Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbier !

bier !

38 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bij mij was het allemaal minder aan het worden. Na een lange tijd dagelijks echt stevig geblowd te hebben, bijna wekelijks aan de pillen of de paddo's gezeten te hebben en tussendoor ook nog aan de coke geraakt te zijn, ging het eigenlijk best goed. Blowen deed ik nog maar een paar keer in de week en hard drugs kwamen heel zelden voor. Maar toen kwam de speed ineen keer aanzetten en voor ik het wist was ik rijp voor het drugsforum. :mrgreen:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mwah muziek wordt niet beter na wat biertjes naar mijn mening maar je kunt er wel vrolijk van worden :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sweet_Shadow zei:
Mwah muziek wordt niet beter na wat biertjes naar mijn mening maar je kunt er wel vrolijk van worden :P
Klik om te vergroten...

mmm, als ik vrolijk ben, klinkt muziek ook vaak iets beter :) Heb je dat nooit?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
mmm, nee, maar dat is met alles zo :)

Dat muziek mooier is door wiet komt ook niet direct door de wiet, maar door wat er in de hersenen gebeurd :)
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#5
SpacingBen zei:
Sweet_Shadow zei:
Mwah muziek wordt niet beter na wat biertjes naar mijn mening maar je kunt er wel vrolijk van worden :P
Klik om te vergroten...

mmm, als ik vrolijk ben, klinkt muziek ook vaak iets beter :) Heb je dat nooit?
Klik om te vergroten...

Ja dat kan wel, maar dat komt dan niet direct door het bier. Of toch? Hah nou ja wat maakt het uit :beer:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kevin_ zei:
heb liever een biertje als ik aan het stappen ben ofzo
jointje liever met een paar vrienden fzo
niet teveel drukte, dan kan ik er pas echt van genieten :)
Klik om te vergroten...
Sluit ik me helemaal bij aan.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
muziek als je zat bent kan even intens klinken als je stoned bent hoor..

vroeger was ik ook voorstander van weed boven alcohol hoor, maar nu is alcohol wat aan het terugwinnen.. iedereen zegt dat alcohol verslavender is dan weed omdat het ook lichamelijk verslavend is.. maar ik vind wiet gesstelijker veel verslavender hoor. Je hebt toch vlugger de neiging om een jontje te roken dan je zat te drinken vind ik.. mss één pintje t.o.v. en jointje niet, maar een joint is veel schadelijker dan een pint..

Nu ja mijn besluit is er zo wat van gekomen.. om te chille thuis is weed leuker dan alcohol en om uit te gaan is alcohol beter..

Natuurlijk is het alletwee voor beiden goed hehe
K
Kevin_Lid
01-01-2024, 00:00
#8
heb liever een biertje als ik aan het stappen ben ofzo
jointje liever met een paar vrienden fzo
niet teveel drukte, dan kan ik er pas echt van genieten :)
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
soms kan ik wel parraa worden van wiet als het erg druk is
maar vroeger was dit nog 100 x zo erg :)
heb het niet meer zo heel erg :)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kevin_ zei:
heb liever een biertje als ik aan het stappen ben ofzo
jointje liever met een paar vrienden fzo
niet teveel drukte, dan kan ik er pas echt van genieten :)
Klik om te vergroten...

Same here :) Al moet ik zeggen dat ik het tegenwoordig dragelijker vind in drukte dan vroeger :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
kheb er nooit last van gehad in de drukte wel soms als ik lang moest rechtstaan das minder leuk
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Emo zei:
soms kan ik wel parraa worden van wiet als het erg druk is
maar vroeger was dit nog 100 x zo erg :)
heb het niet meer zo heel erg :)
Klik om te vergroten...

Je past je aan het effect aan he :)

Was wel erg vanmiddag, ging een flesje olie halen voor de brommer. Maar kon het niet vinden dus vroeg het. Toen legde ie me uit waar k het kon vinden, maar nee, vond niks :P en toen was het van naar links, nee, nog meer, nee naar rechts, in de hoek! daar onder! ja, zie j m?!

:P :stoned: :smoke:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik zou me dan echt rot schamen.. :flushed:
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#14
SpacingBen zei:
Emo zei:
soms kan ik wel parraa worden van wiet als het erg druk is
maar vroeger was dit nog 100 x zo erg :)
heb het niet meer zo heel erg :)
Klik om te vergroten...

Je past je aan het effect aan he :)

Was wel erg vanmiddag, ging een flesje olie halen voor de brommer. Maar kon het niet vinden dus vroeg het. Toen legde ie me uit waar k het kon vinden, maar nee, vond niks :P en toen was het van naar links, nee, nog meer, nee naar rechts, in de hoek! daar onder! ja, zie j m?!

:P :stoned: :smoke:
Klik om te vergroten...

hehe.. ik heb dat zo vaak met me vader
vraagt die iets of ik dat wil pakken en dan kan ik het niet vinden ( vooral als ik knetters ben)
en dan word ik helemaal parraa als ik het niet kan vinden want dan weet ik dat ie weer naar kan worden :rolleyes:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
dallandra zei:
ik zou me dan echt rot schamen.. :flushed:
Klik om te vergroten...

Haha, ach het went :) Vriendelijk lachen en ze vinden het toch alleen maar leuk :P

@ emo, kan ik me inderdaad voorstellen!? en als je het dan neit vind, verstop je je zelf dan in een hoekje? :P
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#16
het liefst wil ik dat wel
maarja dat kan natuurlijk niet he :wink:
dus dan maar al mijn moed verzamelen en na beneden lopen
hopen dat ie in een goeie bui is
(dit alles komt gelukkig niet zo vaak voor :))
A
AmAliveLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bier is veel chiller voor als je uit gaat.
Wiet is beter om te chillen :wink:
:beer:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#18
biear,
mmmmmmmmmm :)
lekker koud biertje, wit bier :grin:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#19
nou,proost dan maar he! :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."