#1
agressie zit in iedereen, maar de meesten controleren zichzelf en onderdrukken de agressie. Bij (teveel) alcohol worden dus heel veel mensen agressief!

spacekonijn zei:kom net terug van uitgaan en ik zag toch weer zoveel alcohol agressie heb zelf nog ruzie gemaakt terwijl ik daar totaal niet op uit was maar door alcohol laat je je opfokken en controleer je jezelf veel minder goed
ook het feit dat je de volgende dag nog maar zo weinig weet van wat er allemaal gebeurd is , ik heb situaties mee gemaakt waarin mensen goede vrienden kwetsen omdat ze scheit hebben vanwege teveel alcohol gebruik
tja alcohol is erg leuk maar het word te erg onderschat en misbruikt
uhm heb ik gelijk of ben ik te dronken?
ts zei:spacekonijn zei:kom net terug van uitgaan en ik zag toch weer zoveel alcohol agressie heb zelf nog ruzie gemaakt terwijl ik daar totaal niet op uit was maar door alcohol laat je je opfokken en controleer je jezelf veel minder goed
ook het feit dat je de volgende dag nog maar zo weinig weet van wat er allemaal gebeurd is , ik heb situaties mee gemaakt waarin mensen goede vrienden kwetsen omdat ze scheit hebben vanwege teveel alcohol gebruik
tja alcohol is erg leuk maar het word te erg onderschat en misbruikt
uhm heb ik gelijk of ben ik te dronken?
ik zie weinig schrijffouten, je hebt gelijk. Hoewel een matpartijtje op z'n tijd niet verkeerd is, mits het met gelijkgezinden is die dus ook de risico's aanvaarden.
Bal0n zei:Ja, maar wat veroorlooft dat vechten nou?

Bal0n zei:Ja, maar wat veroorlooft dat vechten nou?

ts zei:Bal0n zei:Ja, maar wat veroorlooft dat vechten nou?
Ok, zal het proberen uit te leggen. Ik vindt zo af en toe een vechtpartij best leuk, heb ook een tijdje aan vechtsport gedaan, alleen daar ontbreekt het spontane en is de kick minder. Het leuke aan een vechtpartij is de spanning en de sensatie, nadeel is natuurlijk dat je flink beschadigd kan raken.
Ik zie het als volgt, je hebt in uitgaansgelegenheden verschiillende soorten mensen, mattechnish gezien, mensen die ook wel van vechten houden, maar dat niet als prioriteit hebben (waar ik mezelf onder reken), mensen die persé willen vechten, ook met mensen die dat niet willen, mensen die leip doen maar eigenlijk niet willen matten en mensen die gewoon niet willen matten.
Voor de eerste en laatste catagorie heb ik respect en daar ga je, vanuit hoe ik het zie, ook niet mee op de vuist. Omdat ze dat niet persé willen en daar dien je respect voor te hebben. Met die andere 2 soorten mensen, waar ik me erg aan kan storen, ben ik wel bereid om ze terecht te wijzen. Niet dat ik zelf een voorbeeldpersoon ben, maar ik vind gewoon dat als mensen dat niet willen, je ze niet moet lastig vallen met je eigen gedrag.
Ik heb nu trouwens het gevoel alsof ik mezelf gigantisch klem lul, maar dat terzijde en trouwens is dit ook een beetje hokjesgeestachtig gezeur, maar goed.
Wat ik dus wil zeggen, ik vind er niks mis mee als mensen die dat beiden willen met elkaar op de vuist gaan, je kent de risico's en als je het niet wil, moet je het niet doen. Anders gezegd, zolang niemand anders er last van heeft, mag het van mij. Zolang je elkaar maar een beetje respecteerd en wanneer iemand dus neer is, is die ook neer en moet je niet gaan natrappen of andere laffe actie's uithalen, zoals met wapens e.d.
Ok, geef toe het is lastig uit te leggen zo typend en zal het nog wel herzien als ik nuchter ben, maar heb nu nog vakantie heh![]()
![]()
Mac... zei:Heb echt een schurfthekel aan vechten. Vind ook iedereen die een beetje loopt te matten bij het uitgaan (met of zonder drugs/alcohol) allemaal dikke eikels. Verzieken het voor het grootste gedeelte van het uitgaanspubliek.
Als al die dikke losers nou lekker op één of andere weiland een beetje elkaar gaan lopen afslachten zijn we er ook zo vanaf.
DOE TOCH FF NORMAAL MAN!!!!!!!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."