Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstollerantie

tollerantie

26 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Psychopath zei:
hehe pussies,

Ik had van de week een liter vieux 20% in 2 uur op, weet ook niet meer wat erna gebeurd is, blackout :mrgreen:
Klik om te vergroten...

altijd leuk die black outs krijg je de volgende dag te horen wat je allemaal hebt gedaan en sta je er zo bij van "wa?":P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
tja gewoon meer zuipen ofwel even minderne met drinken.. de laatste weken heb ik ook minder gedronken en vorige week werd ik al redelijk goed aangeschoten van 9 pintjes
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jeller zei:
tja gewoon meer zuipen ofwel even minderne met drinken.. de laatste weken heb ik ook minder gedronken en vorige week werd ik al redelijk goed aangeschoten van 9 pintjes
Klik om te vergroten...

ja maar het probleem zit hem in dat ik oftewel een beetje aangeschoten ben oftewel ineens zat ben dus het dronken zijn heb ik niet meer
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tollerantie is flauw, voor mijn gewicht en vrouw zijn heb ik een vrij hoge tollerantie, maar ik drink niet zo vaak, gaat toch vrij snel.

Topic opener: je kan proberen een paar weken niet te drinken om te kijken of het dan omlaag gaat.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#5
azgaza zei:
Topic opener: je kan proberen een paar weken niet te drinken om te kijken of het dan omlaag gaat.
Klik om te vergroten...

Hij zei net dat dat geen optie was.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#6
El Retro zei:
azgaza zei:
Topic opener: je kan proberen een paar weken niet te drinken om te kijken of het dan omlaag gaat.
Klik om te vergroten...

Hij zei net dat dat geen optie was.
Klik om te vergroten...

ik ga het wel proberen maar ben student en volop aan het genieten van mijn studentenleven dus het gaat moeilijk worden
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zuip even 3kwart fles Scotch op, dan heb je voorlopig wel eventjes tabak van de harde zuiperij. :P
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#8
MetaalKonijn zei:
Zuip even 3kwart fles Scotch op, dan heb je voorlopig wel eventjes tabak van de harde zuiperij. :P
Klik om te vergroten...
en wordt je wakker in de wei naast je thuis tussen de koeien :beer: altijd leuk :beer:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#9
barry zei:
MetaalKonijn zei:
Zuip even 3kwart fles Scotch op, dan heb je voorlopig wel eventjes tabak van de harde zuiperij. :P
Klik om te vergroten...
en wordt je wakker in de wei naast je thuis tussen de koeien :beer: altijd leuk :beer:
Klik om te vergroten...

en 2 volle condooms in het gras :tongueout:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psycho_Chrono zei:
barry zei:
MetaalKonijn zei:
Zuip even 3kwart fles Scotch op, dan heb je voorlopig wel eventjes tabak van de harde zuiperij. :P
Klik om te vergroten...
en wordt je wakker in de wei naast je thuis tussen de koeien :beer: altijd leuk :beer:
Klik om te vergroten...

en 2 volle condooms in het gras :tongueout:
Klik om te vergroten...

condooms? nou nee de koeien hebben m'n nummer toch niet dus wat maakt het uit als ze zwanger geraken :confused: :confused:

heb net samen met een vriend een flesje vannile jenever gedronken en zoals ik al zei ik voel me niet meer dronken. krijg wel veel zin o mte praten enzo maar dat is het dan
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
slunse zei:
overschakelen op sterkere drank :wink:
Klik om te vergroten...
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#12
het verschilt heel erg. Afgelopen woensdag was ik zat van 4 biertjes en donderdag heb ik er 30 gehad en toen voelde ik me net een beetje aangeschoten. Maar ik heb al jaren niet gekotst van drank.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#13
kan helemaal niet tegen alcohol na 3 liter in anderhalf a 2 uur ben ik echt té bezopen :flushed: :P
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#14
GabberSnoePie zei:
kan helemaal niet tegen alcohol na 3 liter in anderhalf a 2 uur ben ik echt té bezopen :flushed: :P
Klik om te vergroten...
Na 3 liter wodka ben ik ook weg, maar na 3 liter bier normaliter niet en een heleboel mensen niet denk ik :wink:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vroeger niet... de laatste tijd drink ik minder... nu kan je me na 3 liter goedkoop bier bij elkaar vegen.
Duurder bier heb ik daar stuk minder last van :confused:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#16
matthijs zei:
Vroeger niet... de laatste tijd drink ik minder... nu kan je me na 3 liter goedkoop bier bij elkaar vegen.
Duurder bier heb ik daar stuk minder last van :confused:
Klik om te vergroten...
en je wordt er agressief van het matthijs :P vandaal :angry:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#17
:wave:
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#18
overschakelen op sterkere drank :wink:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#19
vroeger was ik echt al dronken na 7 pintjes ofzo maar de laatste weken-maanden drink ik vaak een fles jenever alleen (wel verdeeld over ongeveer 3 uurs) en wordt ik nog niet half zo dronken als ik vroeger was

ook wordt ik anders dronken, ik blijf precies nuchter met dan een zwaar gevoel in je ogen en dat je gelukkig wordt+ begint te wauwelen

zijn er mensen die dit ook meemaken? en weet iemand hoe ik het echte dronken gevoel terug kan krijgen? (een paar weken niet drinken is niet echt een optie....)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Denk idd tollerantie, "vroeger" dronk ik aardig wat weg zonder me echt dronken te voelen. Nu ik al een aantal jaren niet of nauwelijks drink val ik van 1 glas al zowat achterover.

Dus of je moet meer drinken of je moet de drank laten even laten staan. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."