#1
een chocomelk.......
). Het is wel zo dat ze niet zonder hun biertje en borreltje kunnen. En het ligt ook gevoelig. Mmm!Jeller zei:mss moet je eens een half jaar stoppen met wiet
en zeg niet dan ga ik meer 'drinken' (niet aanvallend bedoelt want zo ging het bij mij ook) want als je stopt met drinken ga je ook meer smoren wss
Jeller zei:Kvind dat blowen door te veel mensen als onschuldig wordt gezien, en bij sommigen verpest het echt wel langzaam aan hun leven hoor..
kdenk wel dat jij nog goed met drugs kunt omgaan of toch tenminste bewust bent met wat je bezig bent, dus voor jou zie ik niet echt problemen
SpacingBen zei:Jeller zei:Kvind dat blowen door te veel mensen als onschuldig wordt gezien, en bij sommigen verpest het echt wel langzaam aan hun leven hoor..
kdenk wel dat jij nog goed met drugs kunt omgaan of toch tenminste bewust bent met wat je bezig bent, dus voor jou zie ik niet echt problemen
Maar ik blijf er bij, van alcohol ben ik merkbaar 2 dagen lang dommer, en vooral ook prikkelbaarder. (al is dit soms nauwelijks merkbaar...)
Van wiet ben ik juist in een extra vrolijke stemming vaak... (en ja, komt ook voor, of juist niet!)
Psilo zei:lazybones zei:Ik ben op 1 April 2005 definitief gestopt met drinken van alcohol.Sinds dien geen druppel meer.Daarvoor dus zoiets van 20 flesjes per dag zo"n 15 jaar lang.Dag in dag uit.Samen met coke.Nooit nuchter.Op de helft van 2004 kreeg ik last van vage klachten,ergens in de buurt van de maag.Negeren natuurlijk.Gewichtsverlies met een snelteinvaart.En maar zuipen.De pijn bij mijn maag werdt heviger en in Maart 2005 moest ik acuut naar de afdeling spoedeisende hulp van het ziekenhuis.Ik kon meteen blijven.Alvleesklier defekt + behoorlijke leverschade.Wanneer ik weer zou gaan drinken zou dat onherroepelijk mijn dood betekenen vertelde de arts.Het was nu nog net goed afgelopen.Voor mij dus geen drank meer.
Daar ben ik dus ook bang voor. Ik zou ook moeten minderen.
lazybones zei:Ik ben op 1 April 2005 definitief gestopt met drinken van alcohol.Sinds dien geen druppel meer.Daarvoor dus zoiets van 20 flesjes per dag zo"n 15 jaar lang.Dag in dag uit.Samen met coke.Nooit nuchter.Op de helft van 2004 kreeg ik last van vage klachten,ergens in de buurt van de maag.Negeren natuurlijk.Gewichtsverlies met een snelteinvaart.En maar zuipen.De pijn bij mijn maag werdt heviger en in Maart 2005 moest ik acuut naar de afdeling spoedeisende hulp van het ziekenhuis.Ik kon meteen blijven.Alvleesklier defekt + behoorlijke leverschade.Wanneer ik weer zou gaan drinken zou dat onherroepelijk mijn dood betekenen vertelde de arts.Het was nu nog net goed afgelopen.Voor mij dus geen drank meer.
Je bedoeld dat je dan gaat zitten rukken?SpacingBen zei:Op een of andere manier is dat ook de enige manier om me toe te geven aan mijn seksuele lusten... (Dat kan ik nuchter eigenlijk alleen als ik een vriendin heb...)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."