Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstollerantie

tollerantie

26 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
g
getitd0n3Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wow :openmouth: kerel een fles jenever over 3 uur? Praten we dan over het vrouwelijke type "de likeur " bessen enz... of het mannelijke type 40°?
Als je een fles witte jenever leegmaakt over 3 uur heb je een probleem m8.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vrouwelijk en mannelijk type? :openmouth: :rolleyes:
g
getitd0n3Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Yep alleen een man is stom genoeg om het sterkste vergif te kiezen. :grin:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ok leuk excuus. :smoke:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#5
getitd0n3 zei:
Wow :openmouth: kerel een fles jenever over 3 uur? Praten we dan over het vrouwelijke type "de likeur " bessen enz... of het mannelijke type 40°?
Als je een fles witte jenever leegmaakt over 3 uur heb je een probleem m8.
Klik om te vergroten...
we hebben het wel over de jenever van 20%
zo eentje van 40% maak ik soms ook wel leeg maar dan ben je gewoon stront en stront zat
P
PsychopathLid
01-01-2024, 00:00
#6
hehe pussies,

Ik had van de week een liter vieux 20% in 2 uur op, weet ook niet meer wat erna gebeurd is, blackout :mrgreen:
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik altijd een halve liter scotch met 40% in een paar uurtjes met enkele biertjes erbij :)
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Psychopath zei:
hehe pussies,

Ik had van de week een liter vieux 20% in 2 uur op, weet ook niet meer wat erna gebeurd is, blackout :mrgreen:
Klik om te vergroten...

altijd leuk die black outs krijg je de volgende dag te horen wat je allemaal hebt gedaan en sta je er zo bij van "wa?":P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
tja gewoon meer zuipen ofwel even minderne met drinken.. de laatste weken heb ik ook minder gedronken en vorige week werd ik al redelijk goed aangeschoten van 9 pintjes
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jeller zei:
tja gewoon meer zuipen ofwel even minderne met drinken.. de laatste weken heb ik ook minder gedronken en vorige week werd ik al redelijk goed aangeschoten van 9 pintjes
Klik om te vergroten...

ja maar het probleem zit hem in dat ik oftewel een beetje aangeschoten ben oftewel ineens zat ben dus het dronken zijn heb ik niet meer
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tollerantie is flauw, voor mijn gewicht en vrouw zijn heb ik een vrij hoge tollerantie, maar ik drink niet zo vaak, gaat toch vrij snel.

Topic opener: je kan proberen een paar weken niet te drinken om te kijken of het dan omlaag gaat.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#12
azgaza zei:
Topic opener: je kan proberen een paar weken niet te drinken om te kijken of het dan omlaag gaat.
Klik om te vergroten...

Hij zei net dat dat geen optie was.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#13
El Retro zei:
azgaza zei:
Topic opener: je kan proberen een paar weken niet te drinken om te kijken of het dan omlaag gaat.
Klik om te vergroten...

Hij zei net dat dat geen optie was.
Klik om te vergroten...

ik ga het wel proberen maar ben student en volop aan het genieten van mijn studentenleven dus het gaat moeilijk worden
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zuip even 3kwart fles Scotch op, dan heb je voorlopig wel eventjes tabak van de harde zuiperij. :P
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#15
MetaalKonijn zei:
Zuip even 3kwart fles Scotch op, dan heb je voorlopig wel eventjes tabak van de harde zuiperij. :P
Klik om te vergroten...
en wordt je wakker in de wei naast je thuis tussen de koeien :beer: altijd leuk :beer:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#16
barry zei:
MetaalKonijn zei:
Zuip even 3kwart fles Scotch op, dan heb je voorlopig wel eventjes tabak van de harde zuiperij. :P
Klik om te vergroten...
en wordt je wakker in de wei naast je thuis tussen de koeien :beer: altijd leuk :beer:
Klik om te vergroten...

en 2 volle condooms in het gras :tongueout:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#17
Psycho_Chrono zei:
barry zei:
MetaalKonijn zei:
Zuip even 3kwart fles Scotch op, dan heb je voorlopig wel eventjes tabak van de harde zuiperij. :P
Klik om te vergroten...
en wordt je wakker in de wei naast je thuis tussen de koeien :beer: altijd leuk :beer:
Klik om te vergroten...

en 2 volle condooms in het gras :tongueout:
Klik om te vergroten...

condooms? nou nee de koeien hebben m'n nummer toch niet dus wat maakt het uit als ze zwanger geraken :confused: :confused:

heb net samen met een vriend een flesje vannile jenever gedronken en zoals ik al zei ik voel me niet meer dronken. krijg wel veel zin o mte praten enzo maar dat is het dan
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
slunse zei:
overschakelen op sterkere drank :wink:
Klik om te vergroten...
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#19
het verschilt heel erg. Afgelopen woensdag was ik zat van 4 biertjes en donderdag heb ik er 30 gehad en toen voelde ik me net een beetje aangeschoten. Maar ik heb al jaren niet gekotst van drank.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#20
kan helemaal niet tegen alcohol na 3 liter in anderhalf a 2 uur ben ik echt té bezopen :flushed: :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."