Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbier !

bier !

38 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#1
nou,proost dan maar he! :beer:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
bier is lekker en muziek word beter na een paar biertjes alleen wel balen als je zoals ik niks te roken hebt en wel bier


groetjes fijna avond!!!!!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
:grin:

door de wiet ben ik minder van drinken gaan houden :) Het zegt me dat drinken niet goed is. 3 Biertjes en een jointje werkt lekker trouwens :)

leuke aan alcohol is, dat je altijd wel dronken kan worden :)
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
dronken vind ik ook minder

maar nu 5 biertjes op en ga helemaal uit mn dak op de muziek hier :grin:

en straks de stad in en mss konijntjes owww god
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
:wave:

Naja veel plezier dan maar :wink:

Ik ben nu met m 3e biertje bezig, daarna ga ik maar ff kijken waarom er niemand belt ofzo :P Ik wil ff een jointje roken :)

Naja, heb ik ook eigenlijk helemaal niemand voor nodig, moet alleen wel op de fiets nu :confused:
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
bier = zkr wel relaxed :grin:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#7
het klink mss belachelijk maar ik lust geen bier :flushed:

ik lust liever van die smirnof of breezers of soms eens een glaasje zwaardere alchol :mrgreen:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#8
bah breezers zijn zo smerig!
doe mij maar een lekker :beer: tje!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
bier heerst zo haaaard.. maar om er cht super zat vna te worden moet je toch al hele wat drinke
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
van breezer word je al misselijk voordat je de alcohol voelt
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#11
spacekonijn zei:
van breezer word je al misselijk voordat je de alcohol voelt
Klik om te vergroten...

dat mss wel,maar ik vin het 100 keer lekkerder

en als ik innees zat wil worden,neem ik alty een fles van 40 precent of zo en doe wa fruitsap of cola in ,en drink ik het in 1 keer op :mrgreen:

en dan wor ik derkt zat :mrgreen:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#12
drink geen bier
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#13
drink wel bier maar drink ook wel mix drankjes :)
alleen haal ik die mix drankjes meestal in een fles
en dan heb ik geen zin om te mixen
dus drink ik pure mix drankjes
snap jij het nog ? :P:wink:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#14
^ Alcoholic

Dat heb ik zeker begrepen ja :)
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#15
^ dat daar noemt mij zomaar een Alcoholic
ik weet nog ergens dat jij in een ver verleden liever naar de fles greep dan mij hoor :wink:
A
Audio ScumLid
01-01-2024, 00:00
#16
Drink bier maar nooit zo veel, vind het effect niet echt wat.

En nee, ga geen alchohol vrij bier drinken.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heeft te maken met de puberteit. Sommige kappen ermee naarmate ze ouder worden, anderen blijven er een beetje in hangen. :smoke:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Emo zei:
^ dat daar noemt mij zomaar een Alcoholic
ik weet nog ergens dat jij in een ver verleden liever naar de fles greep dan mij hoor :wink:
Klik om te vergroten...

haha, mja dat was in de experimentele periode :)

Toen dronk ik nog wel is meer dan 15 biertjes!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
flash kieke zei:
het klink mss belachelijk maar ik lust geen bier :flushed:

ik lust liever van die smirnof of breezers of soms eens een glaasje zwaardere alchol :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Och da kom nog als je wat ouder wordt hoor.. tenzij er iets aan je mankeert :grin:
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#20
SpacingBen zei:
Emo zei:
^ dat daar noemt mij zomaar een Alcoholic
ik weet nog ergens dat jij in een ver verleden liever naar de fles greep dan mij hoor :wink:
Klik om te vergroten...

haha, mja dat was in de experimentele periode :)

Toen dronk ik nog wel is meer dan 15 biertjes!
Klik om te vergroten...

experimentele periode :P mooie naam geef je d'r aan :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."