."