#1
Vanmorgen weer na een nachtje doorhalen gaan paardrijden. Wel een jammer dat het een beetje afraffelen is geworden. Half uur gereden en dan spierpijn en inkakken, toch minder leuk dan nuchter. We hebben drie paarden aan huis, dus de drempel is niet zo hoog. Vanavond/ vannacht nog door en dan wat slaap proberen te pakken.
