#1
Zo en dan nog eens coke erbij, en gaaaaan.
willem tel zei:er zijn mensen die agressief worden van alcohol
maar aan de buitenkant wet je niet altijd of er niet meer is
wellicht gebruiken ze medicatie of andere middelen
.

Adrenochroom zei:Vooral op de Neude lopen al die sneue lui rond, gegarandeerd opstootjes iedere zaterdagnacht.
Marla Singer zei:Goh, wat was er weer een leuk en gezellig sfeertje in de Amsterdamse binnenstad tijdens de jaarwisseling..... NOT!!!
Erger je ook zo aan het feit dat alcohol en agressie altijd weer zo "leuk" met elkaar hand in hand gaan?
azgaza zei:Ik drink liever afgezonder met mijn beste vrienden; dan ben ik verzekerd ervan het leuk wordt.
Adrenochroom zei:Heerlijk om het drugsgebruik van de mainstream af te kraken, we houden elkaar zo wel goed in balans he![]()
Adreno

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."