#1
JaDus bij jou is het meer voor de lust?
JaDus bij jou is het meer voor de lust?
Neman dat niet als ik het was geweest tjah, dan is het niet anders. Maar ik heb alleen wat ik nog weet tenminste dingen geprobeerd toen ik 10 12 was uit nieuwsgierigheid denkik. en na die tijd nooit want had later gewoon een vriendin.en heb nooit op zo'n manier aan een jonge gedacht dus. Denk gwn dat het kwam omdat je jong bent en wil weten wat het isBen je niet gewoon bi? Ik merk erg aan je dat je twijfelt over geaardheid.
Ken er genoeg hoor ben maar niet bangš¤ŖOf twijfelaars šš
Jawel, dat heeft mijn vriend uitgeprobeerd, en ik was daarbij šWelke heteroseksuele man gaat even experimenteel seks hebben met mannen?Dat komt toch niet eens in je op? En zowel, dan voel je dus een seksuele aantrekking tot mannen. En daar is niets mis mee! Maar dan ben je niet hetero.
Ik snap niet waarom hier zo over gediscussieerd kan worden...
En ik word hier zweefkees genoemd.![]()
Ik zal dan wel niet openminded genoeg zijn.Jawel, dat heeft mijn vriend uitgeprobeerd, en ik was daarbij š
Hij wilde weleens weten hoe het met een man was, en we kenden een jongen met wie we wel wat wilden uitproberen. Dus een gezellig avondje ervan gemaakt.
Mijn vriend vind niet gauw een man mooi, had ook nog nooit iets echt gedaan met een man. Maar wilde gewoon experimenteren. Uit ervaring kan ik trouwens ook beamen, dat als je iets gewoon een keer probeert, je jezelf weleens kan verrassen! Want het kan weleens heel anders zijn in de praktijk dan je je had voorgesteld!
Ze zijn niet all the way gegaan, het was een leuke ervaring, maar m'n vriend is het niet heel erg goed bevallen.
Je stelt het wel erg zwart/wit. Deze labels zijn maar een benadering van de werkelijkheid. Dus er is best wat ruimte in.Je kunt zelf weten of je jezelf dan hetero noemt, maar je bent het niet. Op dat moment tenminste niet. Je gevoelens en/of gedrag zijn dan homo/biseksueel. Als die gevoelens later verdwijnen en je enkel nog op het andere geslacht valt, ben je heteroseksueel.
Zo moeilijk is het niet.![]()
Waar is de ruimte in iemands seksuele gevoel en gedrag? Als iemand heteroseksuele gevoelens heeft en gedrag vertoont, is dat toch heteroseksualiteit? Als iemand homoseksuele gevoelens heeft en gedrag vertoont, is dat toch homoseksualiteit? En heeft/vertoont hij/zij beide, dan is dat biseksualiteit. Je zou dan nog wel kunnen stellen dat dat gedrag niet betekent dat men dan tot in lengte van dagen 'een hetero' is, of 'een homo', zoals jij eerder ook aangaf. Maar glashard stellen dat je bijvoorbeeld als man eigenlijk een hetero bent terwijl je op het moment een andere man in je hebt zitten, dat gaat er bij mij niet in (pun intendedJe stelt het wel erg zwart/wit. Deze labels zijn maar een benadering van de werkelijkheid. Dus er is best wat ruimte in.
Ik vind het wel leuk dat jij nu de rigide rationele kant verdedigt en ik de andere kant, meestal is het andersom![]()
Als iemand altijd relaties heeft met een vrouw en alleen voor een vrouw gevoelens heeft, maar een keer een beetje gay heeft geƫxperimenteerd hoeft hij zich wat mij betreft niet meteen biseksueel te noemen. Dat klinkt alsof hij op echt op beide geslachten valt.Waar is de ruimte in iemands seksuele gevoel en gedrag? Als iemand heteroseksuele gevoelens heeft en gedrag vertoont, is dat toch heteroseksualiteit? Als iemand homoseksuele gevoelens heeft en gedrag vertoont, is dat toch homoseksualiteit? En heeft/vertoont hij/zij beide, dan is dat biseksualiteit. Je zou dan nog wel kunnen stellen dat dat gedrag niet betekent dat men dan tot in lengte van dagen 'een hetero' is, of 'een homo', zoals jij eerder aangaf. Maar glashard stellen dat je bijvoorbeeld als man eigenlijk een hetero bent terwijl je op het moment een andere man in je hebt zitten, dat gaat er bij mij niet in (pun intended).
Ik probeer tegenwoordig trouwens wel altijd zo rationeel mogelijk te zijn, ook al is dat vaak op onconventionele wijze en over niet veel besproken onderwerpen. Al ben ik er natuurlijk wel schuldig aan zo nu en dan echt te zweven.Dit gaat met de jaren beter, hoop ik zelf tenminste.
Jaa duhh komt omdst ik dat als kind deed en van niets wist dan besef je t ook niet en nieuwsgierigheid ook en wat me dwarszat was of je het dan altijd bent zegmaar maja il weet wel dat ik het niet benAls iemand altijd relaties heeft met een vrouw en alleen voor een vrouw gevoelens heeft, maar een keer een beetje gay heeft geƫxperimenteerd hoeft hij zich wat mij betreft niet meteen biseksueel te noemen. Dat klinkt alsof hij op echt op beide geslachten valt.
Maar goed, het maakt ook niet zoveel uit. Mensen mogen van mij zelf bedenken hoe ze zichzelf noemen. Daar mag iemand anders dan natuurlijk ook wel weer iets van vinden.
Ik merk wel dat die rigide labels mensen soms dwarszitten. Net als jbruinsma die nu enorm bang is homo te zijn omdat hij een keer een beetje geƫxperimenteerd heeft. Lekker belangrijk denk ik dan, je weet zelf toch het best waar je op valt?
Hoe rationeel je bent is ook maar subjectief, maar het lijkt me in ieder geval een goed teken dat je nadenkt over je eigen denkwijzes![]()
Op dat moment had zo iemand gay gedrag, dat is gewoon het feit. Verdwijnen die gevoelens en/of dat gedrag, dan denk ik ook niet dat diegene zichzelf biseksueel moet noemen. Maar wie hou je voor de gek als je het als man geregeld met mannen doet en jezelf hetero noemt? Tenminste dat denk ik dan.Als iemand altijd relaties heeft met een vrouw en alleen voor een vrouw gevoelens heeft, maar een keer een beetje gay heeft geƫxperimenteerd hoeft hij zich wat mij betreft niet meteen biseksueel te noemen. Dat klinkt alsof hij op echt op beide geslachten valt.
Maar goed, het maakt ook niet zoveel uit. Mensen mogen van mij zelf bedenken hoe ze zichzelf noemen. Daar mag iemand anders dan natuurlijk ook wel weer iets van vinden.
Het gaat imo om de (aantrekkings)gevoelens en/of het gedrag. Je weet inderdaad zelf wel waar je op valt en hoeft niet bang te zijn dat je door zo'n eerder "incident" dan bijvoorbeeld homo bent. En spelen er wƩl (seksuele of romantische) gevoelens voor hetzelfde geslacht, dan kun je daar maar beter eerlijk tegenover jezelf in zijn denk ik.Ik merk wel dat die rigide labels mensen soms dwarszitten. Net als jbruinsma die nu enorm bang is homo te zijn omdat hij een keer een beetje geƫxperimenteerd heeft. Lekker belangrijk denk ik dan, je weet zelf toch het best waar je op valt?
Dat is altijd belangrijk ja.Hoe rationeel je bent is ook maar subjectief, maar het lijkt me in ieder geval een goed teken dat je nadenkt over je eigen denkwijzes![]()
Ja als je het geregeld met mannen doet is het wel een ander verhaal natuurlijk. Ik geloof dat we het wel eens zijn.Op dat moment had zo iemand gay gedrag, dat is gewoon het feit. Verdwijnen die gevoelens en/of dat gedrag, dan denk ik ook niet dat diegene zichzelf biseksueel moet noemen. Maar wie hou je voor de gek als je het als man geregeld met mannen doet en jezelf hetero noemt? Tenminste dat denk ik dan.
Het gaat imo om de (aantrekkings)gevoelens en/of het gedrag. Je weet inderdaad zelf wel waar je op valt en hoeft niet bang te zijn dat je door zo'n eerder "incident" dan bijvoorbeeld homo bent. En spelen er wƩl (seksuele of romantische) gevoelens voor hetzelfde geslacht, dan kun je daar maar beter eerlijk tegenover jezelf in zijn denk ik.
Dat is altijd belangrijk ja.![]()
Geen natte droom? HahaIk heb vannacht in een super realistische droom samen met m'n vriendin een parenclub bezogdwas best leuk.
Het was geen nachtmerrie?Het kan ook andersom. ik ben zelf homo en had laatst tijdens 2cb de fantasie hoe het zou zijn met een vrouw. Ik ben 40 jaar en eigenlijk nooit over seks met een vrouw nagedacht (in de zin van goh dat lijkt me wel wat). Drugs doen gekke dingen met een mens
Oefen een beetje met lucide dromen..en man..wat zal jij stralend je bed induiken elke nachtIk heb vannacht in een super realistische droom samen met m'n vriendin een parenclub bezogdwas best leuk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."