#1
KWPN-ers, dressuur gefokt. Chique beesten om te zien 👌Leuk ! Wat voor paarden hebben jullie ? 😍
KWPN-ers, dressuur gefokt. Chique beesten om te zien 👌Leuk ! Wat voor paarden hebben jullie ? 😍
@De Dunne , ga jij toevallig ook wel eens met drugs paardrijden? Vanmorgen voor het eerst tijdens de rit nog een paar grote snuiven van een restje poppers dat ik nog over had 😂. Was wel een gave ervaring.Da's handig zo'n taxi 😀. Ik ben vanmorgen geweest (peppie) en had nog een restje poppers in m'n zak van de nacht. Was wel een bijzondere rit 😂, in draf nog een paar keer een flinke teug poppers genomen. Ik wil binnenkort ook eens kijken of ik trippend kan rijden, al lijkt me dat een stuk lastiger te realiseren.
Sporten met stimulerende middelen is pertinent een slecht idee. Je belast je hart nog veel meer en je gaat veel makkelijker over je grenzen heen. Daarnaast is de kans op blessures een stuk hoger omdat je over je max heen gaat en je krijgt er een flink pak spierpijn van.
Rustig wandelen/fietsen op een lage dosering valt denk ik wel wat mee. Dat is imo ook wel echt wat anders dan sporten, waarbij je hart nuchter al flink bezig is.Zou dit ook gelden voor een lang stuk wandelen? Een maat en ik hebben plannen om zo'n 30-40km te wandelen met pep en 2cb.
Rustig wandelen/fietsen op een lage dosering valt denk ik wel wat mee. Dat is imo ook wel echt wat anders dan sporten, waarbij je hart nuchter al flink bezig is.
Ik ga vaak uren fietsen op LSD, maar dan dus wel op een rustig tempo, niet wielrennen ofzo.
Maar waarom de combi pep + 2C-B? Een stimulant is natuurlijk een stuk belastender voor je hart.
Nice, zal er even wat over opzoeken. Ik wandel ook veel en ben misschien weleens toe aan wat beter schoeisel.Zeker, ik heb voor een zeer schappelijke prijs een stel zo-goed-als-nieuw paar hanwags op de kop weten te tikken, erg fijne wandelschoenen ^^
Kijk, dat is het verschil tussen bijvoorbeeld LSD en MDMA. LSD zou je zeggen: je kunt nu wel doorgaan, maar je gaat daar later een nog hogere prijs voor betalen. MDMA daarentegen: go for it bro, yolo!Haha herkenbaar, ik heb jaren terug mijn voeten helemaal aan stront gelopen op Lowlands. De laatste avond aan de xtc en ik liep weer op wolkjes, maar de dagen erna waren echt janken![]()
Klinkt goed, kan me wel voorstellen dat rustig wandelen door de natuur op speed heerlijk kan zijn. Iets wat ik trouwens nooit had gedacht voordat ik zelf ooit speed had gedaan. 2C-B ligt me niet, maar daar lijk ik de uitzondering in te zijn.Persoonlijke voorkeur vooral I guess, ik vind het een prettige combinatie
2cb is nog wel optioneel, het plan was initieel pep + wandelen, maar we gaan door een bijzonder mooi stukje natuur/park, en dan zijn visuals wel extra leuk ^^
Als je lichaam dat gewend is lijkt het me geen probleem. Het wordt eerder een probleem als je nooit wandelt, denk dat je dan wel last gaat krijgen van kramp en blaren. Maar het is iig minder slecht voor je dan aan de pep een marathon lopen.Zou dit ook gelden voor een lang stuk wandelen? Een maat en ik hebben plannen om zo'n 30-40km te wandelen met pep en 2cb.
Thanks!Klinkt goed, kan me wel voorstellen dat rustig wandelen door de natuur op speed heerlijk kan zijn. Iets wat ik trouwens nooit had gedacht voordat ik zelf ooit speed had gedaan. 2C-B ligt me niet, maar daar lijk ik de uitzondering in te zijn.
Krijg zin om zelf weer eens op LSD de natuur in!
Have fun!
Duidelijk, dank voor je antwoord! Ik wandel dagelijks zo'n 7-10km(verdeeld in 3 wandelingen verspreid op de dag) en elke 2 weken 13km in 1 wandeling.Als je lichaam dat gewend is lijkt het me geen probleem. Het wordt eerder een probleem als je nooit wandelt, denk dat je dan wel last gaat krijgen van kramp en blaren. Maar het is iig minder slecht voor je dan aan de pep een marathon lopen.
Je bent wel goed ingelopen dus.Thanks!
Duidelijk, dank voor je antwoord! Ik wandel dagelijks zo'n 7-10km(verdeeld in 3 wandelingen verspreid op de dag) en elke 2 weken 13km in 1 wandeling.
30km+ heb ik nog niet eerder gedaan dus ik verwacht wel wat blaren, maar die zijn wel te overleven. Tussendoor genoeg bankjes te vinden voor wat pauzes.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."