#1
Dat eerste ben ik niet met je eens, dan zijn die mensen van zichzelf al zo, ik weet namelijk zeker dat ik (en ik durf stiekem te wedden, de grote meerderheid van dit forumBUBBLEPUNK zei:Ikzelf moet niets van drank hebben, heb nare ervaringen, met stiefvaders die dronken, die losse handjes kregen doordat ze dronken waren, losse slagende handen, of losse sexuele handen, ik heb zoiets alcoholliekers zijn de grootste vetzakken eerste klas, en ik scheer ze niet allemaal overdezelfde kam, maaar door levenservaring en zelf in cafe gewerkt te hebben, zijn die vieze zatte mensen allemaal dezelfde, zieligigaards!
Het 2e.. onder het mom van "Ik scheer niet iedereen over 1 kam, maar stiekem wel"?
Edit: Als ik lazerus ben, ben ik niet vies hoor
Ik draai wel beter plaatjes onder drank hoe raar dat mogen klinken. me ritme gevoel gaat er van omhoog, mijn skills niet though.