Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrank maakt de duivel in je wakker

Drank maakt de duivel in je wakker

24 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
BUBBLEPUNK zei:
Ikzelf moet niets van drank hebben, heb nare ervaringen, met stiefvaders die dronken, die losse handjes kregen doordat ze dronken waren, losse slagende handen, of losse sexuele handen, ik heb zoiets alcoholliekers zijn de grootste vetzakken eerste klas, en ik scheer ze niet allemaal overdezelfde kam, maaar door levenservaring en zelf in cafe gewerkt te hebben, zijn die vieze zatte mensen allemaal dezelfde, zieligigaards!
Klik om te vergroten...
Dat eerste ben ik niet met je eens, dan zijn die mensen van zichzelf al zo, ik weet namelijk zeker dat ik (en ik durf stiekem te wedden, de grote meerderheid van dit forum :wink: ) dat nooit zou doen.
Het 2e.. onder het mom van "Ik scheer niet iedereen over 1 kam, maar stiekem wel"?

Edit: Als ik lazerus ben, ben ik niet vies hoor :mrgreen:
B
BUBBLEPUNKLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ikzelf moet niets van drank hebben, heb nare ervaringen, met stiefvaders die dronken, die losse handjes kregen doordat ze dronken waren, losse slagende handen, of losse sexuele handen, ik heb zoiets alcoholliekers zijn de grootste vetzakken eerste klas, en ik scheer ze niet allemaal overdezelfde kam, maaar door levenservaring en zelf in cafe gewerkt te hebben, zijn die vieze zatte mensen allemaal dezelfde, zieligigaards!

MerryMeet & BlessedBe
Bubblepunk :sunglasses:
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#3
idd, ik drink ook wel eens, ook wel eens teveel, maar ik wordt nooit echt lastig, meestal zit ik in een hoekje...

miss dat ik wel eens lastig ben geweest maar dit is dan eens op een feestje geweest, geen inschattingsvermogen, drank morsen... kotsen... maja dan ga ik ook direct naar huis...
B
BUBBLEPUNKLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drank = de duivel

Inderdaad, niet iedereen is zo, ikzelf ook niet en durf ook wel es een drankje drinken, maar ik blijf binnen de perken, en idd het is zoals je het zegt, die mensen zijn van nature zo, maar van nature nuchter zijn ze braaf, maar het is de drank die dat duivelbeest wakker maakt om tot de daad over te gaan
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#5
hmmm ik moet je wel beetje gelijk geven
alcohol kan je vet aggressief maken. neem nu mij ik ben van nature niet aggressief, verre van zelfs maar als ik wat alcohol op hebt en iemand triggert me kan ik mezelf niet tegenhouden
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Alcohol maakt inderdaad niet bijster vaak iets goeds in de mens los.
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Van drank word ik nog lomer dan dat ik al ben. Dan ben ik echt helemaal niet vooruit te branden. :beer: Ik draai wel beter plaatjes onder drank hoe raar dat mogen klinken. me ritme gevoel gaat er van omhoog, mijn skills niet though.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Alcohol haalt het slechtste in ieder mens naar boven heb ik het idee; ik wordt zelf meestal heel bot en eerlijk in wat ik vind (ik vind veel dingen die emnsen als beledigend of pijnlijk zouden kunnen opvatten), en soms agressief, en bijvoorbeeld mijn vriend is een rasechte klootzak dronken, die is dan gewoon echt vervelend, onaardig, gemeen etc. Nog erger dan ik zowat.
Alcohol maakt mensen niet zoals in je eerste post, maar het haalt eruit wat je onderdrukt en versterkt negatieve karaktertrekken behoorlijk.
]
]-[IG]-[Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Op tijd stoppen met drinken en je kunt er heel veel plezier aan beleven. :sunglasses:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bij sommige mensen maakt iets anders de duivel in hun los

Vloeibare hel!
T
TimeKillerLid
01-01-2024, 00:00
#11
ranja haalt bij mij de duivel naar boven
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
niet alleen drank... bij sommige doet ghb/gbl dat ook
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ellesdee zei:
niet alleen drank... bij sommige doet ghb/gbl dat ook
Klik om te vergroten...

Ja worden mensen echt neurotische en psychotisch van heb ik gehoor, sommige moeten zelfs opgenomen worden like omg :openmouth:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zo maar weer ff een fles cognac halen.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Read some Kerouac and it put me on the tracks to burn a little brighter now
Something about roman candles fizzing out, shine a little light on me now
Found a strange fascination with a liquid fixation, alcohol can thrill me now
It's getting late in the game to show any pride or shame
I just burn a little brighter now
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#16
jaaaaaaaaaa, mee eens.

van sterke drank word ik echt vervelend, gemeen, irritant en licht ontvlambaar.

hou t gewoon bij bier, dan is er niks aan de hand.
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heel eenvoudig: alcohol werkt grensverleggend/drempelverlagend. Tel daarbij op dat de meeste mannen mislukte apen zijn en ziedaar!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Psycho_Chrono zei:
Ellesdee zei:
niet alleen drank... bij sommige doet ghb/gbl dat ook
Klik om te vergroten...

Ja worden mensen echt neurotische en psychotisch van heb ik gehoord
Klik om te vergroten...
Inside joke, niet?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Some like wine and some like hops
but what I really love is my scotch
It's the power, the power of positive drinking
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
wat ik met drank heb en dan bedoel ik echt wel boven je theewater gaan, is dat mijn stemming van héél leutig naar héél agressief kan gaan en dat in the blink of an eye... dus broer alcohol is lang niet zo onschuldig...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."