#1
nou,proost dan maar he! 



tje!spacekonijn zei:van breezer word je al misselijk voordat je de alcohol voelt


Emo zei:^ dat daar noemt mij zomaar een Alcoholic
ik weet nog ergens dat jij in een ver verleden liever naar de fles greep dan mij hoor![]()
Och da kom nog als je wat ouder wordt hoor.. tenzij er iets aan je mankeertflash kieke zei:het klink mss belachelijk maar ik lust geen bier![]()
ik lust liever van die smirnof of breezers of soms eens een glaasje zwaardere alchol![]()
SpacingBen zei:Emo zei:^ dat daar noemt mij zomaar een Alcoholic
ik weet nog ergens dat jij in een ver verleden liever naar de fles greep dan mij hoor![]()
haha, mja dat was in de experimentele periode
Toen dronk ik nog wel is meer dan 15 biertjes!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."