#1
en je gebruikt meer als de helft van je hersencellen niet, dus zelfs als je het veel doet ga je er echt niets van merken hoor
barry zei:je gaat me toch niet wijsmaken dat je je hersenen voor de volle honderd procent gebruikt?
Robdebob zei:Het is een fabeltje dat mensen 'maar' zoveel procent van hun hersenen gebruiken. Als dat waar zou zijn zouden er veel minder mensen met een beroerte met een half-verlamd lichaam zitten....
Mensen kunnen niet grote gedeeltes van hun hersenen missen.
Het enige vervelende is, is dat er gewoon nog zó weinig info over beschikbaar is. Behalve de hersenen zijn vrijwel alle organen van de mens volledig in kaart gebracht qua werking. Ik kan niet wachten om hier meer onderzoek naar te doen en dit mysterieuze klompje cellen te ontrafelen...![]()
Jeller zei:kdenk dat je van bijna elke drugs dommer wordt..
toch alleszins van wiet, xtc, alcohol, speed, coke..
maar valt allemaal wel mee als je nie overdrijft en het is een lang aftakelingsproces![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."