Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

Wat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

1417 antwoorden
206 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jbruinsma zei:
Dus bij jou is het meer voor de lust?
Klik om te vergroten...
Ja
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rivalrie zei:
Ben je niet gewoon bi? Ik merk erg aan je dat je twijfelt over geaardheid.
Klik om te vergroten...
Neman dat niet als ik het was geweest tjah, dan is het niet anders. Maar ik heb alleen wat ik nog weet tenminste dingen geprobeerd toen ik 10 12 was uit nieuwsgierigheid denkik. en na die tijd nooit want had later gewoon een vriendin.en heb nooit op zo'n manier aan een jonge gedacht dus. Denk gwn dat het kwam omdat je jong bent en wil weten wat het is
B
BuffelaartjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Of twijfelaars šŸ˜‚šŸ˜œ
Klik om te vergroten...
Ken er genoeg hoor ben maar niet bang🤪
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Welke heteroseksuele man gaat even experimenteel seks hebben met mannen? :laughing: Dat komt toch niet eens in je op? En zowel, dan voel je dus een seksuele aantrekking tot mannen. En daar is niets mis mee! Maar dan ben je niet hetero.

Ik snap niet waarom hier zo over gediscussieerd kan worden...

En ik word hier zweefkees genoemd. :wink:
Klik om te vergroten...
Jawel, dat heeft mijn vriend uitgeprobeerd, en ik was daarbij šŸ˜‚

Hij wilde weleens weten hoe het met een man was, en we kenden een jongen met wie we wel wat wilden uitproberen. Dus een gezellig avondje ervan gemaakt.
Mijn vriend vind niet gauw een man mooi, had ook nog nooit iets echt gedaan met een man. Maar wilde gewoon experimenteren. Uit ervaring kan ik trouwens ook beamen, dat als je iets gewoon een keer probeert, je jezelf weleens kan verrassen! Want het kan weleens heel anders zijn in de praktijk dan je je had voorgesteld!

Ze zijn niet all the way gegaan, het was een leuke ervaring, maar m'n vriend is het niet heel erg goed bevallen.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Volgenss het boekje is het een normale ontwikkeling dat je op jonge leeftijd je geslachtsdeel aan elkaar (eigen geslacht) laat zien en mogelijk aanraakt. Daarmee ben je niet meteen bi of homo.

Screenshot_20210330-090206_Drive.jpg
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Natozlato zei:
Jawel, dat heeft mijn vriend uitgeprobeerd, en ik was daarbij šŸ˜‚

Hij wilde weleens weten hoe het met een man was, en we kenden een jongen met wie we wel wat wilden uitproberen. Dus een gezellig avondje ervan gemaakt.
Mijn vriend vind niet gauw een man mooi, had ook nog nooit iets echt gedaan met een man. Maar wilde gewoon experimenteren. Uit ervaring kan ik trouwens ook beamen, dat als je iets gewoon een keer probeert, je jezelf weleens kan verrassen! Want het kan weleens heel anders zijn in de praktijk dan je je had voorgesteld!

Ze zijn niet all the way gegaan, het was een leuke ervaring, maar m'n vriend is het niet heel erg goed bevallen.
Klik om te vergroten...
Ik zal dan wel niet openminded genoeg zijn. :wink:

Is het dan niet gewoon pure lust die je overneemt, waardoor je zoiets doet vraag ik me af.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Je kunt zelf weten of je jezelf dan hetero noemt, maar je bent het niet. Op dat moment tenminste niet. Je gevoelens en/of gedrag zijn dan homo/biseksueel. Als die gevoelens later verdwijnen en je enkel nog op het andere geslacht valt, ben je heteroseksueel.

Zo moeilijk is het niet. :laughing:
Klik om te vergroten...
Je stelt het wel erg zwart/wit. Deze labels zijn maar een benadering van de werkelijkheid. Dus er is best wat ruimte in.

Ik vind het wel leuk dat jij nu de rigide rationele kant verdedigt en ik de andere kant, meestal is het andersom :wink:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
KlaasVaak zei:
Je stelt het wel erg zwart/wit. Deze labels zijn maar een benadering van de werkelijkheid. Dus er is best wat ruimte in.

Ik vind het wel leuk dat jij nu de rigide rationele kant verdedigt en ik de andere kant, meestal is het andersom :wink:
Klik om te vergroten...
Waar is de ruimte in iemands seksuele gevoel en gedrag? Als iemand heteroseksuele gevoelens heeft en gedrag vertoont, is dat toch heteroseksualiteit? Als iemand homoseksuele gevoelens heeft en gedrag vertoont, is dat toch homoseksualiteit? En heeft/vertoont hij/zij beide, dan is dat biseksualiteit. Je zou dan nog wel kunnen stellen dat dat gedrag niet betekent dat men dan tot in lengte van dagen 'een hetero' is, of 'een homo', zoals jij eerder ook aangaf. Maar glashard stellen dat je bijvoorbeeld als man eigenlijk een hetero bent terwijl je op het moment een andere man in je hebt zitten, dat gaat er bij mij niet in (pun intended :wink: ).

Ik probeer tegenwoordig trouwens wel altijd zo rationeel mogelijk te zijn, ook al is dat vaak op onconventionele wijze en over niet veel besproken (existentiƫle) onderwerpen. Al ben ik er natuurlijk wel schuldig aan zo nu en dan echt te zweven. :wink: Dit gaat met de jaren beter, dat hoop ik zelf tenminste.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
Waar is de ruimte in iemands seksuele gevoel en gedrag? Als iemand heteroseksuele gevoelens heeft en gedrag vertoont, is dat toch heteroseksualiteit? Als iemand homoseksuele gevoelens heeft en gedrag vertoont, is dat toch homoseksualiteit? En heeft/vertoont hij/zij beide, dan is dat biseksualiteit. Je zou dan nog wel kunnen stellen dat dat gedrag niet betekent dat men dan tot in lengte van dagen 'een hetero' is, of 'een homo', zoals jij eerder aangaf. Maar glashard stellen dat je bijvoorbeeld als man eigenlijk een hetero bent terwijl je op het moment een andere man in je hebt zitten, dat gaat er bij mij niet in (pun intended :wink: ).

Ik probeer tegenwoordig trouwens wel altijd zo rationeel mogelijk te zijn, ook al is dat vaak op onconventionele wijze en over niet veel besproken onderwerpen. Al ben ik er natuurlijk wel schuldig aan zo nu en dan echt te zweven. :wink: Dit gaat met de jaren beter, hoop ik zelf tenminste.
Klik om te vergroten...
Als iemand altijd relaties heeft met een vrouw en alleen voor een vrouw gevoelens heeft, maar een keer een beetje gay heeft geƫxperimenteerd hoeft hij zich wat mij betreft niet meteen biseksueel te noemen. Dat klinkt alsof hij op echt op beide geslachten valt.

Maar goed, het maakt ook niet zoveel uit. Mensen mogen van mij zelf bedenken hoe ze zichzelf noemen. Daar mag iemand anders dan natuurlijk ook wel weer iets van vinden.

Ik merk wel dat die rigide labels mensen soms dwarszitten. Net als jbruinsma die nu enorm bang is homo te zijn omdat hij een keer een beetje geƫxperimenteerd heeft. Lekker belangrijk denk ik dan, je weet zelf toch het best waar je op valt?

Hoe rationeel je bent is ook maar subjectief, maar het lijkt me in ieder geval een goed teken dat je nadenkt over je eigen denkwijzes :wink:
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#10
KlaasVaak zei:
Als iemand altijd relaties heeft met een vrouw en alleen voor een vrouw gevoelens heeft, maar een keer een beetje gay heeft geƫxperimenteerd hoeft hij zich wat mij betreft niet meteen biseksueel te noemen. Dat klinkt alsof hij op echt op beide geslachten valt.

Maar goed, het maakt ook niet zoveel uit. Mensen mogen van mij zelf bedenken hoe ze zichzelf noemen. Daar mag iemand anders dan natuurlijk ook wel weer iets van vinden.

Ik merk wel dat die rigide labels mensen soms dwarszitten. Net als jbruinsma die nu enorm bang is homo te zijn omdat hij een keer een beetje geƫxperimenteerd heeft. Lekker belangrijk denk ik dan, je weet zelf toch het best waar je op valt?

Hoe rationeel je bent is ook maar subjectief, maar het lijkt me in ieder geval een goed teken dat je nadenkt over je eigen denkwijzes :wink:
Klik om te vergroten...
Jaa duhh komt omdst ik dat als kind deed en van niets wist dan besef je t ook niet en nieuwsgierigheid ook en wat me dwarszat was of je het dan altijd bent zegmaar maja il weet wel dat ik het niet ben
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
KlaasVaak zei:
Als iemand altijd relaties heeft met een vrouw en alleen voor een vrouw gevoelens heeft, maar een keer een beetje gay heeft geƫxperimenteerd hoeft hij zich wat mij betreft niet meteen biseksueel te noemen. Dat klinkt alsof hij op echt op beide geslachten valt.

Maar goed, het maakt ook niet zoveel uit. Mensen mogen van mij zelf bedenken hoe ze zichzelf noemen. Daar mag iemand anders dan natuurlijk ook wel weer iets van vinden.
Klik om te vergroten...
Op dat moment had zo iemand gay gedrag, dat is gewoon het feit. Verdwijnen die gevoelens en/of dat gedrag, dan denk ik ook niet dat diegene zichzelf biseksueel moet noemen. Maar wie hou je voor de gek als je het als man geregeld met mannen doet en jezelf hetero noemt? Tenminste dat denk ik dan. :wink:

KlaasVaak zei:
Ik merk wel dat die rigide labels mensen soms dwarszitten. Net als jbruinsma die nu enorm bang is homo te zijn omdat hij een keer een beetje geƫxperimenteerd heeft. Lekker belangrijk denk ik dan, je weet zelf toch het best waar je op valt?
Klik om te vergroten...
Het gaat imo om de (aantrekkings)gevoelens en/of het gedrag. Je weet inderdaad zelf wel waar je op valt en hoeft niet bang te zijn dat je door zo'n eerder "incident" dan bijvoorbeeld homo bent. En spelen er wƩl (seksuele of romantische) gevoelens voor hetzelfde geslacht, dan kun je daar maar beter eerlijk tegenover jezelf in zijn denk ik.

KlaasVaak zei:
Hoe rationeel je bent is ook maar subjectief, maar het lijkt me in ieder geval een goed teken dat je nadenkt over je eigen denkwijzes :wink:
Klik om te vergroten...
Dat is altijd belangrijk ja. :)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zijn jullie nog hier over aan het bakkeleien? Hahaha het houd niet op hier met twijfels.
Voel gewoon voor wie je iets voelt, welk geslacht ook en noem jezelf zoals je wil.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindless zei:
Op dat moment had zo iemand gay gedrag, dat is gewoon het feit. Verdwijnen die gevoelens en/of dat gedrag, dan denk ik ook niet dat diegene zichzelf biseksueel moet noemen. Maar wie hou je voor de gek als je het als man geregeld met mannen doet en jezelf hetero noemt? Tenminste dat denk ik dan. :wink:


Het gaat imo om de (aantrekkings)gevoelens en/of het gedrag. Je weet inderdaad zelf wel waar je op valt en hoeft niet bang te zijn dat je door zo'n eerder "incident" dan bijvoorbeeld homo bent. En spelen er wƩl (seksuele of romantische) gevoelens voor hetzelfde geslacht, dan kun je daar maar beter eerlijk tegenover jezelf in zijn denk ik.


Dat is altijd belangrijk ja. :)
Klik om te vergroten...
Ja als je het geregeld met mannen doet is het wel een ander verhaal natuurlijk. Ik geloof dat we het wel eens zijn.
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zeer boeiende discussie dit!
Het is tegenwoordig steeds bekender dat seksualiteit niet zo zwart/wit is als men vroeger dacht. Zoek eens op Kinsey schaal
Het is wat te kort door de bocht en alweer achterhaald maar het geeft je een idee van de vele variaties die er zijn 😊

Doe gewoon wat je zelf fijn vind en trek je niet teveel aan van wat anderen daar van vinden

alles is liefde
A
AnjadebijLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het kan ook andersom. ik ben zelf homo en had laatst tijdens 2cb de fantasie hoe het zou zijn met een vrouw. Ik ben 40 jaar en eigenlijk nooit over seks met een vrouw nagedacht (in de zin van goh dat lijkt me wel wat). Drugs doen gekke dingen met een mens
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb vannacht in een super realistische droom samen met m'n vriendin een parenclub bezogd :tongueout: was best leuk.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rivalrie zei:
Ik heb vannacht in een super realistische droom samen met m'n vriendin een parenclub bezogd :tongueout: was best leuk.
Klik om te vergroten...
Geen natte droom? Haha
F
Frenk070Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Anjadebij zei:
Het kan ook andersom. ik ben zelf homo en had laatst tijdens 2cb de fantasie hoe het zou zijn met een vrouw. Ik ben 40 jaar en eigenlijk nooit over seks met een vrouw nagedacht (in de zin van goh dat lijkt me wel wat). Drugs doen gekke dingen met een mens
Klik om te vergroten...
Het was geen nachtmerrie?
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Rivalrie zei:
Ik heb vannacht in een super realistische droom samen met m'n vriendin een parenclub bezogd :tongueout: was best leuk.
Klik om te vergroten...
Oefen een beetje met lucide dromen..en man..wat zal jij stralend je bed induiken elke nacht
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#20
*Over een uurtje steekt er een koppie door het zolderluikje van de fun4two..Hey..Rivalrie..alweer hier?..zeggen 6 dames..kom erbij! ..Rivalrie twijfelt.."Waar wacht je nou op! Zegt z'n vriendin ongeduldig"
even later... ...xxxxporn.extremeporncensured..xxxlucideorgi"

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415...71
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."