Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke grappige comedian act heb je onlangs gezien?

Welke grappige comedian act heb je onlangs gezien?

31 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
George Carlin, zeker 1 van de groten!

Misschien wat duister om dit zo te zeggen, maar ik vond het grappig dat hij met de tijd cynischer werd.

In dat opzicht zie ik Bill Burr als de hedendaagse George Carlin. Werd met de tijd ook steeds cynischer en imo grappiger. Hij is mijn favo Amerikaanse stand up comedian.

Bill Burr:

Klik om te vergroten...
Hahahahaaa! Deze is ook leuk zeg :grin:. Heerlijk!

Maar damn dat Amerikaanse publiek moet echt een keer kappen met die aanstelleritus hoor! Vind je ook niet? Dat hysterische gedoe leid me af.

Maar misschien ligt dat aan mij. Ik krijg bijna altijd zo'n verkrampt gevoel bij die luidruchtige Amerikanen.
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Deze vond ik ook erg grappig trouwens:grin:.

T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
16737311724754521932780196812250.jpg

Alle tv shows / uitzendingen van George Carlin zijn totaal ook al gauw rond de 22+ uur 😇

Die laatste shows zijn wel donker van aard , maar prachtig gemaakt door deze genie 😉
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee heb ik niet. Maar ik ga hem wel ff opzoeken. Goeie tip, thnx!
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tijdloos zei:
Bekijk bijlage 48654

Alle tv shows / uitzendingen van George Carlin zijn totaal ook al gauw rond de 20 uur 😇
Klik om te vergroten...
Hahaha zo dat is nog eens een verzameling! Lekker man.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Haha ja zit je in TG chat? Kan ze anders wel delen
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
HuisbaasBob zei:
Dat is juist zijn grote talent. Die man kan een uur het publiek plat leggen met enkel cynische observaties. Hij maakt vrij weinig 'grappen' in de traditionele zin van het woord.
Wat hij en bv Louie C.K, Chapelle en Hans Teeuwen gemeen hebben is dat ze hypocrisie genadeloos kunnen blootleggen

Hij zegt ook altijd wel Real Shit ®
(kleine kanttekening is dat ik niet geloof dat er een georganiseerde "zij" zijn in de zin van personen, meer dat we het product zijn van een kapitalistisch systeem waar niemand controle over heeft)

Klik om te vergroten...
Weet je wat jammer is?
Je moet slim genoeg zijn om te volgen waar hij voor of tegen ageert
Lukt dat niet dan volg je al snel je eigen mening, en dus heeft deze man gelijk zoals dat zelf ziet.
Mooie toevoeging
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#9

Ik kende deze gast nog niet. Maar ik ga binnenkort de hele show maar eens kijken. Staat als het goed is op NPO start.
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Trevor Noah 🥰
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11


Deze man is briljant! Zo onvoorspelbaar en zo controversieel met gevoelige onderwerpen, maar toch ook zo duidelijk goed bedoelend. Prachtig hoe comedy de fakeness in onze samenleving kan adresseren, lekker incorrect kan zijn.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vanavond naar Daniel Arends! Echt veel zin in. Met wat geluk toch nog kaarten kunnen scoren voor de eerste show. Ik weet eigenlijk niet welke het is. Hij draait er twee per avond nu namelijk.

'Thuis praat ik bijna nooit'

&

'God is mijn rechter'

Om even in te komen, deze zéér gedetailleerde, behoorlijk accurate omschrijving van iets waar Daniël ècht geen beeld bij kan vormen.

L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#13
LucidLucy zei:

Ik kende deze gast nog niet. Maar ik ga binnenkort de hele show maar eens kijken. Staat als het goed is op NPO start.
Klik om te vergroten...

Er staat sinds deze week een volledige show van Kasper van der Laan op Netflix. Ik weet nog niet helemaal wat ik er van moet vinden. Losse stukjes vind ik vaak erg leuk van hem. Maar de hele show is vrij intens ofzo.

Wel super droog en echt wel de moeite waard om eens te kijken. Het is weer eens wat anders dan de meeste comedians.

Het gebruik van het decor is ook echt fantastisch. Ik ga stuk 😂

https://www.netflix.com/nl/title/81687643?s=a&trkid=13747225&t=wha&vlang=nl&clip=81688027
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben de afgelopen tijd weer lekker aan het lachen geweest.

Een kleine twee maanden geleden was ik bij de show 'Keanu' van Henry van Loon. Ik vind het bij hem vaak een beetje hit-or-miss. Het moet je humor maar zijn. Maar deze show was echt wel leuk.

Vorige week was ik naar Sezgin Gulec. Eentje om in de gaten te houden. Hij is grof, maar op een echte en oprechte manier. En ontzettend grappig.

En gisteren naar de try-outs van Patrick Laureij. Steengoede grappen heeft ie weer. En ontzettend mooi een kwetsbaar hoe hij ingaat op emoties in het dagelijks leven. Daarmee ook super herkenbaar en des te grappiger. Je kan merken dat hij de afgelopen jaren veel aan zelfontwikkeling heeft gedaan en daar content voor gebruikt in z'n shows. Echt super cool!
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#15


Spiksplinternieuw op Netflix (wilde met mijn moeder gaan kijken, maar Kreischer begint Lucky met iets schunnigs over de Chupacabra, dat werd dus maar Laputa: Castle in the Sky).

Het helpt als je weet wie Paula Deen is.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kom op mensen! Post die grappige filmpjes!

We hebben lachen nodig, elke dag!
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Beste mensen,

Ik heb ontdekt dat hier een hoop mensen met smaak, humor en wijsheid zitten. Vandaar mijn laatste vraagje voordat ik afscheid ga nemen van het forum.

Welke grappige comedian act(s) heb je onlangs nog gezien? Mag ook een grappige podcast zijn of een grappig boek. En het mag ook iets zijn van vroeger.

Schroom niet. Juist die diversiteit aan smaken is leuk :)!

Alvast bedankt!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ho eens even? Je gaat ons toch niet verlaten??

Ontopic: persoonlijk vond ik deze hilarisch ondanks dat het niet een echte comedy show is:



En man wat ziet Eddie Murphy er goed uit voor iemand van 61!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
O ja, voor degenen die hem niet kennen:

G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mindless zei:
Ho eens even? Je gaat ons toch niet verlaten??
Klik om te vergroten...
Oohhh ja ik piep er gewoon lekker traag en onopvallend tussenuit :wink:. Tegen die tijd heb je het niet eens in de gaten. Praten over drugs, leidt steeds tot gebruik van drugs. En dat wil ik niet meer. Dus .... vandaar :grin: ! Maar je bent wel een lieverd hoor!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."