Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heey mensen!!! Ik moet morgen een UC doen omdat ze denken dat ik zwaar aan de pep zit. Wat kan ik doen om die zooi zo snel als mogelijk uit mijn zeik te krijgen?? Jullie zouden me heel erg helpen. Het kan me mijn osso kosten.. Mijn laatste x was gisteren middag om 3 uur."
"De Dunne zei: Je bent de Sjaak. Geen enkel trucje of middel laat de speed echt sneller verdwijnen. Klik om te vergroten... Fuck... Dat word anti kraak 🙄"
"Iedereen heel erg bedankt. Misschien een idee om iemand anders voor me te laten pissen, dat ik zelf in potje doe?? Ik wil sws niet pissen met dat wijf erbij"
"Ik was fucked.... Maar de gevolgen vielen mee"
"Emo-chicks zijn hot 😍 En cosplay is leuk 😅😅"
"Ik rook zo een 2 gram per dag."
"Hallo mede stoners 😁 Vanmorgen vlak voor het naar het werk gaan. Kwam ik er achter dat een van mijn ratten een zak wiet in de kooi heeft gesleurd. En heeft zeker een halve gram opgevreten. Is het verstandig om er mee naar de dierenarts te gaan??? (Ze is overginds goed stoned)"
"Spyro zei: Altijd bellen! Waarom wacht je daar mee?! Klik om te vergroten... Heb haar meegenomen naar mijn werk in de duna. Ze reageert nog wel relaxed. Maar je kunt aan alles merken dat ze zo stoned als een deur is. En dierenartsen zijn met ratten niet heel erg snel."
"inner_search zei: Direct dierenarts , dat je dit nog moet vragen op een forum.. Klik om te vergroten... Zoals ik al zei. Heb haar meegenomen naar mijn werk. Heb eerst mijn werkbegeleidster (heeft zelf ook ratten) gevraagd. En zij zei dat ik het even moest aankijken."
"Spyro zei: Dit is een drugs forum geen ratten forum. Snap niet waarom je de moeite van dit bericht typen niet direct steekt in de da bellen. Dan heb je direct je antwoord. Klik om te vergroten... Misschien omdat dit een drugs forum is??"