#1
Hahahahaaa! Deze is ook leuk zegGeorge Carlin, zeker 1 van de groten!
Misschien wat duister om dit zo te zeggen, maar ik vond het grappig dat hij met de tijd cynischer werd.
In dat opzicht zie ik Bill Burr als de hedendaagse George Carlin. Werd met de tijd ook steeds cynischer en imo grappiger. Hij is mijn favo Amerikaanse stand up comedian.
Bill Burr:
Maar damn dat Amerikaanse publiek moet echt een keer kappen met die aanstelleritus hoor! Vind je ook niet? Dat hysterische gedoe leid me af.
Maar misschien ligt dat aan mij. Ik krijg bijna altijd zo'n verkrampt gevoel bij die luidruchtige Amerikanen.