#1
barry zei:SpacingBen zei:Inderdaad VERDOMME. Ik ben fokking 19, en merk nu al dat ik heel wat hersencellen ben verloren. En dat te bedenken dat alles nog vol in ontwikkeling is..
dat meen je nu toch niet?
edit: zie nu pas dat dit sarcastisch is? of dat hoop ik toch, je wordt er dus echt niet in een dalende grafiek dommer van fzo hoor...
Ja dat meen ik dus echt wel
Heb in mijn reis naar het verre oosten, mijzelf 6 maanden lang bijna elke avond lam gezopen. Werd voor die tijd aardig bezopen van 6 bier. Nu drink ik een fles rode vodka leeg, en ik merk er nauwelijks iets van..
Heb zeker geen alcohol probleem ofzo, maar moet toch wel toegeven dat ik er absoluut niet beter op ben geworden..
Ik merk het vooral bij studeren/en maken van verslagen.