#1
Ik liep in mn paddotripje via de stad naar huis. Heb me doodgeslachen om al die doorgedraaide debielen sochtends om half7
.
Maarjah ze kunnen idd je avond goed verpesten daar ben ik het mee eens. Beetje jammer alleen dat je er geen zak aan kan doen
.Maarjah ze kunnen idd je avond goed verpesten daar ben ik het mee eens. Beetje jammer alleen dat je er geen zak aan kan doen
