#1
Ieder zijn ding hè. 😏Ik snap het ook niet, maar ergens, toch... Rare jongens, die Belgen.![]()
![]()
Ieder zijn ding hè. 😏Ik snap het ook niet, maar ergens, toch... Rare jongens, die Belgen.![]()
![]()
Hoezo zou ik boos moeten worden dan? Ik ben redelijk openminded en zie sex en liefde als iets dat niet persee samen hoeft. Als mijn vriendin heel graag iets wilt op seksueel vlak dan wil ik daar best in mee gaan of over nadenken.Maar @Rivalrie stel ze zou ja zeggen. Als je dr verrast. zou je dan niet kwaad worden.? Lijkt me wel toch,.
Jaa oke dacht ik al haha. snap ik maja dan weet ik dat nuHet is niet perse dat we het zelf zo erg vinden om naar te kijken, maar het valt helaas gewoon onder de algemene forumregels (numero 6) dat het posten van pornografisch materiaal niet toegestaan is. Soms lastig voor ons om die grens te trekken, maar we moeten dat toch ergens doen.
Als je het zo bekijkt ja. Maar toch lijkt me raar als je meisje bijvb door 4of 5 anderen genomen word het is je meid en je houdt van haar maar als je dat zelf niet erg vind is het okeHoezo zou ik boos moeten worden dan? Ik ben redelijk openminded en zie sex en liefde als iets dat niet persee samen hoeft. Als mijn vriendin heel graag iets wilt op seksueel vlak dan wil ik daar best in mee gaan of over nadenken.
Nou de geiligheid is gelijk weer weg
Lijkt mij ook helemaal niets en zou er ook nooit aan mee willen doen bij een ander.Als je het zo bekijkt ja. Maar toch lijkt me raar als je meisje bijvb door 4of 5 anderen genomen word het is je meid en je houdt van haar maar als je dat zelf niet erg vind is het oke
Als die wetenschap echt is, waarom gaan er dan zoveel mensen vreemd?Lijkt mij ook helemaal niets en zou er ook nooit aan mee willen doen bij een ander.
Wel knap dat iemand dat helemaal los kan zien van elkaar, al denk ik toch dat het niet gezond is om te doen. Er is echte wetenschap betreffende 'pair-bonding', die stelt dat veel bedpartners in het verleden een negatieve invloed hebben op pair-bonding tussen partners. Dit lijkt mij ook zeker van toepassing wanneer je je vriend/vriendin seks laat hebben met meerdere andere mensen. Ergens doet dat echte schade denk ik. En dat allemaal voor een pleziertje...
Maar ja, sommigen denken hier anders over. Al is die wetenschap echt.
Lust.Als die wetenschap echt is, waarom gaan er dan zoveel mensen vreemd?
Interessant! Ik heb gezocht, maar kan niets vinden waaruit dit blijkt. Heb je een link?Er is echte wetenschap betreffende 'pair-bonding', die stelt dat veel bedpartners in het verleden een negatieve invloed hebben op pair-bonding tussen partners. Dit lijkt mij ook zeker van toepassing wanneer je je vriend/vriendin seks laat hebben met meerdere andere mensen. Ergens doet dat echte schade denk ik. En dat allemaal voor een pleziertje
Je kan beter eerlijk zijn over je behoeftes en je partner ook de kans geven om met anderen naar bed te gaan. In plaats van vreemdgaan! Dan gebeurt hetzelfde, maar dan stiekem. En volgens mij gaat minstens de helft van de mensen vreemd.Als die wetenschap echt is, waarom gaan er dan zoveel mensen vreemd?
Gewoon "pair bonding sexual partners" intypen in google, zie je er al een paar. Ik heb deze specifieke niet gelezen, maar had er jaren terug al eens over gelezen.Interessant! Ik heb gezocht, maar kan niets vinden waaruit dit blijkt. Heb je een link?
Is het niet zo dat de mens vroeger niet monogaam was, maar dat dit later door de kerk is opgelegd?
Dat ben ik zeker met je eens. Het is veel beter dan vreemdgaan. Al vind ik het persoonlijk nog steeds vreemd dat iemand het echt "nodig" heeft.Je kan beter eerlijk zijn over je behoeftes en je partner ook de kans geven om met anderen naar bed te gaan. In plaats van vreemdgaan! Dan gebeurt hetzelfde, maar dan stiekem. En volgens mij gaat minstens de helft van de mensen vreemd.
Misschien niet perse nodig hebben. Maar is sex niet een van de mooiste dingen die je met een ander mens kan delen?Dat ben ik zeker met je eens. Het is veel beter dan vreemdgaan. Al vind ik het persoonlijk nog steeds vreemd dat iemand het echt "nodig" heeft.
Ja maar daar kunnen ook andere redenen voor zijn. Mensen kunnen proberen een leegte in zichzelf op te vullen mbv meer/andere sekspartners. Misschien ligt het niet zozeer in het monogaam zijn per se dat die behoefte op zou kunnen wekken.Misschien niet perse nodig hebben. Maar is sex niet een van de mooiste dingen die je met een ander mens kan delen?
Wat is er de reden van dat zoveel mensen vreemdgaan en huwelijken stranden? Is het misschien tegen de natuur van mensen in om monogaam te zijn? Blijkbaar kunnen velen dit niet volhouden.
Exact, dat denk ik ookJe kan beter eerlijk zijn over je behoeftes en je partner ook de kans geven om met anderen naar bed te gaan. In plaats van vreemdgaan! Dan gebeurt hetzelfde, maar dan stiekem. En volgens mij gaat minstens de helft van de mensen vreemd.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."