#1
Voor mij zijn dat er recent twee geweest.
Najib Amhali met zijn nieuwe show 'Waar was ik?' Deze is voor mij denk ik erg leuk omdat ie zo enorm relatable is. Het gaat best veel over zijn verslaving en een stukje herstel. Ik weet niet of de volledige show ergens al te vinden is, misschien via terugkijken op interactieve TV. Ik heb hier alleen de trailer.
En de tweede is Patrick Laureij met zijn show 'Live'.
Helaas geen beeldmateriaal van volgens mij. Dat is het concept. Weinig reclame gemaakt maar gewoon gaan touren. Wil je 'm zien, dan ben je 'Live' van harte welkom. (Mits je betaald uiteraard)
Maar volgens mij wordt de show nergens uitgezonden.
Nu zijn mijn bijdragen een beetje van het kaliber van blij maken met een dode mus op deze manier 😂
Dan toch nog maar afsluiten met een wat minder bekende comedian. Ik moet zeggen, er zijn grappigere stukje van hem te vinden. Maar deze is recent. In het gewone leven is ie arbeidsjurist ofzo. Maar in de maand december tourt ie door Zeeland met zijn show.
Van hem vond ik dit stukje van een paar jaar geleden wel echt goud. Het is wel vereist dat je enig Zeeuws kan verstaan om dit grappig te vinden.
Najib Amhali met zijn nieuwe show 'Waar was ik?' Deze is voor mij denk ik erg leuk omdat ie zo enorm relatable is. Het gaat best veel over zijn verslaving en een stukje herstel. Ik weet niet of de volledige show ergens al te vinden is, misschien via terugkijken op interactieve TV. Ik heb hier alleen de trailer.
En de tweede is Patrick Laureij met zijn show 'Live'.
Helaas geen beeldmateriaal van volgens mij. Dat is het concept. Weinig reclame gemaakt maar gewoon gaan touren. Wil je 'm zien, dan ben je 'Live' van harte welkom. (Mits je betaald uiteraard)
Maar volgens mij wordt de show nergens uitgezonden.
Nu zijn mijn bijdragen een beetje van het kaliber van blij maken met een dode mus op deze manier 😂
Dan toch nog maar afsluiten met een wat minder bekende comedian. Ik moet zeggen, er zijn grappigere stukje van hem te vinden. Maar deze is recent. In het gewone leven is ie arbeidsjurist ofzo. Maar in de maand december tourt ie door Zeeland met zijn show.
Van hem vond ik dit stukje van een paar jaar geleden wel echt goud. Het is wel vereist dat je enig Zeeuws kan verstaan om dit grappig te vinden.