Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlcohol en agressie

Alcohol en agressie

32 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zo en dan nog eens coke erbij, en gaaaaan.
K
KaoutarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re:

willem tel zei:
er zijn mensen die agressief worden van alcohol
maar aan de buitenkant wet je niet altijd of er niet meer is
wellicht gebruiken ze medicatie of andere middelen
Klik om te vergroten...

En dan moeten ze niet zo stom zijn om alcohol te gebruiken,. doh
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goh, wat was er weer een leuk en gezellig sfeertje in de Amsterdamse binnenstad tijdens de jaarwisseling..... NOT!!!

Erger je ook zo aan het feit dat alcohol en agressie altijd weer zo "leuk" met elkaar hand in hand gaan?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja. En dat 'iedereen' het dan ook nog eens goedkeurt, vind ik helemaal triest.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik keur het niet goed maar het hoort er nu eenmaal bij. voel mezelf ook veel agressiever worden als ik gedronken heb
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik liep in mn paddotripje via de stad naar huis. Heb me doodgeslachen om al die doorgedraaide debielen sochtends om half7 :mrgreen: .

Maarjah ze kunnen idd je avond goed verpesten daar ben ik het mee eens. Beetje jammer alleen dat je er geen zak aan kan doen :wave:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#7
Echt he, beter er maar om lachen want het is om te huilen soms. Vooral op de Neude lopen al die sneue lui rond, gegarandeerd opstootjes iedere zaterdagnacht.

Maarre, jij paddotript nog om half 7 s'ochtens? Had je geen tijd voor een ander moment? Of vind je het fijner om het zo laat te doen? Nog nooit geprobeert namelijk, het heeft niet echt veel voordelen lijkt mij maar ik ben wel benieuwd naar je ervaring :wave:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik was eerst naar een feestje, vervolgens om 3uur met wat maten bij iemand thuis geweest en toen lekker gepaddod :)

Stelde overigens niet gheel veel voor :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
da vind ik ook kut aan alcohol.. kheb er zelf nie echt last van of ikan me toch voldoende beheersen, maar sommige mensen zouden beter nie drinken om die reden..
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
Getver ja, daarom ben ik ook echt afgeknapt op de alcohol... het is echt een sfeerverzieker. Zelfs als het niet echt komt tot vechten, dan nog voel je die doorgedraaide sfeer... Hier in de stad valt het meestal wel mee, maar als er een belangrijke voetbalwedstrijd is, dan ga ik echt de stad niet in... Too much testosteron!! :angry:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Adrenochroom zei:
Vooral op de Neude lopen al die sneue lui rond, gegarandeerd opstootjes iedere zaterdagnacht.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, zie ze daar vaak genoeg... treurig.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik merkte er met oud en nieuw alvast niks van, waar ik kwam was iedereen vrolijk gezellig omval dronken. Dat is trouwens haast altijd zo. Ik ga ook niet uit op normale plekken en mijn vrienden zijn niet agressief in een kamer met alleen andere vrienden, dat is ook de enige gelegenheid waar ik echt wil drinken, er zijn ook redenen waarom ik niet meer in café's kom en ja; agressiviteit is er een van. Verder ngo mensen die op je gaan leunen terwijl je ze niet kent omdat ze niet meer kunnen staan, en als je dan weg stapt en ze vallen om gaan ze schreeuwen en dat soort vervelende dingen.

Ik drink liever afgezonder met mijn beste vrienden; dan ben ik verzekerd ervan het leuk wordt.
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#13
Marla Singer zei:
Goh, wat was er weer een leuk en gezellig sfeertje in de Amsterdamse binnenstad tijdens de jaarwisseling..... NOT!!!

Erger je ook zo aan het feit dat alcohol en agressie altijd weer zo "leuk" met elkaar hand in hand gaan?
Klik om te vergroten...


Zwijg me ervan ik heb altijd last met die zuipende zwervers aan Brussel zuid...
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
azgaza zei:
Ik drink liever afgezonder met mijn beste vrienden; dan ben ik verzekerd ervan het leuk wordt.
Klik om te vergroten...

Of dan in ieder geval met een respectabele vriendengroep naar de kroeg.
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#15
Alcohol roept bij aardig wat mensen wel agressie op volgens mij, ik merk dat de agressie sneller word getriggerd als iemand geeft gezopen...
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heerlijk om het drugsgebruik van de mainstream af te kraken, we houden elkaar zo wel goed in balans he :mrgreen:

Adreno
b
bartreligionLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dan moet je eens alcohol met coke mengen. :cry:
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Adrenochroom zei:
Heerlijk om het drugsgebruik van de mainstream af te kraken, we houden elkaar zo wel goed in balans he :mrgreen:

Adreno
Klik om te vergroten...

hehe :P wel hipocriet om nou te gaan roepen dat mensen bevooroordeelt zijn als ze bijvoorbaat al roepen dat drugs slecht is :) .

ik vind alch. eigelijk best kutspul, je kunt jezelf wel in de hand houden maar als je objectief naar gedrag van beschonken mensen kijkt is dit best storend. je word overmoedig en zult je in het verkeer gaan mengen. ook ligt de inwerking erg gevoelig. als je een borrel drinkt zal dit pas na een kwartier inslaan. in dat kwartier kunnen er al weer makkelijk 2 doorheen. het valt dus wel perfect te dosseren maar dat vraag ook al 3 jaar ervaring (in mijn geval dan). als je tever gaat zullen anderen daar het meest last van hebben. en het stomste is nog wel dat we dit goedkeuren :angry: .
sorry voor deze halve zinnen ben een beetje te stoned. :wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Met de jaarwisseling heb ik onder invloed van lsd naar een heleboel dronken mensen mogen kijken en dat was werkelijk briljant. Vooral als ik heel dichtbij stond keek ik dwars door ze heen, wat waren die mensen ontzettend nep zeg! Er was ook zo'n patser bij die blijkbaar absoluut niet tegen alcohol kon en toch voor een partij sensatie zorgde! Als ik het goed begrepen heb, nam hij die avond een opmerking van iemand verkeerd op en is daar de hele nacht over blijven doorrazen. Nadat ik hem rustig vertelde dat een paar uurtjes slaap misschien wel de oplossing zou zijn voor zn problemen, begon de hufter ineens tegen mij. Ik zou stoer doen en hij hoefde niets te pikken van zo'n 15 jarig opdondertje (ik ben over 3 maanden 21, dankjewel). Wel leuk dat hij nog geen half uur later naar huis is gegaan.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
veel mensen zeggen dat alcohol een sfeerverzieker is, dat ga ik nie tegenspreken, maar het is ook een sfeermaker, da kunt ge nie ontkennen.. daarbij die agressie hangt ook veel van de omgeving af e.. op goa wordt er ook genoeg alcohol gezopen en daar wordt er zelden gevochten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."