Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlcohol

Alcohol

32 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ja heb ook 0 respect voor mensen die weggaan met wapens, was een op een fuif en een maat van ons had een alarmpistool tegen zen hoofd gekregen :openmouth: blijkt dat die gast ruzie had met een paar mensen en daarom bang was en een pistool mee heeft gedaan... wel even freaken zo als je dat hoort
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
wat is dat A.C.A.B dan?

Alcohol Cocaine And Burgers? :grin:
M
MarcelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik snap er echt geen fuck van dat iemand het leuk vindt om iemand (zomaar) in elkaar te rossen. Ik heb hier echt helemaal niks mee.

En voor mij is een feest echt al verziekt als er een flinke matpartij uitbreekt. Dus bedankt!

Toen ik een jaar of 5 was zag ik overdag in een winkelcentrum een vechtpartij waarbij 2 mannen een andere man echt bijna dood schopte (man lag op de grond, twee anderen stonden te trappen) en daarna werd het nog erger met gebroken flessen etc. Ik krijg het er nog koud van als ik eraan terugdenk. :cry:

Dus peace.....neem nog een pilletje en geef iemand gewoon een hand en vraag of ie 'goed gaat'. Veel leuker toch????!!! :wink:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
idd als de meerderheid van het publiek het vermakelijk vind om iemand in elkaar geslagen te zien worden dan zou ik daar sowieso al niet heengaan...
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mac, bedankt voor de reactie.

Spacekonijn en marcel, ik ben het met jullie eens, maar wel op een eigen manier, zoals (als jullie tenminste goed lezen) al is duidelijk gemaakt.

Over het begin van dit onderwerp wil ik nog wel kwijt dat ik wel vind dat alcohol extra emotioneel en dus ook extra agressief maakt (wat dus een emotie is). Maar blijft het ook wel lekker, zo'n sociaal geaccepeerde drug.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
dat had ik idd ook al gezegd ja :P
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#7
SpacingBen zei:
dat had ik idd ook al gezegd ja :P
Klik om te vergroten...

hehe, ow excuses
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
ts zei:
SpacingBen zei:
dat had ik idd ook al gezegd ja :P
Klik om te vergroten...

hehe, ow excuses
Klik om te vergroten...

ik zei het allemaal ook al

maar t kan niet vaak genoeg gezegd worden :P
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#9
hehe, nogmaals excuses dan, maar ben niet elke keer nuchter als ik hier kijk.

Wel heel mooi trouwens dat we hier gewoon een beetje op ene relaxte manier over kunnen discussieren. Vind ik een groot compliment naar jullie!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
hehe, nogmaals excuses dan, maar ben niet elke keer nuchter als ik hier kijk.

OK, het is goed dat je deze smoes gebruikt maar doe dat niet op dit forum want wij kennen die smoes!

:grin:
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#11
hahahaha, geweldig! zit nu echt op de kop want alle zooi is op, dit was ff mn weekendje om de zomer af te sluiten

acab betekent, all cops are bastards
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik bne zelf geen vechter, ma sommige mensen verdiene het wel om op hun gezicht te krijgen als je er met woorden niet komt of als je niet genoeg tijd hebt om hem op zijn plaats te zetten..

maar kvind niet echt dat je van alcohol agressief wordt, het nemet gewoon je remmingen wat weg dus als je iemand wil slaan zal je het vlugger doen dan nuchter
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#13
dat probleem ken ik wel jah :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."