MetaalKonijn zei:
SpacingBen zei:
Jeller zei:
Kvind dat blowen door te veel mensen als onschuldig wordt gezien, en bij sommigen verpest het echt wel langzaam aan hun leven hoor..
kdenk wel dat jij nog goed met drugs kunt omgaan of toch tenminste bewust bent met wat je bezig bent, dus voor jou zie ik niet echt problemen
Maar ik blijf er bij, van alcohol ben ik merkbaar 2 dagen lang dommer, en vooral ook prikkelbaarder. (al is dit soms nauwelijks merkbaar...)
Van wiet ben ik juist in een extra vrolijke stemming vaak... (en ja, komt ook voor, of juist niet!)
Dat heb ik juist andersom.. als ik gesmoked heb kan ik duidelijk merken de volgende dagen dat ik slomer, minder scherp, en gare conversaties houd. Met alcohol heb ik dit veel minder.
Ik vind 't wel enorm knap van je, een half jaar niet zuipen.
Misschien ook maar es proberen
Ja okj, toen ik nog niet zo vaak blowde, was ik de dagen na de joint nog stoned! En dat ik alles die dagen erna wat minder bewust mee maak vind ik dus juist fijn! Het nadeel van wiet ten opzichte van Alcohol is volgens mij ook: Bij Cannabis weet je eigenlijk nooit of je nou echt verslaagfd bent of niet... Bij alcohol heb je het sneller door?
Of is dat bij andere juist helemaal niet zo? (ik denk dat de meeste mensen wel weten dat ze verslaafd zijn, maar het niet durven/willen toegeven...)
En tsja, gare converstaties... In principe waren zowat al mijn conversaties gaar voor ik begon met blowen, dus daar heb ik zeker geen last van! (gesprekken worden ook een stuk minder vaag als je vaker knetter bent...)
Een nadeel, maar in een bepaald opzicht ook een voordeel: Je kunt jezelf echt ontzettend afhankelijk maken van cannabis, aangezien het bep. prestaties kan verbeteren, en de minder goede prestaties altijd te relativeren zijn!
Ik zou het eens proberen, stoppen met alcohol! Het beinvloed je leven misschien meer dan je denkt...
Momenteel lust ik wel weer een glaasje op zaterdagavond... Op een of andere manier is dat ook de enige manier om me toe te geven aan mijn seksuele lusten... (Dat kan ik nuchter eigenlijk alleen als ik een vriendin heb...)