Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBezopen

Bezopen

16 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#1
He gasteeeeeeeee, ben nuj vetbezopz en stoned ,hehe vaag dak jullie dar mee lastihg val!!!!!!!maarf ik denk ik zehher m,aar even :grin:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#2
:beer:
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#3
ok dan :grin: ... :rolleyes:
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kom je uit hillegom? Daar woon ik vlakbij misschien ken ik je wel.. :beer: en heb je een kater? hehe
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#5
wow, hehe sorry voor dit belachelijk iets :openmouth: , was gister btje naar de pauper :grin: . (ook maar ff ziek gemeld voor me werk). Eh jah ik kom uit hillegom, en als je me kent kan je dat verifieren op de site www.dags.nl :wink:
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Helaas ik ken geen punkerts haha :beer:

Ik kom uit lissex
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hahahaaa :beer:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dags zei:
wow, hehe sorry voor dit belachelijk iets :openmouth: , was gister btje naar de pauper :grin: . (ook maar ff ziek gemeld voor me werk). Eh jah ik kom uit hillegom, en als je me kent kan je dat verifieren op de site www.dags.nl :wink:
Klik om te vergroten...

Tss, 's avonds een vent 's ochtends een vent :wink:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sweet_Shadow zei:
Dags zei:
wow, hehe sorry voor dit belachelijk iets :openmouth: , was gister btje naar de pauper :grin: . (ook maar ff ziek gemeld voor me werk). Eh jah ik kom uit hillegom, en als je me kent kan je dat verifieren op de site www.dags.nl :wink:
Klik om te vergroten...

Tss, 's avonds een vent 's ochtends een vent :wink:
Klik om te vergroten...


Elaa elaa, vrouwen kunnen ook drinkn ze :mrgreen: :grin:
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#10
I feel so weak :stoned: :flushed:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dags zei:
I feel so weak :stoned: :flushed:
Klik om te vergroten...

Are you dying??? :openmouth: :cry: :openmouth:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
haha zo scheve topics moetne er meer zijn :)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dags zei:
www.dags.nl :wink:
Klik om te vergroten...


spelen jullie ook cuvers enzo?, kben nog op zoek naar een bandje voor het tuinfeest. Een bandje dat rock speelt maar niet alleen eigennummers ook cuvers enzo
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Covers? :beer:
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#15
caatje
BerichtGeplaatst: 23 Apr 2006 16:18 Onderwerp:
Dags schreef:
www.dags.nl Wink



spelen jullie ook cuvers enzo?, kben nog op zoek naar een bandje voor het tuinfeest. Een bandje dat rock speelt maar niet alleen eigennummers ook cuvers enzo
Klik om te vergroten...

Nee sorry,alleen eigen werk, wel leuk idee trouwens.

Misschien nog een leuk nieuwtje: 6/7 mij ga ik met mijn band opnemen, ik burn dan zelf wat van die cd'tjes en ik ga dan een nieuwe topic schrijven!!!!dus dat duurt nog wel ff maaaaarrrrr de eerste
5 mensen die dan een reactie posten krijgen van mij een demootje(stuur ik gewoon op via de post). (BTW is wel beetje stonerrock/speedrock achtig dus niet echt heel erg toegankelijk ofzo) :mrgreen:

nou maar hopen dat er minimaal 5 mensen posten dan :mrgreen: :flushed:
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hehe oke, bednek me net dat dit problemen gaat geven, dom dom dom :rolleyes: natuurlijk heb ik dan adressen nodig enzo!!en dat is niet de bedoeling op dit forum neem ik aan, dus: ik post het gewoon op onze site en de eerste 5 mensen die het vet vinden, krijgen de bedrukte versie(hehe voordat die af is is het alweer eind mei), zodra ze dat in het guestbook van de site hebben gezet, dan kijken we daarna wel hoe dat zit met opsturen enzo en dat gaat dan NIET via DF
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
he dags, kheb zojuist pas dit topic weer gevonden :flushed: dus zag je antwoord nu pas. Ik heb in je gastenboek geschreven. Laat maar weten wat je nodig hebt om mij zo'n sample toe te sturen. :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."